Forum

Topic: Vertel ons wat je van UbiTV vind

Anoniem's avatar

Vertel ons wat je van UbiTV vind

Zoals je waarschijnlijk wel hebt opgemerkt staat er sinds kort een link naar UbiTV in de Forum Home. In UbiTV wordt er onder andere besproken wat zich allemaal afspeelt op dit moment op het gebied van games van ontwikkelaar Ubisoft. Interviews, kijkjes achter de schermen en natuurlijk sappige details over de nieuwste games.

Dit project staat natuurlijk nog een beetje in de kinderschoenen en daarom is het belangrijk dat er feedback vanuit het publiek komt en dat zijn jullie. Met dat soort commentaar kan UbiTV namelijk blijven groeien.

Laat dus even weten wat je er van vind

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

40 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik zelf vind het leuk dat ze dit doen. IK kijk dan ook elke X. Ik krijg een mail dat het er is. En dan gelijk kijken. Ik vind alleen de look van de website weer iets minder. Daar mogen ze nog wel wat aan doen. Vind beetje on professioneel! Ik vind het ook goed dat het een keer NL is. Hierdoor snap ik tenminste waar ze het in godsnaam over hebben. Ik vind ook leuk dat ze wat over zichzelf vertellen. Dit is dan wel reclame. Maar het is leuke reclame. Hierdoor leer ik ook nog is wat. En krijg info die ik niet wist over games zelf. Alleen soms iets te veel gelul achterelkaar. Een liedje er tussen lijkt me ook leuk. Vind ook leuk dat ze gewoon aan mensen dingen vragen. Dat zijn tenniste gewone burgers. En niet mensen die het alleen maar doen voor het geld. En dat merk je ook aan de manier waarop zee praten! Door dit alles is het informatief maar toch weer leuk.

    ojaa. Het logoo is ook beetje saai 🙁 Mogen ze ook nog wel wat aan doen!

  2. 434 XP
    JoeyNL's avatar

    UbiTV, UbiTV en UbiTV. UbiTV is orgineel. Ik heb nog geen andere Programma gezien wat hier op lijkt. Je komt zo te weten hoe het gaat in de Game Industrie, Oftewel hoe heet gaat in Ubisoft Nederland. Het is ook interresant om dat te weten. UbiTV is goed uitgepakt, zoals ik het al zei is het heel intereresant. Je kom zo nog meer te weten over Ubisoft Nederland. Wat is van UbiTV vind, in één woord: Geweldig

  3. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik vind een informatie programma die is vertelt hoe het gaat achter de schermen van ubisoft en ik wil dat ze hier mee door gaan. en leuk dat ze vertelen over games en dat allemaal gaa er mee door zou ik zeggen

  4. 673 XP
    Younistyle's avatar

    Is wel vet…
    Zo weet je ook wat er achter de schermen gebeurt…
    Dat laat je meer spellen waarderen omdat er toch wel echt hard werk inzit…

  5. 108 XP
    Ratakira's avatar

    vind het zelf heel tof dat ze hun tijd steken in het brengen van informatie naar de klant toe . (dit komt zeer aangenaam over )
    de mensen die het brengen zijn duidelijk te verstaan .
    klein puntje is dat het engels voor mij wel mag ondertiteld zijn .
    voor de rest vind ik dat het overzichtelijke site en dat is ook goed meegenomen .

    en jullie verdienen een 8/10 om er maar een nummer op te kleven

    en idd het logo mag wel eens een verjongingskuur krijgen
    en ondertiteling bij engels gesproken intervieuws

    zou zeggen zo blijven voort doen

  6. 19 XP
    fabie1's avatar

    Hallo,

    Ten eerste wil ik zeggen dat ik dit heus niet alleen voor de prijs doe, maar ook gewoon om mijn mening hierover eerlijk kwijt te kunnen! Ik vind het een zeer leuk initiatief om zo’n programma te maken. Jullie website (PS3-Sense.nl) is natuurlijk geweldig voor het nieuws over een breed scala aan games, maar UbiTV biedt toch ook wel een zeer mooie inkijk in het wereldje van de games. Ik vind alle extra info zeer interessant en een kijkje achter de schermen is uiteraard altijd leuk! Ik ga niet over-enthousiast doen om die prijs te winnen, maar wil wel zeggen dat ik het dus zeer waardoor wat deze mensen doen en hoop dat ze hiermee doorgaan! Ook zou ik het leuk vinden als andere uitgevers dit goede voorbeeld zouden volgen.:)

    Dat gezegd hebbende, ga ik er nu weer even ééntje kijken!

