Forum

Topic: platina

Anoniem's avatar

ik wil graag weten of je het METAL GEAR SOLID pakket nodig hebt om de platina te krijgen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Nope. Je hebt het Metal Gear Solid pack niet nodig om de Platina te krijgen.

  2. 480 XP
    Flow's avatar

    ik wil graag weten of je het METAL GEAR SOLID pakket nodig hebt om de platina te krijgen

    Nee, je hebt de MGS trophies niet nodig om de LBP platina te halen. Wanneer je alle Originele trophies hebt gehaald zal je de platina krijgen.

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    slotje:lock:

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    slotje:lock:

    Wil je aub niet om slotjes vragen?

    Het topic blijft gewoon open, er is geen reden om hem op slot te zetten.

    En nee, de reden dat de vraag beantwoord is, is geen gegronde reden.

  5. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Wil je aub niet om slotjes vragen?

    Het topic blijft gewoon open, er is geen reden om hem op slot te zetten.

    En nee, de reden dat de vraag beantwoord is, is geen gegronde reden.

    okee, zal niet meer doen.
    marreee. wat is dan wel een goed reden??

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    okee, zal niet meer doen.
    marreee. wat is dan wel een goed reden??

    Dat het topic te veel offtopic gaat. Dat er een flame war onstaat, etc, etc. Normaal zou ik je dit via PM vertellen maar dit geld niet alleen voor jou.

    Het is aan de moderatoren om te besluiten of ze een topic op slot zetten. Niet aan de gebruikers.

  7. 108 XP
    Ratakira's avatar

    nu kunnen andere misschien hun visie delen hehe

    het MGS pakket is later uitgekomen dan het game zelf

    zou dus heel raar zijn voor mensen die dit pakketje niet hebben of zelfs niet willen hebben dan geen platina zouden kunnen halen

    zoals hierboven al vermeld staat bij het behalen van alle trophy van het org. game krijg je platina

    denk dat ik daar nooit zal geraken
    maar we doen ons best he

    sucses met het behalen van platina’s

  8. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Alle spellen die een platina hebben. Kan je de platina halen zonder Extra dinger er bij te moeten kopen. Omdat de platina er ook al voor die trophies was. Zo simpel is dat.

  9. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    thanks voor de antwoorden ik weet genoeg

    platina hunting lets start

  10. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dat is mooi want ik twijfelde er wel over.

  11. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik ook ik dacht dat ik weer wat geld moest neertellen om de platina te kunne halen:joystick:

  12. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Je weet wel dat als je Platinum gehaald hebt niet meteen 100% is. Daarnaast kan je ook die trophies halen als een vriend van je het pack heeft en invite(of niet)

    Offtopic: een topic kan toch ook een slotje als de topic starter er om vraagt?

  13. 88 XP
    Downtrust's avatar

    Ik heb de platinum gehaald zonder het MGS pack dus jep dat gaat. ^^ En ik dacht dat je wel mee kon spelen met je vriend als hij het MGS pack heeft. Maar stickers etc en trophies kan je enkel krijgen als je het pack zelf hebt. (Weet niet compleet zeker)