Forum

Topic: WMV film op je PS3 afspelen

Anoniem's avatar

Titel zegt het al.
ik heb een WMV bestand van rond de 10GB (een HD film) en deze wil ik graag op mijn ps3 kijken via externe schijf.
Nou heb ik al gezocht op internet en kreeg wel een vaag progje, maar dat werkte ook niet echt.
Hoe krijg ik deze film nou op die externe schijf en kan ik hem kijken.
voor mpg en blurays gebruik ik TSMuxer, maar dat werkt dus niet met WMV.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Omzetten naar een AVCHD Video File (.mp4 of .mt2s bestand).
    De PS3 kan namelijk geen WMV en WMVHD afspelen (best logisch tis van Microsoft)

  2. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ja, die redenering had ik ook al bedacht. 🙂
    maar met welk programma kan ik deze omzetten dan?
    van WMV naar mt2s het liefst. 🙂

    bedankt voor de snelle reactie trouwens.

  3. 108 XP
    Ratakira's avatar

    :weirdsmiley: die vraag zou mij ook wel verder kunnen helpen

    zit hier nog met een stuk of 30 films die ik moet omgezet krijgen

    en heb ook en menig progjes getest en niks

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    zou je hem ook gewoon niet kunnen bekijken via een media server???[kijk bij t topic tutorials hoe je een media server van je PC naar PS3 opzet]

  5. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Je kan GOTSent proberen!
    er zijn vorgens mij zat programma’s die dat kunnen, ik gebruik zelf Badaboom van Nvidia, alleen weet ik niet of die WMV ook doet. (en is niet gratis)

    probeer gewoon eens in te typen bij google:

    “WMVHD naar mp4”
    “WMVHD naar mt2s”

    Enne waarom perce mt2s, MP4 is het standaard containerformaat van de MPEG4-part10 codec beter bekend als H.264

  6. 591 XP
    dajez's avatar

    mpeg4 en h.264 is denkek wel ni volledig het zelfde ze, h.264 heeft een kleinere grote

  7. 49 XP
    switched12's avatar

    mpeg4 en h.264 is denkek wel ni volledig het zelfde ze, h.264 heeft een kleinere grote

    PFFFFF…… erg duidelijk dit

  8. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    PFFFFF…… erg duidelijk dit

    Lol idd

    wat ik eruit kan opmaken is:

    MPEG4 en H.264 is precies hetzelfde volgens mij? Alleen is h.264 kleiner dan MPEG4.

    Antwoord daarop:

    MPEG4-part10, H.264 en AVC (Advanced Video Coding) is dezelfde videocoderingsstandaard.
    De een is dus niet kleiner dan de andere.

  9. 29 XP
    Q4roel's avatar

    Titel zegt het al.
    ik heb een WMV bestand van rond de 10GB (een HD film) en deze wil ik graag op mijn ps3 kijken via externe schijf.
    Nou heb ik al gezocht op internet en kreeg wel een vaag progje, maar dat werkte ook niet echt.
    Hoe krijg ik deze film nou op die externe schijf en kan ik hem kijken.
    voor mpg en blurays gebruik ik TSMuxer, maar dat werkt dus niet met WMV.

    Je kunt zoiezo geen bestanden groter dan 4,3 GB kijken via een externe HD. Als je hem naar de HD van de PS3 kopieert moet dat volgens mij, zelfs met wmv, wel kunnen. Ik heb er nl. ook een aantal op staan.

  10. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    http://youtubedownload.altervista.org/

    Gebruik ik altijd:)
    Kan je in alles omzetten 🙂 speciaal PSP formaat eeh mobiel noem maar op. En je kan zelf van youtube af downloaden
    Let er wel op als je wil iets wil omzetten. KLik je op bladeren. Maar dat je rechts onder FLS even omzet in alles tonen 🙂

  11. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Ik gebruikte vroeger TMPGenc Express om videos naar WMV om te zetten maar je kan het ook anders doen zoals WMV naar AVi of MP4 of wat je ook wilt:).