Forum

Topic: [Raar] Missie Relentless

Anoniem's avatar

bij de missie relentless waarbij je die anti tanks dingen kapot moet maken heb ik me toch iets vreemds..

ik ben bezig met Platinum te halen en ik was dus alle missies op veteran aan het doen dus relentless ook

ik heb godverdomme na anderhalf/2 uur hem eindelijk gehaald en toen op het einde dacht ik eindelijk yes gehaald en dan blijft die Sarg. Roebuck alleen maar voor zich staren en zegt niks , daar stopt het dus als het ware iedereen blijft gewoon rustig staren voor zich uit en doet niks , game opnieuw opgestart nog steeds niks nja ik ben maar naar andere missie gegaan en die doen het wel dus ik zal denk ik het level helemaal overnieuw moeten doen en dan maar is kijken, vreemd is het wel!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Dat had ik ook! (niet op veteran maar toch)
    Jammer dat je hem uitgezet, je moet hem gewoon even wakker maken (lees: in zijn been schieten).
    Dan gaat hij gewoon weer verder…

  2. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    ja ik las net op internet dat zon soldier van je ergens blijft staan in die tunnel dus meot je hem in zn been schieten zodat ie mee gaat , daar gaat me 2 uur 😛 haha naja slotje er op dan maar

  3. 954 XP
    Callme's avatar

    Je moet helemaal terug en nog 1 gast doodmaken in het begin hij is liggend in de vijver, dan loopt die andere soldaat automatisch met je mee.

    Ik heb een vraag, hoe hebben jullie ‘Down 45 zeros’ gehaald?

  4. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Je moet helemaal terug en nog 1 gast doodmaken in het begin hij is liggend in de vijver, dan loopt die andere soldaat automatisch met je mee.

    Ik heb een vraag, hoe hebben jullie ‘Down 45 zeros’ gehaald?

    Idd, die lukt mij ook steeds niet. Kom niet verder als 30 😛

  5. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Haha relentless op veteran is soooo bad:P.. lelijkste level die ik ken op dat niveau..
    PS: ben nu bij blowtorch en corkscrew ofzo:D

    Die zero’s nog niet goed geprobeerd, maar blijkt tot de moeilijkste trophees te horen..

  6. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Heb ik ook niet :D. Je moet gewoon een beetje lomp schieten :P.

  7. 954 XP
    Callme's avatar

    khad er 43 lol:P toen was me sixxasis kapot:P tege de muur gesmete.

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    khad er 43 lol:P toen was me sixxasis kapot:P tege de muur gesmete.

    frustratie bij games is niet gezond, zo krijg je ook van die gekken op de wereld 😛 Wel ik moet nog 3 missies op veteran en die 45 zeros, doe ik wel eens als ik zin heb

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    frustratie bij games is niet gezond, zo krijg je ook van die gekken op de wereld 😛 Wel ik moet nog 3 missies op veteran en die 45 zeros, doe ik wel eens als ik zin heb

    alsof jij nooit gefrustreerd bent geraakt bij cod5 op veteran want dat is overdreven moeilijk xD
    en frustrerend door al die miljoenen granaten… :mellow::mellow:

  10. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    alsof jij nooit gefrustreerd bent geraakt bij cod5 op veteran want dat is overdreven moeilijk xD
    en frustrerend door al die miljoenen granaten… :mellow::mellow:

    hahaha ja soms wel 5 of 6 granaten overal om je heenn… tuuuurlijk:P
    dat is niet cool nee..