Forum

Topic: LBP 1.08 patch

Anoniem's avatar

Misschien hebben sommige LBP bezitters het al gemerkt: Patch 1.08 is sinds kort te downloaden wanneer LittleBigPlanet opgestart wordt. Maar er zijn wat onduidelijkheden over de precieze inhoud van de patch.

iemand wat meer uitleg of info hieromtrent

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 8837 XP
    7th-son's avatar

    ik weet het al:

    mensen die spullen uit de store hadden geshared hebben bij deze pech gehad
    sinds de nieuwe update 1.08 heb je geen toegang meer tot deze spullen!
    ik kan ze niet meer gebruiken en moet ze kopen, althans, dat zegt hij in het spel dan.
    there goes my snake, raiden en mgs level-kit

  2. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    ik weet het al:

    mensen die spullen uit de store hadden geshared hebben bij deze pech gehad
    sinds de nieuwe update 1.08 heb je geen toegang meer tot deze spullen!
    ik kan ze niet meer gebruiken en moet ze kopen, althans, dat zegt hij in het spel dan.
    there goes my snake, raiden en mgs level-kit

    weeet je dit zeker want ik heb die patch nog niet gedownload en ik heb de metal gear solid level kit geshared van iemand dus dan ben ik die kwijt?

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    weeet je dit zeker want ik heb die patch nog niet gedownload en ik heb de metal gear solid level kit geshared van iemand dus dan ben ik die kwijt?

    is idd grote kans op

  4. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    heh shit krijg lbp pas binnekort

  5. 8837 XP
    7th-son's avatar

    misscxhien zou je het opnieuw kunnen sharen na installatie van 1.08, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik kan nog gewoon de gesharde spullen gebruiken.

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik kan nog gewoon de gesharde spullen gebruiken.

    Ik hoop het ook!

  8. 209 XP
    chrisnl's avatar

    ik kan ook gwn de gesharde dingen spelen hoor :O denk dat het een fout is ofzo bij jou 😉

  9. 8837 XP
    7th-son's avatar

    ik heb gelezen dat mensen na de laatste ps3 firmware update problemen kunnen ondervinden met gesharede software over het algemeen.
    nou heb ik mijn andere gesharede spul nog niet geprobeerd…