    Mensen, succes!

    Hartelijke groeten,

    Fabian! :weirdsmiley:

    PS. zou wel een mooi verjaardags-cadeau zijn!:P Word namelijk 20 februari 16 jaar (eindelijk)!

  7. 954 XP
    Callme's avatar

    +1
    miljushka.

  8. 57 XP
    Moelie2008's avatar

    Nou ik vind het altijd erg leuk om te kijken, vooral laatste aflevering was leuk zo kan je zien wat er eigenlijk allemaal gedaan word bij Ubisoft Nederland, en dat zie je toch eigenlijk niet zo heel vaak. Ook dat ze dieper op de games van Ubisoft ingaan is interessant (nou ja niet alle games), bv Assassin’s Creed 2 die eind dit jaar uit zou moeten komen dan is het altijd interessant om meer dingen over de game te weten te komen. Maarja ze moeten dit gewoon blijven doen, ik blijf het in iedergeval gewoon kijken, en ja al is het alleen om Miljushka 😛
    Dus ja gewoon mee blijven doorgaan met UbiTV!

    Groetjes

  9. 82 XP
    stan-w's avatar

    ik heb gwn wat korts ik vind het een leuke stijl en grappig bed8 gewoon doorgaan ubitv!!!

  10. 80 XP
    multikill08's avatar

    De opzet van het hele programma is fris en strak en ook het logo is eigenlijk nks mis mee goed herkenbaar en ook strak en duidelijk, wel ben ik met een aantal anderen eens dat de site wel wat verfrissing kan gebruiken. Niet echt in de zin van de vormgeving maar het mag wel wat interresanter zijn met wat meer opvulling enzo. De video’s zijn TOP by the way. Als er tussen het filmpje door een keer het logo voorbij komt heb je ook zo’n muziekje uit GTA San Andreas dat maakt het echt herkenbaar als een filmpje over games enzo. Ik zou zeggen maak die site vol en ga zo door!

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Een mooie site die goeie informatie geeft over games die al uit gekomen zijn of nog moeten uitkomen de site zit goed in elkaar alles is makkelijk te vinden. Ze zeggen ook goed wat voor games het zijn en wat je ervan kunt verwachten. Ze mogen wel wat meer op de site zelf zetten er staan voorlopig alleen nog maar 4 afleveringen en verder kan je door gelinkt worden naar de site van ubisoft. Voor de rest vindt ik de site moor vorm gegeven en alles wat er nu staat duidelijk neergezet. Bij de afleveringen zelf vindt ik om te presenteren een man beter. Waarom? Omdat dat altijd al geweest is. Maar ze zeggen wel goed en duidelijk wat de game precies in houdt! En ik zou zeggen ga zo door Ubisoft TV! maak er iets moois van en uitgebreider!

    PS. Ik moet zeggen dat die afleveringen lekker snel streamen!

    Dubbel PS. Dubbel post hierboven!

  12. 1 XP
    RAY_THE_DUTCH's avatar

    ik vind het een lueke op zet die vj van tmf doet het ook luek daar
    verder de info is erg nutig en ja is erg verfrissend om eens achter de schermen te mogen kijken zijn toch gebieden waar normaal de dueren voor ons gesloten blijven

    dus even in het kort
    het is strak mooi jong en dynamische

    zou een goed idee zijn voor sony
    om te maken playstation tv

    grtz
    raymond

  13. 144 XP
    cllin4's avatar

    + Punten:
    -ze vertellen wat over hun zelf
    -Het is NL!
    -ze leggen het goed uit en doen er ook een filmpje achter
    -Logo kort en krachtig
    -Ze vertellen ZELF de plus punten en nadelen over de game en verbert ze ook
    -Goed gefilmd (ze filmen niet alleen bij 1 persoon)

