Forum

Topic: Wat is het spannendste wat je ooit gedaan?

Anoniem's avatar

Naar aanleiding van het beste prestatie topic, ben ik ook wel benieuwd naar het engste of spannendste wat je ooit gedaan heb. Bungeejumpen of iets anders, vertel het hier ๐Ÿ˜€

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

64 reacties

  1. 266 XP
    Yorz's avatar

    hahaha.. om het onder 18+ te houde… Grafity spuite op de school xD.. en nu probere ze t eraf te halen… MISLUKT.. hele muur vol met verf xD.. die sukkels

  2. 1268 XP
    luctheman's avatar

    heb een keer een scheet gelaten in de supermarkt bij de kassa. en hij stonk focking hardxD

  3. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Zending jatten uit de zendig van school xD

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    pffft…..

    Het was niet het spannendste maar toch best spannend.

    Met een hoogwerker proberen 23 meter hoog te gaan.
    Alleen die hoogwerker kon maar 21 meter hoog. xD

    Dat alarm bleef maar piepen lawl.

    Maar het is wel gelukt. :p

  5. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    pffft…..

    Het was niet het spannendste maar toch best spannend.

    Met een hoogwerker proberen 23 meter hoog te gaan.
    Alleen die hoogwerker kon maar 21 meter hoog. xD

    Dat alarm bleef maar piepen lawl.

    Maar het is wel gelukt. :p

    Wtf? lawlxD

  6. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ikzelf heb nog niet echt iets heel spannend gedaan in mijn 15 jarige leven tot nu toe. Behoorlijk eng vond ik mijn eerste over de kop achtbaanritje :P, naar beneden glijden via zo’n touw in Frankrijk (was maar 30 meter ofzo, maar wel spannend), en rodelen zonder de rem in te drukken in Duitsland (dat ging lekker hard :P).

    Oh ja en op school een paar jaar geleden, toen er een wedstrijd ’s avonds was, was alleen de kantine open en de rest dicht. Maar toen gingen we met een groepje onder het lint door, gewoon naar boven. Beetje door de school dwalen en we hebben warme chocomelk gedronken in de lerarenkamer. Concierges hadden ons wel door, maar we wisten er steeds aan te ontkomen xD. Eรฉn van ons had zich later nog in een kamertje verstopt en toen we even aan het wachten waren, deed hij het licht aan in dat kamertje en kwam hij er ook nog eens uit (met een zware) Jemig, wat schrokken wij ons dood en we waren echt al twintig meter verder, toen we doorhadden dat het gewoon รฉรฉntje van ons was. Niet heel eng, maar jemig, wat schrok ik toen dat lampje aan ging xD ๐Ÿ˜›

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik heb helemaal niks mee gemaakt:$,
    @ hiervoor: cool (H)xd

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    heb een keer een scheet gelaten in de supermarkt bij de kassa. en hij stonk focking hardxD

    Schaam je:P Wel leuk om te doen….. volgende keer stinkbom XD dat blijft lekker lang hangen:rofl1:

  9. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Bungiejumpen en duiken bij snoeken van 1.5M

  10. 61 XP
    Joker's avatar

    hahaha.. om het onder 18+ te houde… Grafity spuite op de school xD.. en nu probere ze t eraf te halen… MISLUKT.. hele muur vol met verf xD.. die sukkels

    Same/ Blowen op me 13e, veel spijt van.

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Same/ Blowen op me 13e, veel spijt van.

    Blow je nog steeds dan?

    Me spannendste… Phooooeh… Even denken hoor. xD

    Ik heb niks denk ik. Als ik er eentje heb, laat ik het horen.

  12. 871 XP
    -Sander's avatar

    Ga ik jullie dus echt neit vertellen he.

  13. 515 XP
    Dead-M's avatar

    @-Sander
    Stoer ๐Ÿ˜ฎ

  14. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    @-Sander
    Stoer ๐Ÿ˜ฎ

    Jij zegt wat ik denk:P

    Ik heb laatst nog wild geplast! :yahoo: Spannend he?

