Forum

Topic: Burnout Paradise- 8 Players meet in the Wildcats’ Baseball Stadium

Anoniem's avatar

Heey aangezien Burnout Paradise weer opnieuw uit is en ik de trophy ‘8 Players meet in the Wildcats’ Baseball Stadium ‘ nog niet had leek het me leuk om dit met 7 andere te organiseren. Heb jij de trophy ook nog niet? of wil je ons helpen? Laat dan je PSN achter in je reactie. Over tijd en datum wordt nog gesproken.

Deelnemers:

PkertNL (PSN: PkertNL)
sjoergames4 (PSN: sjoerdgames4)
jenailik (PSN: Jenailik)
Stefz0r (PSN: Stefz0wr)
Selec1 (PSN: Selec1)
Shmet (PSN: Shmetje)
bardfielt (PSN: bardfielt)
AT!SS69 (PSN: AT1LLA)
PotAFluX (PSN: PotAFluX)
ThijsV (PSN : ThijsV)

Er zijn genoeg mensen gelukkig, maar nu moeten we nog ff kijken wanneer we allemaal kunnen. Dus als jullie allemaal de bovenstaande poll willen invullen zullen we beslissen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

64 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik doe ook mee (vandaag The Ultimate Box gekocht) dus voeg maar toe:
    sjoerdgames4 (PSN).

  2. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ik wil ook wel meedoen, PSN: Jenailik

  3. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Beide toegevoegd 😉

  4. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Krijg burnout the ultimate box als het goed is van me zus voor me verjaardag en dat is maandag:D dus als ik hem heb wil ik wel meedoen, maja dan moeten jullie nog wel even wachten:P (psn: Stefz0wr)

  5. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik doe mee!
    PSN = Selec1. Als je me toevoegd zeg dan ff waarvoor 😉

  6. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik heb Burnout paradise ultimate box onlangs gekocht, dus ik wil trophy ook wel xD

    PSN: Shmetje

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Nog 3 mensen nodig! 😀

  8. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Het is cker dat ik morge Burnout the ultimate box krijg van me zus:D dus voeg me maar toe en laat het maar ff weten waneer jullie het willen doen? morge heb ik hem:D PSN: Stefz0wr

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik moet hem ook nog dus ik doe mee PSN: bardfielt

  10. 265 XP
    AT!SS69's avatar

    yeah baby ik wil dat ook wel eventjes doen :))
    Psn: AT1LLA

  11. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik doe mee ook al heb ik hem al :]

    PSN: PotAFluX

  12. 102 XP
    ThijsV's avatar

    ik heb hem nog niet!
    PSN : ThijsV

  13. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Er zijn genoeg mensen en er is een poll toegevoegd. Dus als jullie die ff zouden willen invullen.

    Btw meerdere antwoorden zijn mogelijk met de poll.

  14. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    Ik doe mee;)

    PSN: Kingbilla

  15. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Woensdag en Donderdag kan ik niet.. moet dan traine. Anders misschien in het weekend??

  16. 754 XP
    SyncPeter's avatar

    Ik wil wel als er iemand afvalt 😛 PSN: TheHunter_NL

  17. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    is er nog plek over..?

  18. 209 XP
    chrisnl's avatar

    ik moet de trophy ook nog ik doe ook mee :'(

  19. 265 XP
    AT!SS69's avatar

    Zolang het niet donderdag avond en dinsdag avond is…
    is voor mij geen probleem 🙂

  20. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    er kunnen tog ook meer als 8 mensen mee doen dus als er meer is is beter dan haal je 100% zeker die tropy

  21. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Zou misschien nog 1 iemand vanavond kunnen? Dat zou heel mooi zijn. Anders wordt het waarschijnlijk woensdag of donderdag.

  22. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zou misschien nog 1 iemand vanavond kunnen? Dat zou heel mooi zijn. Anders wordt het waarschijnlijk woensdag of donderdag.

    Ik kan alleen donderdagavond, elke maandag, woensdag en vrijdagavond naar de hondentraining met me hond. Sorry. 🙁

  23. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Het lijkt me goed om het vrijdag te gaan doen. Alleen zoeken we nog 2 mensen. Dus wie dan nog zou kunnen graag.

    P.s, als je vrijdag kan mij op PSN toe zodat ik je kan inviten 😉

  24. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Het lijkt me goed om het vrijdag te gaan doen. Alleen zoeken we nog 2 mensen. Dus wie dan nog zou kunnen graag.

    P.s, als je vrijdag kan mij op PSN toe zodat ik je kan inviten 😉

    Als we het ’s middags doen kan ik. 😀

  25. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ik kan vanavond ook trouwens :D,

    maar dat heeft eigenlijk weinig zin 😛

  26. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik kan vanavond ook trouwens :D,

    maar dat heeft eigenlijk weinig zin 😛

    Ik kan ook, maar dan zitten we alsnog met te weinig man.

  27. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Vrijdag avond lijkt me het geschikst xD

  28. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    ja denk ook dat vrijdag het beste is

  29. 288 XP
    jenailik's avatar

    Mijn naam mag ook bij vrijdag worden gezet, ik had namelijk alleen op woensdag gestemd. En dan zijn er 8 😀

  30. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Mijn naam mag ook bij vrijdag worden gezet, ik had namelijk alleen op woensdag gestemd. En dan zijn er 8 😀

    Mooi zo. Dan wordt het Vrijdag avond om 20:00, maar ik start de game al rond 19:30. Als PotAFluX, PussyHunter, Shmet, Stefz0r, sweetkill_NL, ThijsV met willen toevoegen op PSN dan kan ik jullie inviten. Volgens mij heb ik de meeste van jullie al in mijn lijst 😛

  31. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Mooi zo. Dan wordt het Vrijdag avond om 20:00, maar ik start de game al rond 19:30. Als PotAFluX, PussyHunter, Shmet, Stefz0r, sweetkill_NL, ThijsV met willen toevoegen op PSN dan kan ik jullie inviten. Volgens mij heb ik de meeste van jullie al in mijn lijst 😛

    En komt er ook nog een mogelijkheid in het weekend ofzo of vakantie om hem voor mij te halen want ik moet hem ook nog.

