Forum

Topic: Aanpassing Forum regels m.b.t. signatures

Anoniem's avatar

Ik wou jullie er even op wijzen dat ik onlangs de Forum regels m.b.t. signatures heb aangepast. Het gaat om het vetgedrukte deel in de quote wat er nieuw is bijgekomen.

6. De Maximale afmeting voor een plaatje in je signature is 550X150. Als deze waarde overschreden wordt kan de signature worden aangepast of verwijderd door een Moderator of Administrator. Als het gaat om userbars dan zijn er echter maar 5 toegestaan. Als er onduidelijkheden zijn over de afmeting zal de desbetreffende Mod/Admin de doorslag geven in het besluit van weghalen ja of nee. Reclame in signatures is echter ook onder geen enkele omstandigheden toegestaan. Ook eigen sites o.i.d. mogen niet in je signature staan.

Wanneer je gebruikt maakt van een plaatje in je signature, ongeacht de grootte indien niet in tegenstrijd met het eerder genoemde, is het niet toegestaan hier nog eens tekst bij te plaatsen. Wanneer je toch tekst in je signature wilt hebben zal je moeten kiezen tussen of maximaal 5 regels tekst (witlijnen inbegrepen) of een plaatje van maximaal 550×150.

We geven iedereen tot 1 februari de kans om zijn of haar signature aan te passen.Wanneer je deze dan nog niet aangepast hebt zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden voor deze overtreding, tenzij je niet actief bent geweest in de aanpas periode (22-1-2009 tot 01-02-2009).

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

33 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Heb je dit net aan lopen passen??
    misschien kun je ook beter derbij zetten dat je geen discriminerende of beledigende tekst inde singature wil hebben. ( is maar idee)

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb je dit net aan lopen passen??
    misschien kun je ook beter derbij zetten dat je geen discriminerende of beledigende tekst inde singature wil hebben. ( is maar idee)

    Je signature mag sowieso niet in strijd staan met de rest van onze regels welke je hier kunt vinden. En als je de regels gelezen had wist je ook dat daar discriminatie tussen stond bij dingen die niet toegestaan zijn.

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Je signature mag sowieso niet in strijd staan met de rest van onze regels welke je hier kunt vinden. En als je de regels gelezen had wist je ook dat daar discriminatie tussen stond bij dingen die niet toegestaan zijn.

    sorry, je hebt helemaal gelijk;)

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Is mijn signature legaal? Met mijn ene regel van Uncharted?

  5. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    dus hoe ik het nu heb mag ook niet :O
    als dat niet mag dan maak ik gewoon er een grote afbeelding van(6)

  6. 85 XP
    pwvd's avatar

    @ nis-gens; als je de nieuwe regel leest dan kan je daaruit opmaken dat dit niet mag. En een plaatje EN een regel tekst. Dus idd, grote afbeelding maken^^

  7. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    @ nis-gens; als je de nieuwe regel leest dan kan je daaruit opmaken dat dit niet mag. En een plaatje EN een regel tekst. Dus idd, grote afbeelding maken^^

    gedaan 1 groot plaatje ik kan nergens op worden aangesproken
    lolz gaten in de wet(6)

  8. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Het is wel zo nis-gens :’)

    Dus nu ben ik illegaal :cry:?

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    Als jij je tekst binnen het plaatje zet is dat natuurlijk prima. Da’s geen ‘gat in de wet’, da’s logica. 😉

  10. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Als jij je tekst binnen het plaatje zet is dat natuurlijk prima. Da’s geen ‘gat in de wet’, da’s logica. 😉

    zo kan je het ook noemen:fan:

  11. 564 XP
    Rox92's avatar

    Dus als ik het goed begrijp mag je in je signature alleen maar een plaatje staan of alleen maar tekst maar als je beide wil dan moet het in je plaatje staan ??
    Wat is de reden voor die aanpassing want vind ut toch vrij stom om het maar zacht uit te drukken 😛

  12. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Waarom mag je niet gewoon allebei als het maar niet te groot wordt dat is toch veel beter……

  13. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ben ik legaal of illegaal bezig met mijn signature? Ik snap er helemaal niets meer van.