  15. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik heb vandaag een snoepje gestolen uit de snoeppot van me oma! Terwijl ik er vandaag al eentje op had o-0. Jaja, nu hebben jullie echt respect voor me he? Zon dikke outlaw als ik! OMGWTFBBQ!

  16. 141 XP
    jvdr4life's avatar

    Achterop een sneeuwscooter in Zweden rijden.. en dan 180 km/u, zonder helm, -20 graden, ’s nachts en op een bevroren meer met veel hobbels en waar een rivier doorheen stroomde en waar je dus zonder op te passen zo in kon rijden.

  17. 704 XP
    Boemtje's avatar

    om ff onder de 18 + te houden:$ Ik heb wel eens een wurg slang om me nek gehad was egt super eng

  18. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ga ik jullie dus echt neit vertellen he.

    Typisch hij weer.
    Ik heb wel een paar dingen meegemaakt, eentje duurt best lang om te vertellen dus andere keer ๐Ÿ˜› en de andere was dat we met vrienden midden in een heel groot rivier de boot niet meer aanging en het was echt heel koud. Toen dachten we wel ff wtf want niemand van ons ging in dat koude water springen en een heel eind zwemmen. Uiteindelijk gewoon aan de kant gekomen ๐Ÿ˜›

  19. 141 XP
    jvdr4life's avatar

    Oja, en echt verdwaald raken ergens in de middle-of-nowhere in Noorwegen was ook best spannend, zeker wanneer het mistig is en je al 5 uur aan het rondlopen bent. Iemand anders op dit forum weet er alles vanaf ๐Ÿ˜›

  20. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Mijn spannendste ervaring was toen ik van de “twin towers’ sprong, hy stond in de fik… gelukkig kwam ik weer overeind ๐Ÿ˜›

  21. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Niet echt een leuke Reactie …

  22. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik was ook een keer aan het kanoen en ik wist niet hoe ik vooruit moest komen xD Dus ik dreef heel de tijd rondjes op zo’n meer toen kwam er een boot aan die mij niet gezien had (de eikel) toen ging ik onderwater zag ik de schroef van de boot en gelukkig had die vent door dat ie iets geraakt had en zette z’n motor uit:P Gelukkig maar! Dat was toen best wel eng ๐Ÿ˜‰ Ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen alleen met hoofdpijn xD Dat was meer eng dan spannend maar alsnog.

    Weet je wat ook wel spannend is? Heel hoog in een boom een kabelbaan vastmaken zonder ergens aan vast te zitten :S Heb het al niet zo op hoogtes:P

  23. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ben 2 keer achterna gezeten. ( was toen tussen de 12 a 13 jaar? )

    1e keer door een straatbende door ongeveer 12 buitenlanders of meer in een winkelcentrum op zondag , had ze gelukkig door dat ze wat van plan waren, dus kon nog net ontkomen ( zag dat ze zich gingen splitsen en een paar op me af kwamen rennen, en even later kwamen ze van alle kanten op ons 2en af. lol

    2e keer liep ik ergens met een van mijn vrienden (waar geen auto’s mogen komen, was een brede fietspad tussen de huizen door)
    plotseling kwam er een auto op ons af gereden, wij dus weg rennen en splitsen, de auto stopte en er stapte iemand uit die achter mij aan ging rennen, en die andere ging met zijn auto achter mijn vriend aan. maar ze hebben ons niet kunnen pakken. lol

  24. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ben 2 keer achterna gezeten. ( was toen tussen de 12 a 13 jaar? )

    1e keer door een straatbende door ongeveer 12 buitenlanders of meer in een winkelcentrum op zondag , had ze gelukkig door dat ze wat van plan waren, dus kon nog net ontkomen ( zag dat ze zich gingen splitsen en een paar op me af kwamen rennen, en even later kwamen ze van alle kanten op ons 2en af. lol

    2e keer liep ik ergens met een van mijn vrienden (waar geen auto’s mogen komen, was een brede fietspad tussen de huizen door)
    plotseling kwam er een auto op ons af gereden, wij dus weg rennen en splitsen, de auto stopte en er stapte iemand uit die achter mij aan ging rennen, en die andere ging met zijn auto achter mijn vriend aan. maar ze hebben ons niet kunnen pakken. lol