    – punten:
    -beetje saai uiterlijk

    Suc6 met de show

    grt. collin

  14. 337 XP
    dicapo's avatar

    Wel een goed idee, op deze manier kan de uitgever van het spel eens duidelijk uitleggen wat zij sterk bij een spel vinden, bij gamekings ed rammen ze alles er snel doorheen. zoals die van far cry 2 is echt super vet vooral met dat deuntje erbij 😀
    ook vind ik het origineel gedaan hoe jullie het presenteren enz, alleen is het camera werk naar mijn mening af en toe een beetje amateuristisch en de filmpjes laden bij mij meestal nogal sloom

    maar over het algemeen een goed idee en dit kan zeker tot iets moois komen

  15. 18 XP
    angusmitch's avatar

    Ik vind het een leuk programma, zeer leuk om te zien wat achter de schermen gebeurt bij de de gamesbedrijven. En ook nog eens een oud presentator van TMF. Modern, Hip, en leuk!

  16. 7 XP
    stoney's avatar

    ubitv is nieuwe iets anders dan anderen doen op internet omdat dit uit ubisoft zelf komt en niet door een ander bedrijf hier achter ziet ze laaten zien dat ze meer kunen dan games zelf en en marketing zo kun je zien waar ze al mee bezig zijn en wat ze doen
    en wat er gaat gebuuren in de toekomst en er nog meer info ontrend ubisoft en het is voor iederen jong en oud dus voor iedereen ook als je nog niet weet ubisoft is dit een goede maneer om je naar groot te houden.

    ubitv is een goede multie media form

  17. 1 XP
    qtipp's avatar

    tja voor een goede game wil je altijd wel meedoen.
    en het is altijd cool om op de hoogte te worden gehouden toch?.
    vind de site best oke, mag wel wat spannender.
    het is leuk dat we onze mening mogen geven, en nou hopen dat men iets met de meningen gaat doen.
    m.v.g. Richard

  18. 1 XP
    gunny4ever's avatar

    ik vond het heel interessant om een kijkje achter de schermen te hebben.
    Sommige personen kunnen wel eens aan hun articulatie werken. Want ze waren slecht te verstaan logopedie zou een optie kunnen zijn ik spreek uit ervaring.
    Ik heb zelf ook logopedie gehad, dat komt omdat ik opnieuw heb moeten leren praten. Reden daarvoor, is dat ik een zwaar auto ongeluk heb gehad. 4 en 1 halve maand in coma gelegen. Ik ben er nog redelijk goed van afgekomen heb alleen een hersenletsel en een halfzijdig verlamming maakt het wel moeilijker om games te spelen maar dat mag de fun niet drukken ik kan wel gaan schrijven dat ik het niet doe voor de game maar dan zou ik liegen

  19. 3 XP
    Carnage's avatar

    Ik vind het mooi om te zien dat de video’s van redelijk hoge kwaliteit zijn. Dat het Nederlands is maakt het natuurlijk interessanter voor mensen(in Nederland) om een keertje te gaan kijken. Verder ben ik van mening dat het een beetje leeg is op de site, maar dat komt doordat het nog niet zo lang bestaat. Dus in de toekomst zal dat wel veranderen.
    Verder denk ik dat ze nieuws moeten gaan verwerken in hun video’s zodat ze meer kijkcijfers halen. Wat ik daarmee bedoel is dat ze meer details moeten gaan geven over games die nog uit moeten komen en eventueel gameplaybeelden. Nu gaan de meeste mensen nog naar ign.com of gametrailers.com voor de laatste filmpjes. Als Ubisoft hun filmpjes éérst op hun eigen site zouden zetten(Ubitv) en daarna pas aan de grote gamesites zou geven, dan weet ik zeker dat mensen vaker de site zouden bezoeken in de hoop dat er al nieuwe filmpjes zijn verschenen.
    Het filmen zelf vond ik ook goed. Maar misschien een tipje voor de mensen die meespelen in het filmpje; Iets harder praten aub.

