Forum

Topic: EA komt met nieuwe Bourne-game

Anoniem's avatar

[quote=sonyou]Eindelijk komt er weer leven in de brouwerij bij Electronic Arts. Het bedrijf gaat namelijk werken aan een nieuwe Bourne-game!
Ludlum Entertainment, het meesterbrein achter de films, heeft een licentie aan Electronic Arts gegeven om een nieuwe game van de actie-film te maken. De game zal waarschijnlijk gebaseerd zijn op de, in 2002 gemaakte, The Bourne Identity. We verwachten in ieder geval weer erg veel actie.

Robert Ludlum made thrilling stories accessible and real. EA has brought that same level of realism to the gaming world. We are confident EA‘s unparalleled production ability and marketing reach will establish the Jason Bourne Series in games as powerfully and successfully as it exists in books and film.

Aldus Jeffrey Weiner, werknemer bij Ludlum Entertainment. [/quote]
ik ben hier beniwuwd naar want de eerste game vond ik ook tof maar wel kort dus hopelijk zo snel mogelijk:ok::ok:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 reactie

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    The Bourne Conspiracy is goed maar heb nog steeds niet de hele triologie gezien die ik hier overigens wel heb liggen.