    Wajo ben jij een gehate mafia baas ofzo ๐Ÿ˜›

  25. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Ben 2 keer achterna gezeten. ( was toen tussen de 12 a 13 jaar? )

    1e keer door een straatbende door ongeveer 12 buitenlanders of meer in een winkelcentrum op zondag , had ze gelukkig door dat ze wat van plan waren, dus kon nog net ontkomen ( zag dat ze zich gingen splitsen en een paar op me af kwamen rennen, en even later kwamen ze van alle kanten op ons 2en af. lol

    2e keer liep ik ergens met een van mijn vrienden (waar geen auto’s mogen komen, was een brede fietspad tussen de huizen door)
    plotseling kwam er een auto op ons af gereden, wij dus weg rennen en splitsen, de auto stopte en er stapte iemand uit die achter mij aan ging rennen, en die andere ging met zijn auto achter mijn vriend aan. maar ze hebben ons niet kunnen pakken. lol

    NeoNazi? ๐Ÿ˜›

  26. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Nee een bende turken en die andere misschien wel kidnappers of iets anders.

    Wajo ben jij een gehate maffia baas of zo : misschien dachten ze dat, heb wel een paar keer gehad dat mensen mij voor iemand anders aan zagen.

    wilde iemand mij in elkaar rammen ( hij zij tegen mij, wat had je toen voor een grote bek nu je alleen bent durf je zeken niet meer enz ) en ik had hem nog nooit eerder gezien.

    In een winken liep een van het personeel naar me toe en vroeg wat ik van plan was ( en zat me min of meer de winkel uit te jagen )

    In de stad kwam ik iemand tegen die me anders noemde dan ik in werkelijkheid hete, en nog iemand die dacht dat hij mij kende ergens van terwel ik deze mensen nog nooit eerder gezien heb.

    Gelukkig heb ik er nu geen last meer van ๐Ÿ™‚

  27. 61 XP
    Joker's avatar

    Blow je nog steeds dan?

    Me spannendste… Phooooeh… Even denken hoor. xD

    Ik heb niks denk ik. Als ik er eentje heb, laat ik het horen.

    Nee niet meer, gestopt voor me ouders, en voor school.

  28. 31 XP
    Roeleren's avatar

    Op trektocht door griekenland ergens op een parkeerplaats matje neergelegd en gaan pitten. We waren echt kapot maar achteraf is het echt een godswonder dat we niet beroofd zijn, het was nogal een shabby plekje

  29. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik had poep spray gekocht bij dump als je spuit gaat het stinken en
    ik heb bij school less koken toen ging meester dingen vertellen toen had ik zitten spuiten haahah alle ramen staan open toen moet ik uit de klas strafff geen koken

    wel jammer het waren wel hamburgers :dizzy::dizzy::dizzy:

  30. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik had poep spray gekocht bij dump als je spuit gaat het stinken en
    ik heb bij school less koken toen ging meester dingen vertellen toen had ik zitten spuiten haahah alle ramen staan open toen moet ik uit de klas strafff geen koken

    wel jammer het waren wel hamburgers :dizzy::dizzy::dizzy:

    Dombo xD

  31. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Mijn eerste ritje in de Goliath, was erg spannend.

    2 jaar geleden met oud en nieuw moest me pa me ophalen. De terugreis naar huis was er opeens een vreselijk dikke mist waar je hooguit een meter รก 1,5 meter zicht had. Me pa had de gang er best in, want we wouden voor 12 uur thuis zijn ๐Ÿ˜›

  32. 451 XP
    Florian's avatar

    mocht je pa niet alleen over straat zo laat..?:P

  33. 251 XP
    Bassen's avatar

    Mijn eerste ritje in de Goliath, was erg spannend.

    2 jaar geleden met oud en nieuw moest me pa me ophalen. De terugreis naar huis was er opeens een vreselijk dikke mist waar je hooguit een meter รก 1,5 meter zicht had. Me pa had de gang er best in, want we wouden voor 12 uur thuis zijn ๐Ÿ˜›

    Oeh toen reed ik ook door de mist, welles waar ging ik maar 30 ofzo (waar je 80 mag).

