Forum

Topic: LG tv vraagje

Anoniem's avatar

Net op bcc gekeken en daar staat de LG 32LG5700 32inch full hd tv voor maar 459,- nu wil ik dus een paar dingen weten:

– Is het een goeie Game tv?? dus blijft het beeld soepel lopen? ook bij snelle acties?
– Heb thuis gwoon kabel en geen digitale televisie dus ziet het beeld er met gewone kabel ook nog goed uit?
– Als ik hem wel koop, wat voor HDMI kabel moet ik dan kopen?? (ps3 staat 1 meter van me tv dan)

http://www.bcc.nl/shop/-/product/productinfo/__zAqA1wi_kAAAEcONkJKG7u?CatalogCategoryID=

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    vraag 1. Ligt eraan hoevel HZ het is het beste is 100HZ ik heb zelf 60 dat werkt ook gewoon goed
    vraag 2. gewoon hetzelfde als op een oude TV
    vraag 3. De goedkoopste! Als het minder dan 2 meter is dan maakt het niet uit welke HDMI kabel je hebt

  2. 4683 XP
    ps3dennis's avatar

    Hij heeft geen 100hz (dat is minder)

    maar wel een reactiesnelheid van 6ms ( is goed genoeg, dit moet niet boven de 8 ms zijn)

    500 cd/m2 is rederlijk 550 is beter (dit is voor zwart/wit in het scherm,

    en dit is geen low budget tv van LG, dus ik denk dat het wel een goede tv is als je niet meer wil uit geven.

    http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/lg/32lg5700/286270/

    een HDMI kabel 1.3 hoeft geen dure te zijn als hij niet langer is dan een meter

  3. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Hij heeft geen 100hz (dat is minder)

    maar wel een reactiesnelheid van 6ms ( is goed genoeg, dit moet niet boven de 8 ms zijn)

    500 cd/m2 is rederlijk 550 is beter (dit is voor zwart/wit in het scherm,

    en dit is geen low budget tv van LG, dus ik denk dat het wel een goede tv is als je niet meer wil uit geven.

    http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/lg/32lg5700/286270/

    Het is dus wel een goeie tv om op te game??
    Bij de block is hij 580,- en bij de bcc maar 460 dus ja voor zo’n tv vind ik dat toch wel een mooi prijsje.. en anders ga je toch al weer snel naar de 600 700 euro..

  4. 424 XP
    Dawes's avatar

    vraag 2. gewoon hetzelfde als op een oude TV

    Untrue, het zal een stuk minder zijn dan op een analoge tv (er van uit gaande dat je die nu heb, zo eentje met een kast erachter..)

    Verder leuk toestel, en zeker voor het geld. Grappig dat BCC hem 7 euro goedkoper maakt na de aanbieding van de Media Markt afgelopen week..

    // Dawes

  5. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Untrue, het zal een stuk minder zijn dan op een analoge tv (er van uit gaande dat je die nu heb, zo eentje met een kast erachter..)

    Verder leuk toestel, en zeker voor het geld. Grappig dat BCC hem 7 euro goedkoper maakt na de aanbieding van de Media Markt afgelopen week..

    // Dawes

    Kopen dus??

  6. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik ga deze tv ook kopen. Ik heb eigelijk al een paar keer in een paar topics gezegd dat dit een goeie tv is maja 😛 Ja hij is goed, geen 100Hz mr voor 100hz moet je budget ook wat hoger zijn.

  7. 424 XP
    Dawes's avatar

    Persoonlijk zou ik hem ook wel willen, sterker nog. Ik had hem gekocht afgelopen week toen ie bij de MM in de aanbieding was (met nog extra korting offcourse :ok:)…

    Maar ik heb al een goeie..

    // Dawes

  8. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Untrue, het zal een stuk minder zijn dan op een analoge tv (er van uit gaande dat je die nu heb, zo eentje met een kast erachter..)

    Verder leuk toestel, en zeker voor het geld. Grappig dat BCC hem 7 euro goedkoper maakt na de aanbieding van de Media Markt afgelopen week..

    // Dawes

    Met welke tv maakt niet uit als het geen digi is.

  9. 424 XP
    Dawes's avatar

    Met welke tv maakt niet uit als het geen digi is.

