Forum

Topic: Usb hub

Anoniem's avatar

Werkt iedere usbhub op de ps3? zijn er beperkingen?

zoals: Kan alles via de hub aangesloten worden?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 108 XP
    Ratakira's avatar

    denk dat dit geen problemen kan geven

    maar heb er geen ervaringen mee

  2. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    alle usb hubs werken als ze maar usb 2.0 zijn

  3. 451 XP
    Florian's avatar

    alles werkt had er eerst een van 3x usb en nu een van 6x usb, wel beter..:P

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Er is een grotere kans op problemen als je een USB hub gebruikt aangezien de PlayStation niet helemaal snapt dat er opeens meer USB poorten zijn en waar ze zijn. Ik heb bijna geen problemen met USB hubs gehad met het XMB maar met YDlinux heb ik wel meerdere problemen gehad.

  5. 107 XP
    Rahzer's avatar

    Ik heb de 120Gb PS3 van december. Deze heeft 2 usb poorten. Heb nu op 1 van de poorten een 4p usb hub van sweex aangesloten. Simpel ding, zit een eigen voeding bij maar ik laat hem de voeding van de PS3 pakken. De PS3 pakt zonder problemen alle poorten. Ik hang nu ook daar mn mini-usb kabel aan om de controller op te laden. Ik heb mijn PS3 op zijn kant staan met het PS3 logo naar voren, Omdat hij tussen 2 LCD schermen instaat kan ik soms moeilijk bij de usb poorten komen. Daar biedt een usb hub met een draad van 1meter of meer dus een perfecte uitkomst.

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Geeft geen problemen zolang je Yellow Dog Linux maar niet gebruikt zoals Selec1 al zegt. 😉

  7. 46 XP
    p4u08910's avatar

    heb ondertussen een 7 poorts hub gekocht. alles blijkt te werken. op de xmb is er idd geen enkel probleem

  8. 442 XP
    rwss's avatar

    Welke usb hub er gebruikt wordt maakt niet uit,
    maar bij een hub met veel usb poorten erop kan
    het wel noodzakelijk zijn om spanning van een externe
    bron te halen om alle aparaten van stroom te voorzien.

  9. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Daar heb ik zelf ook problemen mee gehad, maar je kan er vanuit gaan dat bijna alles werkt:P

  10. 8837 XP
    7th-son's avatar

    je hebt toch van die speciale ps3 usb hubs?
    kun je gewoon inpluggen en die worden dan heel mooi weggewerkt op je ps3 frontje
    1tje die ik ken is van Nyko (zit ook een kaartlezertje in)
    een ander die ik gezien had(was mooier imo) waren 4 usb pporten naast elkaar