    Spannend vond ik de kombaan is Lelystad, 180 door de bocht met je handen van het stuur :yay:

  34. 580 XP
    GVeyron's avatar

    mocht je pa niet alleen over straat zo laat..?:P

    Nee mijn pa die had mij opgehaald bij mij kameraad ๐Ÿ˜›

  35. 451 XP
    Florian's avatar

    ooh sorry hb over de 2 me na pa gelezen..:$:P

  36. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ik was in griekenland op vakantie en ging naar de supermarkt. En ik liep naar de kassa om kauwgom te pakken en ik hoor op eens een knal ik d8 dat er iets was gevallen tot dat ze op z’n grieks gingen schreeuwen overval ik scheet hem 1000x ik was miss 2 meter van die dief die in de lucht shoot van af. En toen moest iedereen naar achter rennen. was super eng

  37. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Das klote en dan ook nog eens in het buitenland ๐Ÿ˜›

  38. 451 XP
    Florian's avatar

    ja idd.. zou het niet mee willen maken..*onbewapend, wil later KL, dus miss kom ik dan wel in zon situatie..xD*

  39. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik had een scheetkussen op de stoel van de jufvrouw gelegd :rofl: en toen ging ze der op zitten :rofl:

    Neuh maar ik heb nog niet echt iets super spannends meegemaakt, wel dat je in een boom een touw zit vast te maken en dat je dan 7 kleuren schijt maar der gebeurt nooit wat:P

  40. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Das klote en dan ook nog eens in het buitenland ๐Ÿ˜›

    HAhah das is idd klote. maar ook vet om het 1x mee te maken maar niet meerxD

  41. 6677 XP
    Myx's avatar

    HAhah das is idd klote. maar ook vet om het 1x mee te maken maar niet meerxD

    hahaha ๐Ÿ˜› ik pas.

  42. 137 XP
    steef29's avatar

    :fever:met vinnie fietsen

  43. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    In een leegstaand ziekenhuis waar een hoop junks in leefden binnengegaan met wat vrienden, vond da best wel akelig xD

  44. 536 XP
    Glennps3's avatar

    ik ben ooit achternagezeten door iemand die in de gevangenis heeft gezeten en nie meer in een buurgemeente mag komen of hij wordt met geweld opgepakt.

    En met een bb-gun op iemand zen ramen schieten xD die vent kwam ook achter ons aan.
    bij dezelfde vent hadden we ook vuurwerk in zen tuin geschoten en in zen tuin ingebroken xD. die kwam weer achter ons aan. xD ik haat die vent xD

  45. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Effe bumpsessie. Verdien een trophy:)

    Maar dit is wel een leuke topic waar je ook lekker kunt lachen.

    Het spannendste wat ik heb gedaan jah zit te twijfelen.

    1. Tomaten gegooid op me docent toen we in de klas zaten.
    2. Ertenschieten op auto’s tot dat ik de verkeerde had, weg rennen helaas pakte ze me.

    Sommige reacties en verhalen zijn echt geniaal, Neonazi! Hahahaha

  46. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    18+ I’m sorry:(

  47. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Voor eerste keer graffiti spuiten en opgepakt worden ff nachtje bij ome agent slapen. Verder geen boete gehad moest alleen een opstel schrijven. Kosten om de graffiti te verwijderen hebben we nooit gekregen. :d

    Bij een schietvereniging ingebroken dachten we dat we wapens konden stelen maar die lui namen alles mee naar huis.
    Toen de koelkast maar geplunderd bier in tassen stoppen. 40 bier meesjouwen en dan zit je eindelijk rustig kom je erachter dat het Amstel Malt is.

  48. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Het spannendste wat ik gedaan heb is naar Mongoliรซ rijden in een Nederlandse ambulance afgelopen zomer. Die grensovergangen in en uit Rusland waren het bijzonderst. Maar ook een oud mannetje met een AK-47 die de grens van Kazachstan ‘bewaakte’ ๐Ÿ™‚

  49. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Op de snelweg keer een 360 gemaakt dus met de handrem erop ๐Ÿ˜› Was ook wel lachen maar niet echt spannend meer omdat ik nu wel vaker meemaak met die maat van mij.

