Forum

Topic: ps3 leest geen disc !

Anoniem's avatar

na update little big plannet nieuwe patch.. liep hij volledig vast !
uitgezet.. aangezet.. bla bla
leest geen disc werkt nog wel.. hoor hem ook niet draaien
gebeld met sonny.. alles er afsmijten bla bla bla..

nu mijn volgende vraag is ik heb hem gekocht in de media markt ik heb garantie gedurende twee jaar ! staat op kasticket. dus..

wie heeft er hier ook al mee te maken gekregen en ook via media markt .. want ik hoor niet zo’n positieve dingen ivm media markt als het op garantie toekomt dus.. laat mij aub iets weten..

groeten .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Heb hetzelfde gehad, alleen bij de Dixons gekocht, ik heb sony gebeld en mocht hem opsturen en kreeg gewoon een nieuwe toegestuurd, dit gebeurde bij mij toen ie op 3 dagen na 1 maand oud was.

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    Mediamarkt heeft een goede service dus ik denk als je hun het probleem uitlegt het zo gepiept is 😛

  3. 11 XP
    fredaandetet's avatar

    okee maar hier gaat het om een ps 3 die juist 1 jaar en 1,5 maand oud is dus wat zegt sonny buiten onze termijn moet via de winkel dan.. media markt.. maar ik wil gewoon weten of iemand al ervaring heeft via media markt.. pfff bedankt voor reactie

  4. 11 XP
    fredaandetet's avatar

    ma echt wa mij kwaad maakt is dat ik hier niks mee te maken heb .. ik investeer veel te veel in ps 3 ik zit aan 21 game’s ik doe een update van little big planet en chracht ! en dan krijg ik iemand aan de lijn bij de ps3 helpdesc die er nog niet eens iets van afweet.. jonge jonge jonge..

  5. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Ik zou eerst proberen je hdd te formateren.
    Werkt dat niet kan je altijd nog opsturen naar Sony of naar Media Markt.

  6. 11 XP
    fredaandetet's avatar

    ben ik nu mee bezig.. wel alles kwijt.. haha ma ja bon hoop dat het werkt..

  7. 11 XP
    fredaandetet's avatar

    oke dus over en uit hdd geformateerd..
    maar leest nog altijd niks dus..

    RIP playstation 3 ma ja als er mij toch nog iemand kan helpen met die media markt of iemand die daar ervaring in heeft ! altijd welkom

  8. 754 XP
    SyncPeter's avatar

    Bij Radar lieten ze toch weten dat alle kapotte PlayStation 3’s tijdelijk werden gemaakt???

  9. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Bij Radar lieten ze toch weten dat alle kapotte PlayStation 3’s tijdelijk werden gemaakt???

    zoiets hoorde ik ook,
    maar volgens mij is het dat je contact met sony op kunt nemen, en dat zij met de gedupeerde een oplossing zoeken toch?

  10. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    oke dus over en uit hdd geformateerd..
    maar leest nog altijd niks dus..

    RIP playstation 3 ma ja als er mij toch nog iemand kan helpen met die media markt of iemand die daar ervaring in heeft ! altijd welkom

    Das dan balen:'(
    Ik zou eerst contact met Sony opnemen, ivm de radar uitzending zijn ze wat coulanter geworden met dit probleem.

  11. 11 XP
    fredaandetet's avatar

    ik heb gebeld naar sonny ma tzijn er echt een bende prutsers ik weet ni wie daar de telefoon oppakt maar ik kan da beter gaan over nemen daar sorry.. dan mijn jaar is verlopen.. dus het was gedaan ofwel opsturen naar sonny en kon ik het zelf gaan dokken.. wa wetelijk ni in orde is mag gewoon ni garantie kan nooit geen een jaar.. zijn!
    dan had ik wel het geluk da op mijn kasticketje stond da het 2 jaar garantie is .. ma da moet ik me media markt zelf regelen..
    ni de eerste keer da ik hoor da ps3 juist een jaar en een paar maanden mee gaat.. dus afgelopen met de garantie..
    dus voor je iets koopt ga kopen in een winkel die je een langere garantie geeft ! want op sonny moet je ni rekenen..

