Forum

Topic: Corrupted Data

Anoniem's avatar

Hee,

Ik heb de skate 2 demo gedownload en die wilde ik installeren en nu liep hij daarmee vast. Gevolg is dat ik nu corrupted data op mijn ps3 heb staan. Ik heb ook gelijk geprobeerd wat andere demo’s te verwijderen, omdat mijn ps3 bijna vol stond en nu liep hij bij meerdere vast en ik heb nu in totaal 3 van die corrupted data files die ik niet kan verwijderen op mijn ps3. Ook telkens als ik de Fifa 09 demo wil verwijderen loopt hij gewoon vast…
Ik heb niet zo’n zin om mijn ps3 te formatteren en vroeg me dus af of iemand mij een oplossing kan bieden voor dit probleem.
Alvast bedankt 😉

(Edit)Thanks voor de reacties, mocht iemand nog een alternatieve oplossing weten, let me know! 😉

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Misschien word dit verholpen met een firmware update.

    Als je een externe schijf hebt dan kan je enen back-up maken van je PS3 en dan vervolgens je HDD formateren. En dan kan je later weer die back-up er weer terug opzetten.

  2. 468 XP
    TwysT's avatar

    ja zou kunnen maar dat is echt een heel gedoe en ik vrees dat ik dan dingen over het hoofd zie..

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Je moet al je savegames backuppen op een USB Stick of PSP en dan formatteren je PS3 en dan weer je savegames op je PS3 zetten. ;).

  4. 468 XP
    TwysT's avatar

    maar je moet dan dus wel je games opnieuw installen en demo’s. Blijven alle instellingen van bv ook internet wel zoals ze waren?

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    nope, alles wordt weer terug gezet naar fabrieks instellingen.

  6. 468 XP
    TwysT's avatar

    dus dat is best wel f*cked, en er is geen andere manier om van die data af te komen, behalve te formatteren?

  7. 108 XP
    Ratakira's avatar

    denk idd ook dat dat de enigste manier is

    @ selec1

    als je nu een back up maakt
    maakt die dan ook van je downloads backups

    want zit zo met wipeout hd op de HDD
    en zou da nu ni echt willen verliezen door een format en dan weer een backup te instaleren
    en vb al men add ons voor LBP

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    denk idd ook dat dat de enigste manier is

    @ selec1

    als je nu een back up maakt
    maakt die dan ook van je downloads backups

    want zit zo met wipeout hd op de HDD
    en zou da nu ni echt willen verliezen door een format en dan weer een backup te instaleren
    en vb al men add ons voor LBP

    Volgens mij neemt hij die dingen wel mee. Maar ik weet het niet zeker.

    Kan iemand die bevestigen die dit al een keer gedaan heeft?

  9. 108 XP
    Ratakira's avatar

    als ik men ombouw had gedaan naar 500 gig had ik die dingen nog niet daarom de vraag omtrent zo helpen we anderen misschien om de stap te doen omdat ze dan zeker zijn dat ze geen verlies hebben van hun data

    al bedankt voor de info gasten