Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik zag het ook ja, en ik zit erover na te denken… Maar ik vind 90 euro toch wel een hoop geld. Power Unlimited krijg je namelijk al voor 30 euro per jaar, of 55 euro inclusief Street Fighter 4. Dat is dan 35 euro verschil… Is de OPM dat geld waard? En waarom?

    Alvast bedankt 🙂

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Killzone!!!!!:p

  3. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dan koop ik killzone 2 liever in de winkel. Ik lees toch nooit. xD

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Naja, gratis. Je betaald gewoon iets van €40,- meer. Maar het is een leuke deal inderdaad.

  5. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik vind het altijd wel wat hebben, zo’n blad.

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik lees het Power Unlimited en dat is ook lachen!

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    voor 90 euro is wel veel:O

  8. 704 XP
    Boemtje's avatar

    De PU gaat hem ook wel zetten denk ik alleen wat laater

  9. 790 XP
    Robbert's avatar

    De PU gaat hem ook wel zetten denk ik alleen wat laater

    Nee, Killzone 2 is alleen voor de ps3 bezitters, dus ik denk niet dat ze dat gaan doen. Zij hebben de combi met Street Fighter

  10. 754 XP
    SyncPeter's avatar

    MIsschien doe ik het misschien niet :P. Street Figter is ook lol maar ik vind het OPM leuker dan de PU.

  11. 108 XP
    Ratakira's avatar

    ach ja ik koop enkel een magazine als er iets instaat dat ik wil kopen

    meestal wel opm en dan heb je er zo een democdtje erbij

    soms handig maar nu met de ps store soms overbodig tog

    ergens wel zonde dat je ni uit neem nu 5 tal tittels kan kiezen zou meer potenieel hebben denk ik dan een game zoals killzone

    en duur wat is er tegenwoordig niet duur
    moet je maar voor jezelf bepalen

  12. 790 XP
    Robbert's avatar

    Die demodisc gebruik ik idd niet…
    Zou wel handig zijn voor iemand die geen internet op zijn ps3 heeft. Maar zijn die er tegenwoordig nog?

    Ik ben er iig nog niet over uit of ik een abbo neem…

  13. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Die demodisc gebruik ik idd niet…
    Zou wel handig zijn voor iemand die geen internet op zijn ps3 heeft. Maar zijn die er tegenwoordig nog?

    Ik ben er iig nog niet over uit of ik een abbo neem…

    Vind zo disc handig. Komt me HDD niet zo vol 🙂

  14. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    ik lees toch liever lekker rustig een gamemagazine op de bank dan ik naar een scherm loop te turen.

    :|(Kijk regelmatig weg van het scherm, te veel turen kan bijziendheid bevorderen):|

    Maar het is inderdaad een goede deal…als je hem op tijd binnen krijgt (de game dan) en geen maand later.

  15. 468 XP
    TwysT's avatar

    wel een lekkere deal, maar ik heb opm voor 45 geloof ik en gratis uncharted, das helemaal top 😀

  16. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Ik kijk wel op internet en importeer twee spellen, dan mag het eens fout gaan hahahah