  12. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    ik heb gebeld naar sonny ma tzijn er echt een bende prutsers ik weet ni wie daar de telefoon oppakt maar ik kan da beter gaan over nemen daar sorry.. dan mijn jaar is verlopen.. dus het was gedaan ofwel opsturen naar sonny en kon ik het zelf gaan dokken.. wa wetelijk ni in orde is mag gewoon ni garantie kan nooit geen een jaar.. zijn!
    dan had ik wel het geluk da op mijn kasticketje stond da het 2 jaar garantie is .. ma da moet ik me media markt zelf regelen..
    ni de eerste keer da ik hoor da ps3 juist een jaar en een paar maanden mee gaat.. dus afgelopen met de garantie..
    dus voor je iets koopt ga kopen in een winkel die je een langere garantie geeft ! want op sonny moet je ni rekenen..

    Kerel heb je een pm gestuurd, het is ten eerste Sony en niet Sonny.

    En ten tweede ga MM niet afkraken, want die regelen dat zo voor je, anders heb je gewoon pech. Moest je maar een extra verzekering afsluiten, simpel zat. Als jij niet overweg kan met je PS3 is het niet probleem van MM of Sony.

  13. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Mediamarkt heeft een goede service dus ik denk als je hun het probleem uitlegt het zo gepiept is 😛

    idd Myx heeft gelijk, krijg klanten waarvan PS3 kapot is, die word netjes opgestuurd naar MM, krijg je van Sony weer terug.

  14. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Als jij niet overweg kan met je PS3 is het niet probleem van MM of Sony.

    Het probleem dat hij heeft is een probleem dat nu naar boven komt met blu-ray, en heeft niks met gebruik te maken. Het probleem is namelijk dat de lens doorbrand. Ik had dit al binnen een maand en speel er bijna nooit op.

  15. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Het probleem dat hij heeft is een probleem dat nu naar boven komt met blu-ray, en heeft niks met gebruik te maken. Het probleem is namelijk dat de lens doorbrand. Ik had dit al binnen een maand en speel er bijna nooit op.

    Als je in een kast hebt staan waar die net in past en hij word warm krijg je dat probleem ook.

    maar goed wat kan MM daar aan doen?

  16. 11 XP
    fredaandetet's avatar

    hallooo.. hier krijg ik het hellemaal van he betweter.. !! weet jij hoe of wat mijn ps3 hier staat proper luchtig geen stof niks nada ! nog nooit mee gegooid nog nooit tegen gestoote hellemaal mijn fout ni ! het gaat er bij mij om da ik klooioos aan de lijn krijg die nog ni eens u op een deftige mannier kunne helpe als je belt naar sony
    klantendienst.. ten tweede ik zijn ni de eenigste die last heeft van een probleem na !! de garantie die volgens sony dan juist is afgelopen.. en wa is u probleem.. man zwijg gewoon. wa weet jij nu van hoe of wat het er bij mij thuis aan toe gaat jonge jonge… pfff..

  17. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    hallooo.. hier krijg ik het hellemaal van he betweter.. !! weet jij hoe of wat mijn ps3 hier staat proper luchtig geen stof niks nada ! nog nooit mee gegooid nog nooit tegen gestoote hellemaal mijn fout ni ! het gaat er bij mij om da ik klooioos aan de lijn krijg die nog ni eens u op een deftige mannier kunne helpe als je belt naar sony
    klantendienst.. ten tweede ik zijn ni de eenigste die last heeft van een probleem na !! de garantie die volgens sony dan juist is afgelopen.. en wa is u probleem.. man zwijg gewoon. wa weet jij nu van hoe of wat het er bij mij thuis aan toe gaat jonge jonge… pfff..

    ik heb je een pm gestuurd.