  50. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    haha 360? wtf dude!! u r insanee!!

  51. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Daarna probeerde die nog een no-scope te doen maar:P

  52. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hmmm, het spannendste wat ik ooit gedaan heb… Hmmm… Ik weet niet zo 1, 2, 3, wat het spannendste ooit was, maar ik ben wel eens ’s nachts samen met een maat van me een oude sloop flat binnen geslopen terwijl er bewaking bij stond. Die flat zou een weekje later gesloopt worden. En toen waren we binnen en toen lieten we daar een vlinder ontploffen. xD Toen moesten we keihard rennen joh, haha. Die bewakers zaten allemaal dingen te schreeuwen enzo en die gingen binnen kijken. Uiteindelijk hebben we ons verstopt in een soort van opbergruimte in de vloer ofzo totdat de beveiliging weer weg was, en toen zijn we heel langzaam naar onze fietsen geslopen en weggefietst. Haha. Ik weet niet meer waarom we dat ookalweer deden, maar waarschijnlijk om een weddenschap ofzo. xD

  53. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Heb ik ook gedaan alleen zonder die bom. ๐Ÿ˜› Flatjes hier werden afgebroken dus wij allemaal lood jatten. Toen kwamen toezicht en wooncom ook achter ons aan. Wel spannend. ๐Ÿ˜›

  54. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Door zo’n mangat in een sluis gegaan omdat het slot er niet meer op zat met een vriend, maar toen we terug de ladder op gingen kregen we dat ding niet meer open. Wij helemaal schijten en denken dat ze hem terug op slot hadden gedaan en dat de sluis open zou gaan en allemaal water naar binnen stromen etc hahaha.

  55. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    hahaha je zou maar claustrofobie hebben xd dan schijt je niet normaal maar gewoon 10x zoveel en dan nog 7 kleuren. waarschijnlijk schijt je je darmen ook uit xd

  56. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    met paar vrienden met de fiets door de winkelcentrum xd zo’n chinees komt naar buiten zegt ie kom hiieer ik bel de politie niks van gekomen xd

  57. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    met paar vrienden met de fiets door de winkelcentrum xd zo’n chinees komt naar buiten zegt ie kom hiieer ik bel de politie niks van gekomen xd

    wauuuuw

    we waren met een groep aan het hangen op een voetbal vereniging, op het veld rennen enzo wat niet mag omdat het een wedstrijd veld is, toen zat de kantine vol en hadden we modder tegen de ramen gegooit.. toen liep heel die kantine uit en stuk of 5 man rende achter ons aan, dus wij (met ze 12e xd) sprintezo hard mogelijk naar de andere kant van het veld en toen sprongen we over die sloot heen xd… aleen vervolgens moesten we wel terug want onze fietsen stonden er nog XD

    en met graffity spuiten. we gingen een tennis club vereniging op en Graffity spuiten op muren heel sneaky terwijl er mensen waren, toen werden we gesnapt en werd het rennen XD

  58. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heb ook nog wel eens iets spannends meegemaakt, 2 jaar geleden op de camping in Frankrijk zat ik zo op ons terrasje voor de caravan, en opeens ruik ik een dikke BBQ lucht (je mocht niet BBQ’en op die camping omdat het een camping is met veel bomen in een droog gebied) en hoorde wat mensen schreeuwen, dus ik loop zo ff in de richting waar dat geschreeuw en die lucht vandaan komt, opeens een dikke vuurbal en meteen staan een aantal bomen in de hens. Ik zo terug rennen naar de caravan en zeggen dat er een bosbrand is, dikke chaos, mensen belden 112, ik moest al mn spul uit de caravan halen en in de auto proppen en toen gingen we direct van de camping af. (goh xD)

    Paar minuten later allemaal brandweer, en we hoorden dat we geluk hadden dat er een oefening was ofzo want er was zon watervliegtuig dicht in de buurt. Die was er 5 minuten later ook al bij. Het duurde toen 3 uur ofzo en toen was alles gelukkig geblust. Er was ongeveer een gebied ter grote van 2 voetbalvelden afgebrand. Onze caravan gelukkig niet. ๐Ÿ˜› Was wel spannend, haha.

