Forum

Topic: Haze

Anoniem's avatar

Overal lees ik in de reviews van vele sites hoe kut ze HAZE vinden en dat hij er zo slecht uit ziet. Nou vond ik zelf de demo ook niet geweldig en heb al een stukje van de full version mogen spelen en hiervan was ik ook niet echt gecharmeerd. Wie van jullie heeft deze game gekocht en wat vinden jullie ervan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 110 XP
    Marshall's avatar

    Ik ben hem sinds vorige week aan het spelen maar het valt me een beetje tegen. Doordat ik de demo had gespeeld had ik er meer van verwacht.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb er vanaf het moment dat het aangekondigd werd tot de release van de demo naar uit gekeken..

    Zien we meteen het nut van demo’s, want mij viel hij ook tegen..

  3. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ja inderdaad timesplitters was zo goed van die makers maar haze is niks in verhouding met call of duty.

  4. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Ikzelf was ook helemaal opgeslokt door de hype toen er nog niks over bekend was dat het hier duidelijk om een redelijk afgeraffelde shooter ging. Het klonk allemaal zo goed in de oren…

    Ik moet vanavond de demo maar is downloaden, aangezien ik dát zelfs niet gedaan hebt na al de negatieve reacties op bijv. gamespot.

  5. 8 XP
    sjonnie72's avatar

    ik heb hem zelf gespeeld en het verhaal is leuk de opzet ook maar het spel vind ik zelf erg tegen vallen