Forum

Topic: Cheats Call of Duty: World at War?

Anoniem's avatar

Hey Sensers,

Zijn er cheats voor Call of Duty: World at War? Omdat ik Heart of the Reich zit te spelen op Veteran Difficulty en ik kan je vertellen dat dat onmogelijk is want ik scheld hier al 2 uur de hele boel bij elkaar. Ik ben op dat grote plein met die artillery. Steeds als ik er eentje uitgeschakeld heb, krijg ik zoveel granaten om me oren dat ik onder de groene zoden eindig.
Zijn er cheats waardoor je granaten uit kan zetten ofzo? Ik word er een beetje gek van. :yucky:
Post hier je cheats (als die er zijn) en dan voeg ik ze in dit bericht toe.
Met vriendelijke groet:
Sjoerd

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

29 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik wete neit of er cheats zijn.
    Maar ik kan je wel vertellen dat hierdoor je trophies waarschijnlijk gedeactiveert worden 😉

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik wete neit of er cheats zijn.
    Maar ik kan je wel vertellen dat hierdoor je trophies waarschijnlijk gedeactiveert worden 😉

    Ja, dat zou wel weer kunnen. 🙁

  3. 3889 XP
  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    http://www.cheatcc.com/ps3/callofdutyworldatwarcheatscodes.html

    Mischien heb je hier wat aan ..?

    Dit zijn alleen maar tips. 🙁

  5. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Volgens mij bestaan er geen cheats voor..

    Veteran zuigt op de manier zoals in COD 5. Dat het moeilijk is oke, maar 5 granaten tegelijk voor je voeten is niet cool. Relentless was ook erg:| Ben nu bij blowtorch & corkscrew, maar weet nog niet hoe die is..

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Veteran is gwn te ziek! Er zijn geen cheats 😛 mischien een deathcard?

  7. 656 XP
    Killermen's avatar

    Neen, er bestaan geen zulke cheats, anders hadden ze wel in de cheat-database gestaanxD

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Volgens mij bestaan er geen cheats voor..

    Veteran zuigt op de manier zoals in COD 5. Dat het moeilijk is oke, maar 5 granaten tegelijk voor je voeten is niet cool. Relentless was ook erg:| Ben nu bij blowtorch & corkscrew, maar weet nog niet hoe die is..

    Blowtorch is ook wel best moeilijk, maar doenbaar 😛

  9. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    Relentless was een gekut hee niet normaal, je hoeft ook maar te knipperen of je word alweer in je kont geneukt met 10 granaten, had ik hem eindelijk gedaan na 2 uur krijg ik die kut glitch heb ik weggedaan , vandaag overnieuw gedaan in uurtje ofso maarja welke missies op veteran zijn echt te moeilijk ?

    en sum of all zeros is die trophie moeilijk ?

  10. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    en sum of all zeros is die trophie moeilijk ?

    Ik heb hem en je zet hem op “easy” en dan maar een aantal keer opnieuw spelen. 😉
    Tip: Als je vriend (dat andere vliegtuig) neerstort, moet je ongeveer 15 Zero’s uit de lucht geschoten hebben anders ga je het niet redden.

    Succes.

    PS: 2 granaten kan maar 5 is onmogelijk. Dat kan je vergelijken met een man die 5000 granaten tegelijk weggooid. Dat is net zo onmogelijk als dat jij 5 granaten overleeft.

  11. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Check deze video! > > [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=WDjR3vkOQeU”]http://www.youtube.com/watch?v=WDjR3vkOQeU[/ame]

    Missie: Little Resistance
    Wapen: Laser pistool
    Waar?: Begin level
    Exacte plek: zie video! :yahoo:

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Check deze video! > > http://www.youtube.com/watch?v=WDjR3vkOQeU

    Missie: Little Resistance
    Wapen: Laser pistool
    Waar?: Begin level
    Exacte plek: zie video! :yahoo:

    Dat is de Ray Gun en die ken ik al alleen dat is alleen in Little Resistance en ik ben in Heart of the Reich.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=pugjDfV3I6Q[/ame]

    Op 4:43 ben ik. Dat is onmogelijk!

  13. 945 XP
    JoostNL's avatar

    :sorry: Dat wist ik niet..