    Als ik je goed begrijp, wil je vertellen dat het niks uitmaakt welke tv je heb als je er geen digitale tv op zet kwa kwaliteit van TV kijken…

    Elke tv heeft een andere (kwalitatief) tuner ingebouwd, er daar zijn ook verschillen tussen. Zodoende kan je dat als kwaliteitspunt van een TV beschouwen, maargoed. Ik zou zeggen je ben gek als je op een digitale TV (Flatscreen) geen digitale televisie zet, want het ziet er gewoon crap uit.

    En dan terugkomend op de vraag van de topicstarter, de kwaliteit van het beeld is beduidend minder op analoog op een digitale TV (Flatscreen) dan op een analoge TV (beeldbuis)

    // Dawes

  10. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dat zeg ik niet ;). Teminste, zo bedoel ik het niet.
    Wat ik uit jou post opmaakt is dat je analoge tv via de kabel er mooier uitziet op een analoge tv dat op een digitale tv. Daarop zeg dat ik dat dat niet waar is.

  11. 424 XP
    Dawes's avatar

    Dat zeg ik niet ;). Teminste, zo bedoel ik het niet.
    Wat ik uit jou post opmaakt is dat je analoge tv via de kabel er mooier uitziet op een analoge tv dat op een digitale tv. Daarop zeg dat ik dat dat niet waar is.

    en daarop zeg ik van wel.

    😉

  12. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    En daarop zeg ik dus niet.

    Ff dat buiten beschouwing, als je (ouders) Casema/Ziggo/Etc hebben, het 2e pakket (naam ff kwijt) was net zo duur als wij eerst hadden. Maar dit internet was 8x zo snel en digitale tv.

  13. 424 XP
    Dawes's avatar

    Ff dat buiten beschouwing, als je (ouders) Casema/Ziggohebben, het 2e pakket (naam ff kwijt) was net zo duur als wij eerst hadden. Maar dit internet was 8x zo snel en digitale tv.

    dat is ook zo.. digitale televisie is enkel de aanschaf van een decoder. Consumenten denken ten onrechte dat digitale televisie nog helemaal geen zin heeft omdat het niet uitontwikkeld is. Maar die vergelijking maken ze dus met HD-tv, waar het wel op geld.

    Alle kanalen (hooguit een aantal regionale zenders niet) zijn digitaal. Die zijn te ontvangen door middel van een digitale decoder aan te schaffen. De kosten voor die decoder zijn eenmalige investeringskosten en verder zullen er geen extra tarieven bijkomen. Tenzij de consument kiest voor extra kanalen, zoals sport 1 , film 1, hd-kanalen, eredivisielive of het uitgebreide pakket.

    Ofwel, als je een nieuwe TV aanschaft is de stap om digitale TV aan te schaffen eigenlijk meer dan adviserend. Het is zo ongeveer gewoon nodig voor je tv, omdat het er niet meer uit ziet. Ben je het niet eens met de stelling, dan zul je versteld staan van de kwaliteit die digitale tv heeft.

    // Dawes

  14. 4683 XP
    ps3dennis's avatar

    Het is dus wel een goeie tv om op te game??
    Bij de block is hij 580,- en bij de bcc maar 460 dus ja voor zo’n tv vind ik dat toch wel een mooi prijsje.. en anders ga je toch al weer snel naar de 600 700 euro..

    Ja denk van wel, LG geeft meestal ook meer voor je geld dan andere merken.

    maar een budget tv van LG zal ik niemand aanraden, in verband de 82cm tv die ik ooit van LG heb gekocht,

    ik had toen beter €200 meer uit moeten geven, en dan de tv waar jij nu mee komt moeten kopen, had me een hoop gezeik gescheeld.

    Maar ze hadden wel goede serves, al konden een hoop werknemers slecht nederlands,

    ze stonden binnen no time al voor me deur toen ik voor mijn tv belde, maar gelukig nu geen gezeik na meer dan 8 maanden,

    en 5 keer de monteur aan de deuren en iedere keer mijn tv weg, kon toen gewoon de tv voor een andere merk omruillen

    ( panasonic 106 cm plasma tv voor €400 meer) nu geen gezeur meer met backlight, want een plasma tv heeft geen backlight.

  15. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Heb hem besteld:D en als het beeld er crappy uit ziet door gwoon tv te kijken dan ga ik wel benede kijken.. Het gaat mij toch meer om dat ik erop kan game met me ps3:P:D

    Het topic kan gesloten worden of nog even open blijven zodat wat andere mensen ook nog even kunnen kijken en besluiten.