Forum

Topic: Waarom Ipod?

Anoniem's avatar

Dit vroeg ik mij nu altijd af. Waarom kopen mensen een Ipod. Ik zie een mega mooie MP3 van creative met 20GB liggen voor 100 euro (fictiee dingen maar als voorbeeld). En een Ipod weet ik veel wat met 4 GB voor 120 euro. En nog koopt iedereen die Ipod:|. Zelf heb ik een Cowon:yay:. Maar ik an gewoon niet snappen waarom je iets wat zo duur is koopt. Want de geluidskwaliteit is Ipod neit het beste in:|

EN ook vriend van mij zei zo Ik ga de Iphone kopen ik zo Je hebt net een nieuwe telefoon en je hebt ene Ipod waarom meot je dan nog een Iphone? Dit kan ik gewoon niet begrijpen.

Dus wat is er zo speciaal aan Ipod dat iedereen behalve ik er een moet hebbenxD?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Omdat het een merk is!:P Ik vindt het ook onzin maar het is zo… voor de naam betaal je 200 euro meer

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    De naam. Apple is een goed bedrijf met een goede naam.

  3. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Omdat ik wat ik met me Touch kan niet met een andere kan.

  4. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik heb een creative zen vision M van 60 GB Superding! Heeft een beter scherm + radio en is goedkoper(A)! ik hoef geen ipod:D

  5. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Ik heb een creative zen vision M van 60 GB Superding! Heeft een beter scherm + radio en is goedkoper(A)! ik hoef geen ipod:D

    😀 Ik had een 30 GB maarja iemand op school vond het leuk om dat ding kapot te maken (ziek kind…)… Maar heb tenminste geld terug toen had ik Cowon gekocht met nog groter scherm:P

  6. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Cowon.. klinkt wel dope:P

  7. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Veel mensen hebben Ipod om op te scheppen volgens mij xD

  8. 257 XP
    Joost's avatar

    Ik wou een MP3 speler hebben om al mijn muziek op kwijt te kunnen. Heb toen een Ipod classic van 80 gb gekocht. Ongeveer de tijd dat hij uitkwam voor 250 euro. Prima apparaatje en gebruik hem nog steeds elke dag met veel plezier.

  9. 954 XP
    Callme's avatar

    Ipod is makkelijk te bedienen, apple is een prima bedrijf. Ik heb zelf een Iphone,waarom, omdat het een ongeloofelijk vet ding is met ontiegelijk veel software:)

  10. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Design?

    De geluidskwaliteit is inderdaad rete slecht.

    Ik zelf heb de Zune en ben daar super blij mee. Helaas is hij nog niet in de EU verkrijgbaar dus moet je hem importeren uit Amerika.

  11. 257 XP
    Joost's avatar

    Ipod is makkelijk te bedienen, apple is een prima bedrijf. Ik heb zelf een Iphone,waarom, omdat het een ongeloofelijk vet ding is met ontiegelijk veel software:)

    Neem dan een HTC Touch HD

  12. 954 XP
    Callme's avatar

    haha nee, ik heb ook een apple dus een iphone sluit daar helemaal op aan, alles word gesynct en het gaat supersnel.

    Once u go Mac, you never go back.

  13. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Kan met Windows en een USB stick ook:P Maar ik gebruik Visual Studio veel dus ik zal nooit voor Mac gaan:P + Waar haal ik het geld vandaan (niet dat ik het geld niet hebxD)