Forum

Topic: vraagje

Anoniem's avatar

als ik in amerika op vakantie ga en ik neem wat games mee voor de ps3 kan ik die dan spelen of verschilt dat per game?

alvast bedankt!
bas

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Je bedoelt games spelen op een Amerikaanse PS3 of Amerikaanse games en dat op je europese ps3? Voor beide gevallen kan het tenzij dat het expliciet op het spel staat (Bijv voorbeeld Japan only.)

  2. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Volgens mij kom je dan wel met het online spelen in amerikaanse servers, dus je kan wel meer last van lag krijgen..

    Of vertel ik onzin? :$

  3. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Volgens mij kom je dan wel met het online spelen in amerikaanse servers, dus je kan wel meer last van lag krijgen..

    Of vertel ik onzin? :$

    Dit hangt af van je PSN acc dus niet aan spel/Console. Natuurlijk kan dit nog veranderd worden maar tot nu toe is het nog alleen PSN acc

  4. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    Je bedoelt games spelen op een Amerikaanse PS3 of Amerikaanse games en dat op je europese ps3? Voor beide gevallen kan het tenzij dat het expliciet op het spel staat (Bijv voorbeeld Japan only.)

    ik heb zelf inderdaad een gewone europese ps3 en dan zou ik dus gewoon spellen in amerika kunnen spelen en die doen het dan.

  5. 8837 XP
    7th-son's avatar

    wat ik me afvraag met import games
    stel ik heb de US warhawk, ik haal daar trophies mee, en ik zou die verkopen (spel dus)
    later installeer ik een EU warhawk en ik haal weer trophies

    neem aan dat je dan gewoon degene behoud die je al had en er niks extra’s bij komt?

  6. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    volgens mij klopt dat

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Trophies zijn gebonden aan je PSN account. De regio van de disc heeft hier verder geen effect op.

    En ja, amerikaanse games kan je spelen op een PAL PS3.