Forum

Topic: Uncharted of RFoM

Anoniem's avatar

Hee iedereen,
ik wil nieuw spel gaan kopen ( binnekort ruil ik ook cod 5 voor RS2 )

maar ik weet niet welk spel ik moet kopen Uncharted of RFoM

welke is beter volgens jullie qua alles eigenlijk.

graag echte tips en geen onzin !

alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1268 XP
    luctheman's avatar

    als je meer van knallen houdt moet je Resistance nemen.
    Maar als je niet van aliens houdt zou ik het niet doen.:p
    bij Uncharted zit er niet echt een verhaal achter, meer dat de hoofdrolspeler een schat aan het zoeken is.
    bij Resistance zit er een verhaal achter

  2. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    qua gametime hoelang je er mee bezig bent welke zou ik dan nemen , ik ga binnekort wel resistance 2 ruilen moet ik dan persee RFoM gespeeld hebben of valt dat wel mee?

  3. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Uncharted, daar ben je zo’n 9(?) uurtjes mee bezig…
    Het verhaal is echt goed!

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    In Uncharted zit wel degelijk een verhaal en een nog goeie ook!

    Uncharted is meer een puzzle action adventure en RfoM is meer een FPS

    Ik zou voor Uncharted gaan

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Zeker uncharted:P mooie graphics goeie gameplay:D gwn een te gek spel^^

  6. 790 XP
    Robbert's avatar

    Uncharted geen verhaal? Dan heb jij denk ik een ander spel gespeeld… Zit een goed verhaal achter hoor…

  7. 40 XP
    sambalbij's avatar

    Met Rfom ben je wel veel langer zoet: online, coöp etc. Resistance vond ik ook wel vetter om te spelen, dus was ik al snel de campaign nog een keer aan t spelen. Bij Uncharted was het verhaal wel heel cool, maar daarvoor speel je het spel niet nog een keer.

  8. 434 XP
    JoeyNL's avatar

    Uncharted, Heb ik al iets van 5-6 keer uitgespeeld, omdat ik de game gewoon zo tof vind.

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    bij Uncharted zit er niet echt een verhaal achter, meer dat de hoofdrolspeler een schat aan het zoeken is.
    bij Resistance zit er een verhaal achter

    Luc als je Uncharted hebt, zal ik als ik jou was nog even goed Uncharted gaan spelen want ik heb die game zo snel uitgespeeld omdat het verhaal me zo aangreep.

    Uncharted, daar ben je zo’n 9(?) uurtjes mee bezig…
    Het verhaal is echt goed!

    xD, ik was voor de alle eerste keer klaar met die game in 5 uur. Ik heb hem nu op Normal en Crushing uitgespeeld in 9 uur en 52 min.

    Ik zou voor Uncharted Drake’s Fortune gaan! Vind ik wreder ookal begrijp je Resistance 2 beter als je Resistance 1 heb uitgespeeld. Veel mensen hier op PS3-Sense bieden Resistance Fall of Man aan voor €12,- ofzo. Probeer die eens!

  10. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Luc als je Uncharted hebt, zal ik als ik jou was nog even goed Uncharted gaan spelen want ik heb die game zo snel uitgespeeld omdat het verhaal me zo aangreep.

    Bij Uncharted gaat het over een karakter die de schat van Francis Drake wilt vinden. En ik kan het weten, want ik heb em zelf ook al 5x gespeeld voor de platinum trophy;). En het is mijn mening over dat er geen verhaal achterzit

  11. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Bij Uncharted gaat het over een karakter die de schat van Francis Drake wilt vinden. En ik kan het weten, want ik heb em zelf ook al 5x gespeeld voor de platinum trophy;). En het is mijn mening over dat er geen verhaal achterzit

    Sjoerd heeft ook de platinum hoor ;).
    Ik moet hem nog 1 keer uit spelen ben op de helft, maar speel het eigelijk niet meer…

  12. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Uncharted, no doubt…

  13. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Lastig..

    Als je Resistance 2 koopt/ruilt, vind ik eigenlijk wel dat deel 1 ook niet mag ontbreken, je zit dan beter in het verhaal plus je hebt dan beide games..

    Uncharted daarentegen is een waanzinnig goede game, heeft trophies en mooie graphics…

    Ik zou het zo doen, koop/ruil die RS2, koop dan Resistance 1. Daarna koop je Uncharted en tegen de tijd dat je daarmee klaar bent (met alledrie de games) is Uncharted 2 misschien wel uit en koop je die ook..:D

  14. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    ik heb Uncharted geleent van m’n neefje en heb hem uitgespeelt , wat een spel zeg ik vond hem echt goed , toen ik het spel nog niet had sprak het me nog niet zo aan maar wat ben ik blij zeg dat ik dit spel gespeelt heb , heb het binnen 3 keer spelen uitgespeelt want net zoals iemand al zei het verhaal greep me erg 😉 ff platinum halen en dan terug geven , heb inmiddels RS2 al geruilt en binnekort koop ik KZ2 dus RFoM moet nog eventjes wachten 😉

  15. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Platinum halen heb je heeel veel tijd voor nodig :D.