Forum

Topic: Website bekijken op PS3

Anoniem's avatar

Vind deze site echt super maar wat ik zo jammer vind is dat ik de site niet op mn tv kan bekijken via de browser van me ps3.. Is daar niks aan te doen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Vind deze site echt super maar wat ik zo jammer vind is dat ik de site niet op mn tv kan bekijken via de browser van me ps3.. Is daar niks aan te doen?

    Wat lukt er dan precies niet?

  2. 13 XP
    Mijs82's avatar

    krijg fout melding dat de pagina niet kan worden weergegeven. Kan de code niet geven want ben op t werk. laat ik vanavond wel ff weten als ik thuis ben. via ps3 headlines kan ik niet automatisch naar een artikel door. kan wel naar de home van ps3 sense. probeer maar via de browser van je ps3 en je merkt wel wat ik bedoel.

  3. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb nergens last van.
    Probeer je router eens te resetten.
    Of je ps3 het netwerk opnieuw laten zoeken, en dan weer opnieuw aanmelden.

  4. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik kan er ook gewoon op sterker nog ik zit er nu op!:P Moet je verder ff kijken naar instellingen en of je de site wel goed hebt getypt! wwww.ps3-sense.nl mss ben je het streepje vergeten

  5. 13 XP
    Mijs82's avatar

    ps3 sense is de inige site die niet werkt op me ps3. kom wel op de home pagina maar niet in artikel

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    ps3 sense is de inige site die niet werkt op me ps3. kom wel op de home pagina maar niet in artikel

    Ikzelf heb het exact zelfde probleem.

  7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Probeer eens je proxyserver uit te zetten….. Of anders in jouw browser PS3-sense uit je favoriete te halen mss dat het dan wel werkt…

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Error code ‘80710018’ toevallig?

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Error code ‘80710018’ toevallig?

    Ik wel. En Mijs82 ook, gok ik zo.

  10. 13 XP
    Mijs82's avatar

    code weet ik niet uit me hoofd maar begint idd met een 8 😉
    Maar is er wat aan te doen aangezien jullie een ps3 site zijn die ik niet kan gebruiken op me ps3 en dat vind ik gewoon jammer weet je.

  11. 1402 XP
    Selec1's avatar

    code weet ik niet uit me hoofd maar begint idd met een 8 😉
    Maar is er wat aan te doen aangezien jullie een ps3 site zijn die ik niet kan gebruiken op me ps3 en dat vind ik gewoon jammer weet je.

    We zijn bezig om het probleem op te sporen en op te lossen.

  12. 13 XP
    Mijs82's avatar

    Super!! heb mn gezeik toch nog nut gehad. Hahaha.. prettig weekend..

  13. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Erg vaag, bij mij werkt sense helemaal perfect op me ps3:s

  14. 13 XP
    Mijs82's avatar

    Beter voor je.. :tease:
    Bij mij niet. . :aggressive:

  15. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Bij mij ook niet 🙁
    Is het dan een instelling in de ps3 browser die niet goed staat ?

  16. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik zoek gewoon via de pc versie van Google en het werkt gewoon, kan zelfs flash games op mijn ps3 spelen.:)

  17. 98 XP
    Ely's avatar

    Ik kan ook op Ps3-sense.nl maar als ik dan op een forum klik krijg ik die error… -_-

  18. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik heb net dik 10 minuten overal lopen klikken in de PS3-browser @ PS3-Sense.nl, maar ik heb geen enkel probleem. Zo kan ik er dus ook moeilijk wat aan doen, heeft één van jullie misschien een errorcode die je te zien krijgt?

  19. 98 XP
    Ely's avatar

    Ik heb net dik 10 minuten overal lopen klikken in de PS3-browser @ PS3-Sense.nl, maar ik heb geen enkel probleem. Zo kan ik er dus ook moeilijk wat aan doen, heeft één van jullie misschien een errorcode die je te zien krijgt?

    Error code: 80710018 heb ik…. 😐

  20. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Error code: 80710018 heb ik…. 😐

    Maak je gebruik van WiFi? Zoja dan kan het zijn (dit is wat ik me heb laten vertellen) dat wanneer dit beveiligd is de encrypted packets niet altijd ‘heel’ overkomen en je dus zulke errors krijgt. Het is dan ook niet persé dat dit op PS3-Sense hoeft te gebeuren maar de kans is er dat je enkel PS3-Sense bezoekt op je PS3.

  21. 424 XP
    Dawes's avatar

    Sinds een tijdje heb ik inmiddels ook last van deze error code.

    De melding die ik dan ook krijg is:
    ‘Deze pagaina kan niet worden weergegeven. (80710018)’

    Vrij spijtig dat ik de artikelen niet kan lezen..!
    Waren er al oplossingen?

    // Dawes

  22. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Sinds een tijdje heb ik inmiddels ook last van deze error code.

    De melding die ik dan ook krijg is:
    ‘Deze pagaina kan niet worden weergegeven. (80710018)’

    Vrij spijtig dat ik de artikelen niet kan lezen..!
    Waren er al oplossingen?

    // Dawes

    Aangezien we het probleem niet konden vinden in de software hoopten dat we het aan de firmware van de PlayStation 3 lag. Helaas heeft de nieuwe firmware update dit probleem niet verholpen.

    We gaan binnenkort (nog een paar maanden) nieuwe software gebruiken voor PS3-Sense en dan zal dit probleem hoogst waarschijnlijk ook opgelost worden.

  23. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Ik had eerst helemaal geen problemen met de site, ik kon gewoon overal kijken op de site.. maar ik kon niet inloggen, maar oke, dat is prima. Een vriend van me kon niet op ps3 sense, en ik wel, dus dat was al leuk :P.

    maar nu wou ik echt inloggen op me ps3 op de site, en toen had ik al me cookies en cache en geschiedenis verwijderd, en toen lukte het!

    MAAR, toen ik een bericht ging verzenden (bij Modern Warfare 2 beta invites nieuwsbericht) gaf tie een foutmelding, en dat bericht is wel geplaatst, maar ik kan nu helemaal niet meer op ps3-sense…. :O :'(

    kzal ff kijken welke foutmelding het geeft.