  14. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ben ik legaal of illegaal bezig met mijn signature? Ik snap er helemaal niets meer van.

    illegaal
    je hebt een plaatje en tekst

  15. 209 XP
    chrisnl's avatar

    ik snap het niet helemaal ;$ mag dat van mij niet of want moest ook nog ff dat ding van trophyhunters erbij zetten maar mag dat dan plus de text ;$ wat ik nu heb

  16. 1386 XP
    Redd's avatar

    Guys, het is heel logisch. 😛 of je zet een plaatje in je signature zonder extra tekst. Of je zet tekst in je signature zonder plaatje.

  17. 209 XP
    chrisnl's avatar

    itsred waarvoor is dit precies :$ en snap het nu ook 😉

  18. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dit komt omdat de signatures nog al uit de hand lopen de laatste tijd. Sommige mensen hebben een plaatje + 4 regels tekst en dat vult een half scherm.

    We hadden ook de maximale hoogte kunnen verlagen, maar dan hadden er een heleboel mensen hun signature aan moeten passen. Op deze manier heeft iedereen de keuze tussen tekst en een image signature. 🙂

  19. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    dus je mag geen tekst in je signature hebben als je er al een plaatje in hebt

  20. 591 XP
    dajez's avatar

    ik heb is een vraagske, zoud ge mss bij het scherm vn je avatar de grote vn je pic instelle zoals hieronder
    http://www.ps3-sense.nl/attachment.php?attachmentid=680&stc=1&d=1232879458

  21. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Mijn signature is dus nu legaal. xD.

  22. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik wil evt. het gebruik van een ‘spoiler’ tag nog wel toestaan. Dan mag je onder je signature een knopje plaatsen dat wanneer men hierop klikt hij of zij je gehele signature ziet.

    Het gebruik van dit knopje is als volgt:
    [spoiler]hier de tekst[/ spoiler] spatie bij / weghalen

    En het resultaat:
    [Spoiler]
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed bibendum risus eu mi. Aenean condimentum lacus a sem. Nullam quis tellus. Nullam enim enim, consequat quis, tristique ut, posuere et, felis. Maecenas sit amet velit. Curabitur molestie. Aliquam in felis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin tincidunt sodales metus. Cras velit magna, gravida ac, sagittis at, laoreet eget, magna. Mauris et eros et lectus porttitor condimentum. Ut laoreet, sapien non tincidunt dictum, est diam sollicitudin massa, ac pharetra risus risus sit amet lorem.
    [/Spoiler]

  23. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    coverd up in spoilers ^^
    zos is ie goed^^

  24. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    dan doe ik dat

  25. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Ik wil evt. het gebruik van een ‘spoiler’ tag nog wel toestaan. Dan mag je onder je signature een knopje plaatsen dat wanneer men hierop klikt hij of zij je gehele signature ziet.

    Het gebruik van dit knopje is als volgt:
    [spoiler]hier de tekst[/ spoiler] spatie bij / weghalen

    je hoeft het niet perse met spatie te doen het volgende kan ook
    er [noparse][noparse][/noparse][/noparse] omheen zetten

    Voorbeeld:
    [noparse][spoiler]hier de tekst[/spoiler][/noparse]

  26. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Dus zo is de mijne goed?

  27. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Dus zo is de mijne goed?

    ja
    10 tekens

  28. 1386 XP
    Redd's avatar

    FYI: De regel gaat vandaag in. 😉

  29. 442 XP
    rwss's avatar

    Heb mijn Signature weg gehaald omdat ik sowiso niks vondt,
    en bevate toch stiekem reclame naar games toe dat psn plaatje.

  30. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dus..

    Geen tekst van ÊÊn regel.
    Maar wel een Spoilertag van ongeveer 1,5 regels groot? o.O

  31. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Dus de mijne mag zo weer niet?

  32. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Dus de mijne mag zo weer niet?

    Jawel hoor zo is die prima.

  33. 1562 XP
    dikked's avatar

    die van mij is ook wel goed heh