  18. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    ik heb gebeld naar sonny ma tzijn er echt een bende prutsers ik weet ni wie daar de telefoon oppakt maar ik kan da beter gaan over nemen daar sorry.. dan mijn jaar is verlopen.. dus het was gedaan ofwel opsturen naar sonny en kon ik het zelf gaan dokken.. wa wetelijk ni in orde is mag gewoon ni garantie kan nooit geen een jaar.. zijn!
    dan had ik wel het geluk da op mijn kasticketje stond da het 2 jaar garantie is .. ma da moet ik me media markt zelf regelen..
    ni de eerste keer da ik hoor da ps3 juist een jaar en een paar maanden mee gaat.. dus afgelopen met de garantie..
    dus voor je iets koopt ga kopen in een winkel die je een langere garantie geeft ! want op sonny moet je ni rekenen..

    En hoe is het met Sonny? Is het een aardig jochie?

  19. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    En hoe is het met Sonny? Is het een aardig jochie?

    hahahahah droog ouwe

  20. 85 XP
    pwvd's avatar

    Allemaal heel erg, maar als jij op een dezelfde manier praat tegen sony-medewerkers als dat je hier doet kan ik begrijpen dat ze al heel snel schijt aan je hebben.

    Even ontopic:
    Als ik jou was zou ik eens op de radar site kijken, daar stond poos geleden zo’n formulier op die je kon invullen en opsturen naar Sony. Weet niet zeker of deze nog steeds beschrikbaar is, maar je kan het altijd proberen..

    Succes ermee!

  21. 11 XP
    fredaandetet's avatar

    Allemaal heel erg, maar als jij op een dezelfde manier praat tegen sony-medewerkers als dat je hier doet kan ik begrijpen dat ze al heel snel schijt aan je hebben.

    Even ontopic:
    Als ik jou was zou ik eens op de radar site kijken, daar stond poos geleden zo’n formulier op die je kon invullen en opsturen naar Sony. Weet niet zeker of deze nog steeds beschrikbaar is, maar je kan het altijd proberen..

    Succes ermee!

    da was gisteren.. was gewoon slecht gezind.. ma tkomt allemaal wel goe 🙂

  22. 468 XP
    TwysT's avatar

    leer eerst nederlands anders snapt niemand je probleem :S

  23. 209 XP
    chrisnl's avatar

    ja vaker problemen gehat zelfde met GH world tour full band pack toen :O dus gelijk terug gegaan 🙁 maar ze kijken alles ff na of alles er bij zit en je krijgt een nieuwe en als ze dat niet hebben krijg je je geld terug 😉

  24. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    hallooo.. hier krijg ik het hellemaal van he betweter.. !! weet jij hoe of wat mijn ps3 hier staat proper luchtig geen stof niks nada ! nog nooit mee gegooid nog nooit tegen gestoote hellemaal mijn fout ni ! het gaat er bij mij om da ik klooioos aan de lijn krijg die nog ni eens u op een deftige mannier kunne helpe als je belt naar sony
    klantendienst.. ten tweede ik zijn ni de eenigste die last heeft van een probleem na !! de garantie die volgens sony dan juist is afgelopen.. en wa is u probleem.. man zwijg gewoon. wa weet jij nu van hoe of wat het er bij mij thuis aan toe gaat jonge jonge… pfff..

    je zoekt toch ni ruzie he fonz ni?
    je gaat gewoon naar media markt, laat je bonnetje en al je spullen zien,
    zoals al zovaak gezegd kijken zij erna en lossen ze het op. end of story lijkt me??

    laat ff weten of het gelukt is

  25. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Geef gewoon de nieuwe firmware de schuld:D

  26. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Over het algemeen best wel naaiend dat je door Sony zijn schuld je PS3 kapot kan gaan en dat je dan geen nieuwe of gerepareerde voor nop terug kan krijgen. Ze zeiden toch bij radar dat maar paar keer was geweest. Volgens mij moet die leren tellen en de garantie verlengen naar 2 of 3 jaar:P Ik heb gelukkig nog garantie tot 20 februarixD