Forum

Topic: Optimale PS3

Anoniem's avatar

Eey mensen,
ik ben benieuwd wat jullie optimale ps3 is, bijv. een ps3 met killzone 2 en firmware 2.53 enz.

Ik zie het wel(Y)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1402 XP
  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Voor mij is dat net hetzelfde Selec allleen dan de zilvere ps3, die vind ik persoonlijk het allermooiste.
    http://www.engadget.com/media/2006/05/022sony-booth-tour.jpg

  3. 1268 XP
    luctheman's avatar

    7 x Witte DualShock 3 controllers

    ik hweb genoeg aan 4 ps3 controllers hoor:p

  4. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Uh… Selec1 je vergeet een HDMI kabel/Optical 😛

  5. 1402 XP
    Selec1's avatar

    7 x Witte DualShock 3 controllers

    ik hweb genoeg aan 4 ps3 controllers hoor:p

    Lol ja, maar 7 is het maximum dat aan je PS3 kan. En als geld geen rol speelt xD.

    Uh… Selec1 je vergeet een HDMI kabel/Optical 😛

    Ja, en de USB kabels, en het scherm en de stoel en… Geen zin om dat er allemaal bij te zetten…

  6. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ps3 die helemaal regio vrij is en 500gb en muziek zetten op de achtergrond van een game en voor de rest als wat de ps3 al heeft

  7. 10 XP
    satfactory's avatar

    zwarte ps3 80GB veranderd naar 500GB
    2x zwarte dualshock 3
    sony ps3 keyboard
    logitech headset ( niet aangesloten op ps3, maar vanachter op tv 😀 )
    logitech mediaboard pro
    yellow dog linux

    violaaah!

  8. 108 XP
    Ratakira's avatar

    maakt mij ni echt uit hoor als die het maar doet wanneer ik op de aan/uitknop duw

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Een PS3 zonder maximum geheugen…. zeg maar de je echt alles erop kan zetten en dan niet vol kan raken:D Ingame music….. Mooie TV(heb ik al XD) Toetstenbord(heb ik ook al:P) Headsetje, Maximaal aantal controllers en van de stand opladers ervoor, Alle spellen:D. Alles wat nodig is voor mooi beeld:P(heb ik ook al). En….. MSN op de PS3 ingame….. Of teamspeak

  10. 3 XP
    mathijsjesse's avatar

    Weet iemand hoe je je ps3 moet downgrade?
    Ik heb nu firmware 2.60, maar ik wil een firmware lager om java spellen te kunnen spellen.

    Weet iemand hoe het moet ???

  11. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Weet iemand hoe je je ps3 moet downgrade?
    Ik heb nu firmware 2.60, maar ik wil een firmware lager om java spellen te kunnen spellen.

    Weet iemand hoe het moet ???

    Dat kan niet. En je bericht heeft niks met dit topic te maken. Let daar voortaan op, aub.