  20. 1 XP
    benjamin-d6's avatar

    ik keek net effe wel een goed idee die ubtv

  21. 76 XP
    Wouter36's avatar

    Zeer leuk initatief, ik kijk het best vaak, en het is zeer intressant! Gewoon doorgaan zou ik zeggen! 🙂

  22. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    de achtergrond muziek zou wat zachter kunnen op sommige momenten, want dan kan ik het gewoon niet verstaan. al zou ik wel graag willen dat er juist meer van die muziek komt. dat maakt het aantrekkelijker om naar te kijken.
    verder vind ik dat er meeer filmpjes moeten komen. zoals dat haux filmpje.
    ikvind de uitleg fijn, en ben blij dat het nederlands is. dat is toch stukken beter te begrijpen. ik vind die reclame ook wel stoer.
    die vent vind ik wel veel lullen, dus meer laten zien en inder kletsen. anders wordt het op een gegeven moment saai.
    ik hoor ook veel uhh uhh uhh, misschien een x overnieuw filmen en iets minder uhh. al is dit niet zo heel erg storend hoor.
    verder suc6 met UbiTV, en ik zal blijven kijken

  23. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Als ik naar UBITV aan het kijken ben dan heb ik het gevoel dat ik naar een hele lange reclame aan het kijken ben (is het eigelijk ook). Nou snap ik wel dat juist daarom UBITV er is maar het kan wel een beetje minder.

    Klein voorbeeldje: “Je moet je voorstellen je hebt een open wereld! dat is een berg! De manier waarop jij van de berg af gaat bepaal jij!”.

    Tellsell is er niks bij :P..

    (Nu win ik nooit die game :()

  24. 12 XP
    SoundwaveNL's avatar

    Een Blammo productie van Boris van Gamekings! Dat moet niet anders dan goed gaan natuurlijk… Maar ik kijk erg uit naar de continuïteit van UbiTV

  25. 65 XP
    VanHeesch's avatar

    Ik vin het een leuk programma vooral ook omdat ze het verhaal laten zien achter de games zoals de marketing in de laatste aflevering. Een ander programma die dat doet heb ik nog niet gezien. Ik vind het wel jammer dat het maar 1x in de maand komt dat mag van mij wel wat meer.

  26. 2 XP
    stiffmeisternl's avatar

    het is wel goed gedaan maar ja zoiets vind ik niet origineel zoals anderen hebben gezegd maar dat het alleen over ubisoft gaat valt mij tegen omdat ik iets ruimere nieuws wil weten en veel games bij ubisoft ga ik toch niet kopen misschien 1 of 2 maar daar houd het ook op dus ik vind het maar een tijdverspilling maar voor de echte gamers die niets anders doen dan gamen tja, het was je leuk vind maar ik pas ervoor

  27. 107 XP
    Rahzer's avatar

    Ik zou in de eerste plaats willen zeggen dat ze mogen zorgen voor snellere streaming servers. Soms is het retetraag en zit je zo 10min (24Mb verbinding hier dus daar ligt het niet aan) te wachten tot een filmpje volledig binnen is. Verder zou het aardig zijn als ze bij een stukje trailer of screenshots de naam van een bepaalde game erbij zetten (niet iedereen weet over welke game het gaat). En ik snap wel dat ze zoveel mogelijk games in een filmpje willen verwerken, maar ze mogen bij een achter de schermen verhaal best wat dieper op bepaalde ontwikkelingen, beslissingen of strategie ingaan. Het voelt allemaal net iets te kort aan.

  28. 1 XP
    lundegaard's avatar

    Ubi Tv is natuurlijk een uitstekende marketing tool om de produkten van Ubisoft onder de mensen bekend te maken.
    De afleveringen zuouden wel iets frequenter online gezet kunnen worden want onder de kopers van games is er veel animo voor sites die duidelijke feed back over games geven.
    Zoals de jongen in het filmpje al vertelde dat hij toch op de marketingactie van Fallout 3 afkomt en de game aanschaft.