  32. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    ik heb hem net gehaald maar wil jullie wel helpen om hm te halen, als je me toevoegd op psn: Kingbilla
    dan hoor ik het wel van je/jullie;)

  33. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Vrijdag wil ik ook wel meedoen. Ik zie jullie wel online en als er nog een plaatjes vrij is doe ik lekker mee 😉

  34. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik kom ook!:D

  35. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Moet ook nog ff die trophy dat je iemand uitnodigd met burnout:P

  36. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    wie moet ik toevoegen want wil hem ook joinen

  37. 288 XP
    jenailik's avatar

    @Stefzowr: Ik ben vanavond vast nog wel online. Als jij dan ook online bent, mag je me wel inviten hoor 😛

  38. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    @jenailik: ben vanaaf traine.. ongeveer half 10 terug. Heb morge ochtend me laatste toets en heb dan vakantie:P dus als je dan ’s middags ofzo online bent kan het ook

  39. 288 XP
    jenailik's avatar

    @Sterzor: Ik zie dat je m nog niet heb.. Ik ga nu even spelen en ben het komende uur nog wel online, dus als je er dan ook ben moet je me maar even inviten 😀 Sorry trouwens dat ik gisteren niet meer online ben geweest, had dit topic niet meer gelezen.

  40. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    tot vanavond!

  41. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Kan niet kome:( heb vanaaf school feest om 20:00 en daarvoor moet natuurlijk ook nog ff gedronke worden:P Anders misschien nog in de vakantie een keer voor de mense die mij zouden willen helpe??:P:D
    Volgens mij kan sjoerd vandaag ook niet en zou die ook nog in de vakantie wille

  42. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    hoop tot vanavond

  43. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ff snel de vaatwasser inruimen en dan kom ik:P

  44. 954 XP
    Callme's avatar

    zouden we dit ook een keer doordeweeks kunnen doen?please?

  45. 102 XP
    ThijsV's avatar

    Oja en waar is iedereen?

  46. 288 XP
    jenailik's avatar

    Dat wou ik ook al zeggen 😛

  47. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    ik was er met bardfielt
    maar niemand was er dus ga ik dan maar naar de bios

  48. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ik was er nog even met Thijs (gezellige boel daar thuis :P), maar dat was het. Jammer dat niet iedereen er was.. 🙁

  49. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ja waar was iedereen!?!?!?!

  50. 954 XP
    Callme's avatar

    Mensen maandag??? Dan ben ik er.

  51. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik vindt het best!

  52. 288 XP
    jenailik's avatar

    Maandag ben ik op vakantie helaas. Als het dan weer niet doorgaat of iets dergelijks en het wordt na vrijdag gehouden, ben ik er wel weer bij.

    Zijn er trouwens 4 of 5 mensen die nu even willen BPen. Als wij het stadium ingaan en ÊÊn iemand roept even door de headset ‘stadium’, komen een aantal willekeurige spelers misschien ook wel 🙂

  53. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Maandag ben ik op vakantie helaas. Als het dan weer niet doorgaat of iets dergelijks en het wordt na vrijdag gehouden, ben ik er wel weer bij.

    Zijn er trouwens 4 of 5 mensen die nu even willen BPen. Als wij het stadium ingaan en ÊÊn iemand roept even door de headset ‘stadium’, komen een aantal willekeurige spelers misschien ook wel 🙂

    Voeg me maar toe dan PSN: bardfielt

  54. 954 XP
    Callme's avatar

    psn: benjamins187

  55. 102 XP
    ThijsV's avatar

    Maandag ben ik op vakantie helaas. Als het dan weer niet doorgaat of iets dergelijks en het wordt na vrijdag gehouden, ben ik er wel weer bij.

    Zijn er trouwens 4 of 5 mensen die nu even willen BPen. Als wij het stadium ingaan en ÊÊn iemand roept even door de headset ‘stadium’, komen een aantal willekeurige spelers misschien ook wel 🙂

    Haha dat is waar, en het was inderdaad ook wel gezellig :prankster:

  56. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik doe mee! Ik moet die trophy ook nog.

  57. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ik ga nu online! Ik kijk wel even hoewel mensen er zijn. Ik heb internet via een kabel, dus dan kan in niet meer hier kijken helaas, als ik je nog niet heb:

    PSN: Jenailik

    Wie weet tot straks 🙂

  58. 265 XP
    AT!SS69's avatar

    Mensen maandag??? Dan ben ik er.

    It’s on brotha 🙂
    Ik voeg ej vandaag toe aan mijn psn :prankster:

  59. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik ben nu ook online.

  60. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    ik doe ook wel mee als er nog wat is psn sweetkill_NL

  61. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ik heb hem 😀

  62. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    had mij ook geinvite:P

  63. 1562 XP
    dikked's avatar

    Voeg mij ook toe: DikkeD

  64. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    wil graag meedoen, kan eventueel wel tijd maken behalve woensdag’s als ik het op voorhand weet

    PSN = dazz-e81