Forum

Topic: Harten en spelen in LBP

Anoniem's avatar

Ik zie op PSN dat er nog genoeg leden van PS3-sense nog niet genoeg harten hebben. Ook worden de zelfgemaakte levels nog niet zoveel gespeeld. Ik kan de leden die nog trophees missen hier in de startpost plaatsen in een overzicht. Dan kan iedereen de levels spelen en personen harten die dit nog nodig hebben.

Laat het mij even weten als je nog iets nodig hebt, dan post ik het en zal ik je uiteraard ook harten en je level spelen.

Ik zal beginnen:

Tommy88 PSN: UrbanTommy
Hartje als persoon
Hartje + Spelen Hell

Sjoerdgames 4 PSN: Sjoerdgames4
Hartje als persoon
Hartje + Spelen Alle zelfgemaakte levels

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    anybody nog iets nodig?

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    sjoerdgames4
    Hartje voor me levels.
    Hartje voor mij als persoon.

  3. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik wil ook wel graag 1 hart, want dan heb ik een trophy en zit al heel lang op 4 hearts 😛

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik wil ook wel graag 1 hart, want dan heb ik een trophy en zit al heel lang op 4 hearts 😛

    Je moet hem wel opnieuw publiceren steeds anders komt hij niet meer onder de mensen.

  5. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Je moet hem wel opnieuw publiceren steeds anders komt hij niet meer onder de mensen.

    Dat weer ik maar, heb een rare bug kan niet publiceren als ik dat doe is het een andere level heel raar.