  59. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Heb ook nog wel eens iets spannends meegemaakt, 2 jaar geleden op de camping in Frankrijk zat ik zo op ons terrasje voor de caravan, en opeens ruik ik een dikke BBQ lucht (je mocht niet BBQ’en op die camping omdat het een camping is met veel bomen in een droog gebied) en hoorde wat mensen schreeuwen, dus ik loop zo ff in de richting waar dat geschreeuw en die lucht vandaan komt, opeens een dikke vuurbal en meteen staan een aantal bomen in de hens. Ik zo terug rennen naar de caravan en zeggen dat er een bosbrand is, dikke chaos, mensen belden 112, ik moest al mn spul uit de caravan halen en in de auto proppen en toen gingen we direct van de camping af. (goh xD)

    Paar minuten later allemaal brandweer, en we hoorden dat we geluk hadden dat er een oefening was ofzo want er was zon watervliegtuig dicht in de buurt. Die was er 5 minuten later ook al bij. Het duurde toen 3 uur ofzo en toen was alles gelukkig geblust. Er was ongeveer een gebied ter grote van 2 voetbalvelden afgebrand. Onze caravan gelukkig niet. ๐Ÿ˜› Was wel spannend, haha.

    zo maakt iedereen wel weer is wat spannends mee ๐Ÿ˜€

  60. 636 XP
    klapper's avatar

    Heb welleens bij de jumbo vlakbij mn school een fles wasbenzine gejat, en daarmee in de buurt allerlei prullenbakken enzo in de fik gestoken. Maar toen we het beu waren hadden we de rest van de wasbenzine in zon grote vuilcontainer gegooid en in de fik gestoken, maar die container stond tegen tegen de achterkant van de jumbo.
    Dus wij gingen weer de les in en na een tijdje kwam er ineens een berg politie en brandweer enzo, en toen werd ineens mn naam omgeroepen of ik ff bij de directeur wou komen.
    Dus ik daar naartoe en de deur van zn kantoor stond open en vanuit de verte zag ik al 2 politiemannen staan en 1 brandweer commandant en wat onbekende mensen, pff dat moment scheet ik m ook wel ff.
    Mja container compleet kapot en een gedeelte van het dak, dus ze gaven me een keuze of ze deden aangifte maar dan moest ik van school af en kreeg ik strafblad of ik moest een jaar lang in die winkel werken om de schade terug te betalen.
    Dus maar voor het laatste gekozen ;p

    Dat is trouwens niet het allerengste wat me is overkomen.
    Vorig jaar was een vader van een goeie maat van me overleden en dat was iemand die ik ook erg aardig vond.
    Maar zoals gebruikelijk konden we afscheid van m nemen, maar ik had nog nooit een dode persoon gezien.
    Maar ik wist dat mn maat het fijn vond als ik ook kwam, dus ik als 30 jarige daar naartoe samen met mn vader.
    Ik vond het verschrikkelijk echt waar vond het doodeng, mja heb het wel gedaan…

  61. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Huisje bouwen in Little Big Planet 2, deur plaatsen… PS3 vast gelopen voordat het geheel is opgeslagen…

    Huisje opnieuw bouwen in Little Big Planet 2, deur plaatsen …. PS3 weer vast gelopen voordat het geheel is opgeslagen…

    Huisje weer opnieuw bouwen in Little Big Planet 2… OPSLAAN!!!

    Deur plaatsen… PS3 weer vast gelopen… (grrr…)

    Saved game openen…. Huisje weg… Aaaahhhh….

    Blijft spannend dat huisje met deur bouwen…

  62. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    @Klapper,

    Haha ik werk(te) als hovenier, tuin en park beregening onderhouden etc. bij park had mijn werkgever een begraafplaats geregeld, vond het wel vet.

  63. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Bij een gast die een scooter had gestolen, de scooter weer terug stelen uit zijn tuin om 2 uur snachts.. adrenaline hahah

  64. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    @^ Held!:D