    De cameravoering op locatie is een beetje van de hak op de tak met Miljuschka maar dat geeft Ubi Tv zeker charme.
    Persoonlijk vind ik Ubisoft een van de betere uitgevers met prima gametitels.
    Wie kent niet de Ps3 titels Assassin’s Creed, Ghost Recon en de Rainbow Six serie niet te vergeten.
    In 2009 zitten er ook weer leuke titels aan te komen, dus ik kan alleen maar zeggen tegen de mensen houd Ubi Tv in de gaten.

  29. enormhi's avatar

    Waar moet ik beginnen? Misschien bij die lekkere chick: Miljuschka Witsenhausen. Die is Lekker met een hoofdletter L! En dan natuurlijk nog de games. Miljuschka is lekker! Sorry ik dwaal af. Games en Miljuschka wat wil je nog meer? Deed ik het weer. 😛

    X aan Mil.

  30. Anoniem -
    Bowwow's avatar

    Op één of andere manier is Ubisoft één van de weinigen of misschien wel de enige die qua graphics tot in de kleinste details overeenkomt met real -life….!!!

    In één woord dus MASTERLIJK…!!!!!!

  31. 3 XP
    ijzerenvuist's avatar

    Vind het echt interesant altijd al willen weten hoe het achter de schermen is
    bij ubisoft wil nog graag meer zien en horen van ubitv goede beeld kwaliteit leuk verpakt ik zou alleen nog wel wat meer over alleen speciafiek een game willen horen zoals hoe ze op het idee kwamen hoe de marketing is opgezet hoeveel het verkocht is (wat cijfers van de verkopen zou leuk zijn)
    voor de rest alles laten zo en snel met meer ubitv komen:ok:
    nog even over ubisoft zelf alleen ubisoft brengt zulke orginele games uit er zijn maar weinig games waar shooter en strategy zo goed gecombineerd zijn tom clancy’s far cry assisgans creed maar ook de graphics zijn geweldig echt niet normaal wat een omgeving bij far cry 2 lijkt net alsof ik echt in afrika ben tussen de zebra’s de bestuuring is wat stroef maar heeft ook weer orginele dingen zoals de slidings bij tom clancy is het comando’s geven soms wat onhandig maar ook geweldig realistisch je moet nadenken in een shooter je voelt je direct een echte elite force
    verder geen commentaar ijzerenvuist ga zo door UBI

  32. 1 XP
    Bow wow's avatar

    Om één of andere reden is Ubisoft de concurenten meestal een stapje voor wanneer het om de Graphics gaat. En dat ze nu bezig zijn met de consument om ook een kijkje te laten nemen in de wereld van Ubisoft is in ÉÉN woord gewoon

    MASTERLIJK

    :yay:

  33. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    Leuk dat ze dit doen , bij gamekings etc. zie je bijna alleen maar reviews van games, hierbij zie je ook echt de achtergrond van de game ,hoeveel werk het wel niet kost, behind the scenes of the game laat maar zeggen.

    leuk & keep up the good work !

  34. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Goed initiatief van Ubisoft, zo blijven de “gamers” op de hoogte van de ontwikkelingen van de game industrie. Ook voor casual gamers is het een mooie gelegenheid om kennis te maken met de game industrie, ontwikkelingen van games, releases van games etc.

    Ubisoft moet een grotere doelgroep zien te pakken dan andere programma makers, UbiTV moet zich onderscheiden van de andere programma makers door duidelijke manier te vertellen over games die jong en oud begrijpt.

    Als UbiTV zo doorgaat kan het uitgroeien tot één van de betere game programma’s.

    Ik heb er volste vertrouwen in dat het zeker gaat lukken!

  35. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik kan niet veel zeggen wat ik ervan vind. Ik heb het 1 keertje bekeken en om eerlijk te zijn vond ik het niet zo bijzonder. Ik vind het nu ook een beetje dom om UbiTV nu de hemel in te prijzen om alleen een game te winnen. Vind het inderdaad wel leuk bedacht, maar het is niet echt iets voor mij om alles te bekijken. Ubisoft is wel een van mijn favoriete uitgevers maar daar hou ik het ook maar bij.