  14. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Lol ik heb zelfs 8 uur lang, in totaal, me kapot zit te schelden door dat irritante Veteran mode… maar t is me wel gelukt,,, zo frustrerend. al die nades.. en hele tijd dekking zoeke

  15. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Lol ik heb zelfs 8 uur lang, in totaal, me kapot zit te schelden door dat irritante Veteran mode… maar t is me wel gelukt,,, zo frustrerend. al die nades.. en hele tijd dekking zoeke

    Welk level deed je?

  16. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    Net heart of the reich gehaald 😀

    oh wat een level zeg zo moeilijk, heb er in totaal 1 uur en 35 minuten over gedaan ofzo 😉

    ik vind irritant dat als je die flak guns moest slopen dat als je 1 had kapot gemaakt en dood ging dat je weer overnieuw moest …

  17. 74 XP
    steven2610's avatar

    ik heb er al een aantal uitgespeeld op veteran mode, maar het is inderdaad heel moeilijk en je moet veel geduld hebben! ik probeer gewoon zoveel mogelijk granaten terug te gooien en je goed schuilhouden, maar wel als je ziet dat er even niemand is een stukje doorgaan want anders blijven ze komen!
    heb nu 67% van de trophys, en die sum of all zeros is best wel moeilijk heb hem zelf nog niet …

  18. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dat van joost met die ray gun is geen cheat maar een easter egg.
    Er bestaan wél cheats, en die zul je moeten unlocken.

    Deze cheats kun je krijgen door de zogenaamde ”death cards” te vinden in missions.
    Kijk ff op youtube, daar staan meerdere filmpjes waarop je kunt zien waar die death cards liggen.

    één van die death cards is bijvoorbeeld dat je voor een aantal seconden onsterfelijk bent als je binnen 5 seconden 3 kills maakt. (berserker)

    één dat je in plaats van met kogels, met paintbal amunitie schiet, :p
    (zelfde als kogels, maar de kogelgaten zijn dus nu verfspatten)

    Veel leuke cheats dus vooral, maar een paar cheats kunnen het makkelijker voor je maker, een paar andere weer moeilijker.

    EDIT:

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt. 😉

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=5W0oFbpBlmo[/ame]

    Ow, en nog een tip:

    Speel eerst ff alle missies uit op zn makkelijkst zodat je alle death cards hebt. Doe dan de missions op moeilijk mét die behaalde death cards. 🙂

  19. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    lol¿ is dat co-op?

    PS, ik zie dat je de Ray gun hebt rofl… ken jij die easter egg dus ook al. 😛

  20. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    gewoon single player

  21. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ow, en nog een tip:

    Speel eerst ff alle missies uit op zn makkelijkst zodat je alle death cards hebt. Doe dan de missions op moeilijk mét die behaalde death cards. 🙂

    Krijg je dan wel de trophy?

  22. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    NL, één probleem.
    Ik heb alle Deathcards (13) en die werken alleen in Online Co-Op en zullen dus niet werken in Veteran Mode (Singleplayer). Heb vanmiddag Relentless gehaald.

  23. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    NL, één probleem.
    Ik heb alle Deathcards (13) en die werken alleen in Online Co-Op en zullen dus niet werken in Veteran Mode (Singleplayer). Heb vanmiddag Relentless gehaald.

    Jeujjjj relentless:P top man:D

    Balen dat je die cards niet kan gebruikenxD

  24. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Jeujjjj relentless:P top man:D

    Balen dat je die cards niet kan gebruikenxD

    Ja, ik was blij alleen nu Blowtorch and Corkscrew en Downfall (alletwee red ik het begin alleen al niet. :(.) nog.

  25. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Krijg je geen trophee als je de mission in co-op uitspeeld?

  26. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Nee NL, bij Veteran staat er achter [Solo Only]. Maar ik hoef alleen Downfall nog en dan heb ik Platinum want dan krijg ik automatisch die gouden trophy en dan ben ik klaar. Nog tips voor Downfall want het beginstuk lukt me niet.

  27. 1268 XP
    luctheman's avatar

    GODVVVVVVVVVVfried

    ik loop nou al de hele dag die Tieves Heart of the Reich te proberen maar het lukt elke gvdde keer niet. misschien tips?

  28. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    de missie niet doen? :p