Forum

Topic: Harry potter en de orde van de feniks

Anoniem's avatar

bij de cheatssectie stond bij Harry potter en de orde van de feniks unlockable trophies een paar trophies maar als ik kijk bij trophies staat ie er niet tussen en ik kan door google ook niks vinden dus zou iemand de trophielijst willen posten:)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Op ps3-sense.nl want die hebben alleen de trophies voor: Harry Potter and the Halfblood Prince. Sorry. Maar Orde van de Feniks heeft geen trophies.

  2. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    alleen dan klopt dus niet wat in de cheatssectie staat

    Unlockable Trophies

    House Ghost Cup – Vind alle vier de huis spoken
    Nature Trail Cup – Vind alle voetafdrukken van dieren
    Characters Cup – Ontmoet alle 58 personages
    Defense Against The Dark Arts Cup – Tover alle verdedigingsspellen in 6 duels

    Luna’s Verloren voorwerpen

    Verbindingsdraad – Grote hall (op een tafel)
    Schoenen – Binnentuin van de klokketoren
    Thestral – VOER-biblioteek (op een tafel)
    Document – Door het portret op het eerste verdiep in de gang (of via de viaduct ingang)
    Hoed – Veeg de bladeren aan de rechterkant van de ingang van de binnenplaats weg

    De Kampioen van Gobstone

    Als je de 3de kampioen verslagen hebt, kijk bij de slangen put kampioen om haar te vinden.

    5 pratende Talking Gargouilles

    1. Op een kleine pillaar bij Umbridges kantoor
    2. Op een hogere gang op de weg naar het ziekenhuis.
    3. Buiten de viaduct ingang.
    4. In de Transfiguratie kamer.
    5. In de bedekte binnenplaats op de hogere trappen.

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    alleen dan klopt dus niet wat in de cheatssectie staat

    Dat zijn cheats (walktrought) om unlockables te vinden geen trophies.

  4. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Unlockable Trophies House Ghost Cup – Vind alle vier de huis spoken Nature Trail Cup – Vind alle voetafdrukken van dieren Characters Cup – Ontmoet alle 58 personages Defense Against The Dark Arts Cup – Tover alle verdedigingsspellen in 6 duels

    snapie wat ik bedoelxD:)