  36. 424 XP
    Dawes's avatar

    UBISOFT is een totaal nieuwe weg ingeslagen wat betreft het aanbieden van extra’s ten aanzien van hun games… Dit in het geval met UbiTV.

    Het is zeer uniek dat een Game Ontwikkelaar een consument (de gamer, jij en ik) een kijkje in de keuken laat nemen. Alsof je bij de Chinees ooit de keuken in mag? Het is dus een nieuwe manier van gamecontent aanbieden.

    Dat is ook al gelijk zoals Leon Winkler in de eerste aflevering al zegt:
    “Ubisoft is een van de meest innovatieve en creatieve gameontwikkelaars ter wereld.” Dat is dus goed te zien in het creatieve en innovatieve idee die zij aanbieden om via een internetprogramma maandelijks het een en het ander te laten zien over hun games.

    Ubisoft laat duidelijk zien in hun programma’s waar zij voor staan en wat ze doen. Kwaliteit en gevoel voor detail staan voorop. In UbiTV geeft Ubisoft leuke afwisselende reportages die diep op een game ingaan. Waardoor je ook nog enthousiast wordt van een game! UbiTV zegt meer dan trailers en heeft dus een grote toegevoegde ware.

    Kortom, wanneer een grotere doelgroep kennis maakt met UbiTV, zullen zal er ook steeds meer aandacht aan besteed worden van de gamers. Zolang UbiTV met innovatieve, creatieve rapportages komen en met gevoel voor details deze kunnen laten zien, is dit een groot pluspunt voor Ubisoft!

    U-bi-soft
    (U-biq-ui-tous)

    Games for everyone (and everywhere)!

    // Dawes

  37. 954 XP
    Callme's avatar

    LOL wat een slijmballen opeens

  38. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    dawes niet overdrijven hoevaak heb je ubitv gekeken?

  39. 266 XP
    Yorz's avatar

    het is zeker iets met een goede basis wat alleen maar goed kan uitgroeien.. het is zeer handig om specifieke info op te zoeken van de uitgevers. nog een beetje pril, maar dat kan dus alleen beter worden. ga zo door! 😀

  40. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Heb zojuist de vier filmpjes van Ubisoft nog eens kritish bekeken en ik wil toegeven dat het een interessant initiatief is.

    Echter een paar opmerkingen:

    – De site op zich, waarom staat er bij de filmpjes geen link met uitgebreide tekstuele uitleg, met info, welke games, welke platforms en release datum bijvoorbeeld. (links officiele site behorende bij de onderwerpen uit het filmpje)
    – Ik zou graag in de filmpjes iets meer zien over de geschiedenis van de game/ontwikkeling.
    – Ik spreek zelf een aardig woordje engels en ik denk dat de meeste hier dat wel doen, maar ondertiteling kan voor velen een uitkomst bieden
    – Ik zou graag een kleiner beginscherm zien, upscalen naar full pagina kan altijd, en nu is dat al zoed als, dit maakt het klikken naar links/ volgende afleveringen ook makkelijker.
    www.ubi.com is daar bijvoorbeeld heel sterk in, dat is een fijne gebruiksvriendelijke site

    Verder vindt ik het logo niet zo mooi, maar dat is ook een kwestie van smaak.

    Het lijkt nu natuurlijk net of ik nu alles af wil kraken maar dat is absoluut niet zo, ik vindt het initiatief echt goed, dit zie ik liever als die onzin op tv. Waar een presenterend meisje (noem geen zenders) staat uit te leggen hoe geweldig ze het vindt om mensen neer te schieten, aflevering later met haar prodent lach verteld dat ze echt helemaal in rpg’s is en weer even later actief staat te voetballen ofzo.

    Dit geeft iets meer inzicht in de dagelijkse bezigheden, best cool en redelijk objectief moet ik zeggen, wat natuurlijk moeilijk is als het om eigen gameproducties gaat