Forum

Topic: Welke HDMI kabel?

Anoniem's avatar

Ik weet dat ik niet de duurste kabel hoef te kopen, maar welke kunnen jullie me aanraden? Want volgens mij heb je ook nog verschillende soorten? of heb ik het nu verkeerd?:P me tv staat 1 a 2 meter van m’n ps3 af. (anders ff linkje poste met de des betreffende site waar je een goeie goedkope kabel kan kopen:D)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Maakt niks uit op 1 á 2 meter. De goedkoopste kan je nemen als je er niet te veel aan trekt en doet. Die echt goedkopere kabels willen nog wel eens eerder kapot gaan.

    Wil je stylish gaan, koop dan de HDMI van Sony. Dat staat wel vet.

  2. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Ik heb er een van hama, ja werkt prima. Dus je kan kiezen:P

  3. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Maakt niks uit op 1 á 2 meter. De goedkoopste kan je nemen als je er niet te veel aan trekt en doet. Die echt goedkopere kabels willen nog wel eens eerder kapot gaan.

    Wil je stylish gaan, koop dan de HDMI van Sony. Dat staat wel vet.

    Site? pl0x:P

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Heb er eentje bestelt bij bol.com 3 meter lang… officiele HDMI kabel van Sony ofzo…

  5. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Bij bol.com heb ik er 1tje gevonden (3meter) voor 9 euro:
    http://www.bol.com/nl/p/games/hdmi-to-hdmi-kabel-3-meter/1004004004998893/index.html

    Is dit een goeie denke jullie??

  6. 46 XP
    p4u08910's avatar

    is zoals mini usb. om aan te sluiten op digitale camera’s

  7. 257 XP
    Joost's avatar

    www.allekabels.nl en dan de goedkoopste hdmi kabel nemen. En zo kort mogelijk! Als ik jou was zou ik 1,5 meter nemen. Desnoods zet je je PS3 wat dichter bij je tv. Design maakt niks uit toch? Is toch maar een snoer dat ergens achterlangs loopt?

  8. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    www.allekabels.nl en dan de goedkoopste hdmi kabel nemen. En zo kort mogelijk! Als ik jou was zou ik 1,5 meter nemen. Desnoods zet je je PS3 wat dichter bij je tv. Design maakt niks uit toch? Is toch maar een snoer dat ergens achterlangs loopt?

    Heb die kabel bij bol.com net besteld:D 3 meter, kan ik altijd nog eens schuiven en doen.. topic kan op :lock:

  9. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ik heb de officiële van Sony, van 3 meter. Die is voor 25 euro verkrijgbaar bij de Saturn, werkt hardstikke goed hier 🙂