Forum

Topic: blu-ray schijfjes scheuren

Anoniem's avatar

vraagje heeft iemand dat ook al gehad dat je blu-ray schijfjes gescheurd is
en dat je niet de game meer kan spelen
is bij mij nu in een jaar 2 keer gebeurd
en wat moet ik doen met de game waar het is gebeurd kan ik die soms ook op sturen naar sony

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    uuh, ik heb dat nog nooit gehad als het goed is krijg je een nieuwe van de maker van het spel. Anders krijg je een te goed bon terug 😉

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Je moet ze ook niet als frisbee gebruiken :p

  3. 454 XP
    arwin1993's avatar

    helemaal geen last van er komen bij mij ook helemaal geen krassen op.

  4. 4 XP
    baritone1966's avatar

    gebeurd als ze er uit komen
    dan zit er een scheurtje in
    kan het door de warmte komen
    want ze voelen wel warm aan als ze uit me ps3 komen

  5. 454 XP
    arwin1993's avatar

    moet je niet zo lang spelen 😛 zou gewoon het nummer achterin het boekje van het spel raadplegen daar staat waarschijnlijk wel in wat je moet doen

  6. 251 XP
    Bassen's avatar

    Je kunt zowiezo terug gaan naar de winkel waar je het spel hebt gekocht, daar zou je je geld terug moeten krijgen.

  7. 12 XP
    marlon's avatar

    Ik heb nu ongeveer 2 maanden een scheurtje in mijn PES2008.
    Het spel zelf speelt nog steeds.
    Ik hoop ook dat hij het gewoon blijft doen tot eind september dan komt de nieuwe versie uit.

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik heb zojuist al mijn spellen bekeken, en nog niet 1 krasje of scheurtje gesien =/
    ook geen op de spellen die ik toch wel zeker 8uur op een dag heb gespeeld! O.o (weekend :D)

    waar heb jij je ps3 staan? zorg datie kan ontluchten, het beste is op een open plek.
    maar dus absoluut niet im een gesloten kastje!
    want niet alleen je spellen gaan hiervan kapot. ook het binnenwerk van je console kan hierdoor naar de kl*te gaan. dan krijg je dit effect: 😛

    http://pmm.typepad.com/photos/uncategorized/ps3grill.jpg

  9. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    en het ligt er trouwens ook maar aan of je je bonnetje nog hebt .
    ik weet dat als ik een spel koop bij de bart smit , ik em binnen 24 uur moeten ruilen

  10. 194 XP
    little big planet's avatar

    ik heb hier ook nog geen last van gehad maar zou hem inderdaad ook in een lugtdoorlatende ruimte zetten

  11. 28 XP
    Bas Timmers's avatar

    Heb dit alleen bij mn xbox 360 gehad hehe.

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik denk inderdaad dat een winkel die niet zomaar terugneemt, ze doen altijd al moeilijk met software..