Forum

Topic: Uncharted Trophy probleempje..

Anoniem's avatar

Ik ben vandaag weer Uncharted wezen spelen en ik heb drie medailles in het spel verdiend (ook die van 100 hoofdschoten), maar ik krijg de trophies ervoor maar niet. Weet iemand of ik iets verkeerds ingesteld heb of iets waardoor ik de 100 hoofdschoten trophy en de andere twee wel krijg? Bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Wel een geheel nieuwe savegame maken hè?

  2. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Je moet ze gewoon allemaal krijgen!
    Als je hem niet krijgt is er maar 1 oplosssing en dat is de savegame verwijderen en nog eens doen :$.

  3. 288 XP
    jenailik's avatar

    Waarschijnlijk is het helemaal opnieuw beginnen wel de oplossing ja. Ik heb ook even rondgezocht op internet en op bepaalde fora zie ik dat de laatste tijd meer mensen er last van hebben. Zij zeggen dat het komt doordat je een spel hebt op geslagen over een oud opgeslagen spel waar nog geen trophies waren. Maar voor mij geldt dat niet, want ik kreeg het spel pas toen de trophy patch al een tijd uit was. Ik heb dus alleen maar gespeeld na de patch.

  4. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik had het laatst met cod:wow Level opnieuw toen kreeg ik hem wel gewoon. Maar dat zal niet met deze zo zijn…

    Succes met opnieuw spelen!

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik heb gehoort dat veel mensen zo een probleem krijgen, ikzelf heb ze allemaal gekregen 😉 moet nog op hard en crunching spelen