Forum

Topic: JIG instalatie setup folder gelekt!

Anoniem's avatar

JIG instalatie setup folder gelekt!

De JIG instalatie update folder is gelekt naar het publiek. ze kunnen er niks meer zonder de nieuwste debug software maar het is het wel waard om hier te posten.
De hackers kunnen zo weer de ps3 beter leren kennen.
Om de beveiliging te omzeilen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 190 XP
    technizo's avatar

    ik snap er nix van:S

  2. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Heeft iets met de update van de PS3 te maken tog ..?
    Die hebebn ze gedwonload
    en uitgepakt dat ik snap 😐

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    leg is uit:$:$

  4. 268 XP
    pukkieman's avatar

    Nou ze hebben de firmware van een debug kunnen uitpakken of het was van een developent kit 1 van die twee maar ik had het vertaalt uit het engels weetje hier

    http://streetskaterfu.blogspot.com/2009/01/jig-install-setup-folder-leaked.html

  5. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Nou ze hebben de firmware van een debug kunnen uitpakken of het was van een developent kit 1 van die twee maar ik had het vertaalt uit het engels weetje hier

    http://streetskaterfu.blogspot.com/2009/01/jig-install-setup-folder-leaked.html

    Had ik tog gelijk 😀

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    Verplaatst naar ‘modificaties’ forum.

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik snap niet wat er goed aan is als het hackers helpt de ps3 te hacken 🙁

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ze hebben dus net als op de PSP CFW voor de PS3 uitgevonden tenminste daar zijn ze mee bezig. :(. Nou dan word de PS3 hetzelfde als de PSP! Helemaal niets en saai!

  9. 8864 XP
    7th-son's avatar

    nou, ik denk dat je met cfw op de ps3 veel meer mogelijkheden hebt als op de psp
    dit word cool hopelijk!

  10. 283 XP
    Alycan's avatar

    CFW gebeurd nog lang niet.

    Zonder CEX en DEX of de PS3 encryptie zijn deze waardeloos.

    Laat staan dat de HyperVisor (de 7de processor) ons überhaupt toegang geeft.

    Er is een reden dat de PS3 nog steeds niet gehackt is.

    Ik snap niet wat er goed aan is als het hackers helpt de ps3 te hacken 🙁

    Eigen gemaakte software en applicaties draaien. Nog sneller xmb en meer functies om je ps3 mee te pimpen.

  11. 1 XP
    Tiger007's avatar

    Hopelijk wordt dit iets en daarna Pimpen maar je ps3!

  12. 1268 XP
    luctheman's avatar

    en ja hoor, er zijn weer van de kansloze personen die een zo`n fantastisch systeem willen verneuken hoor voor iedereen. Waarom zijn er van die mensen? raken ze daar opgewonden van ofzo? als ze ervoor zorgen dat de hele wereld ze haat?

  13. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ze hebben dus net als op de PSP CFW voor de PS3 uitgevonden tenminste daar zijn ze mee bezig. :(. Nou dan word de PS3 hetzelfde als de PSP! Helemaal niets en saai!

    Nee, niet. Alleen de debugmode. Maar in de iPod’s en iPhone’s zijn die dingen er gewoon openbaar.

  14. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    en ja hoor, er zijn weer van de kansloze personen die een zo`n fantastisch systeem willen verneuken hoor voor iedereen. Waarom zijn er van die mensen? raken ze daar opgewonden van ofzo? als ze ervoor zorgen dat de hele wereld ze haat?

    Als iets gehackt is heeft dat niks met iso’s afspelen te maken. Met hacken zorgen ze er alleen maar voor dat je er selfmade app’s op kan zetten. En als ze dat kunnen is de game’s hacken nog echt heel ver.

  15. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    iemand opgevallen dat de dit bericht van januari is?

  16. 593 XP
    tovenaar's avatar

    yupzz is opgevallen ja