Forum

Topic: Mijn wachtwoord vergeten

Anoniem's avatar

mensen ik ben nogal dom geweest.

ik ben mijn wachtwoord voor mijn psn acount vergeten,

hij staat op automatisch inloggen, maar heb hem wel nodig.

kan iemand mij hulp bieden?? want ik kan zelfs mijn geheime vraag niet meer beantwoorden.

robin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

28 reacties

  1. 200 XP
    bokito007's avatar

    hallo
    een vriend van mij had dit ook,
    een sony medewerker die hij aan de lijn had kon hem niet verder helpen omdat die niet in het systeem mocht, maar op een bepaalde dag is er een techneut daar die dat wel mag. Nadat die techneut een aantal vragen stelde (waar woon je, postcode, leeftijd(die je hebt ingevuld op je psn account)) kon hij zijn wachtwoord geven.

    misschien helpt dit je ๐Ÿ˜€

  2. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    hallo
    een vriend van mij had dit ook,
    een sony medewerker die hij aan de lijn had kon hem niet verder helpen omdat die niet in het systeem mocht, maar op een bepaalde dag is er een techneut daar die dat wel mag. Nadat die techneut een aantal vragen stelde (waar woon je, postcode, leeftijd(die je hebt ingevuld op je psn account)) kon hij zijn wachtwoord geven.

    misschien helpt dit je ๐Ÿ˜€

    dus het word zoiezo bellen?

  3. 200 XP
    bokito007's avatar

    als je het echt niet meer weet en de vraag ook niet wel lijkt mij.

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Hij weet allnen zijn leeftijd niet xD

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Verplaatst naar PlayStation Network.

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    loooooool…… dit is iets wat je toch echt zou moeten bewaren. ik had hetzelfde probleem, maar kon em mij na een paar dagen gellukig weer tvoorschijn toveren. :p

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Jongens toch ๐Ÿ˜› typisch rginkel xD

  8. 8 XP
    KieG's avatar

    Volgens mij heb ik mijn w.w. gewoon een keer gereset op de officiele playstation site, en kreeg ik via mijn e-mail een nieuw w.w.

  9. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Kun je volgens mij toch ook gewoon via de Playstation?

  10. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ja maar dan moet je wel je ‘geheime vraag’ nog weten en dat weet hij ook niet meerxD

  11. 288 XP
    jenailik's avatar

    Heb je alle wachtwoorden van je emailadressen, websites en dergelijke al geprobeerd. Wie weet zit de goede ertussen (als je vaak dezelfde gebruikt). Het wachtwoord moet uit cijfers bestaan toch? Dan kan je misschien ook nog je geluksgetal/ geboortedatum / geboortedag van je vriendin/broer/ouders of iets dergelijks erachter plakken en met een beetje geluk werkt het weer ๐Ÿ˜€ En anders inderdaad even bellen of je account resetten, als er geen andere mogelijkheid meer is.

  12. 6677 XP
    Myx's avatar

    Zelfs die geheime vraag is hoofdletter gevoelig he.

  13. 442 XP
    rwss's avatar

    Wel veilig zo, zelfs zo veilig dat je er zelf niet meer in komt,
    in je eigen psn account.
    Je wachtwoorden opschrijven help, of zo instellen dat je iedere
    keer je wachtwoord moet ingeven, uiteindelijk weet je hem dan
    uit je hoofd, je kunt je wachtwoord resetten via psn of effe Sony
    bellen.

  14. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Heb je alle wachtwoorden van je emailadressen, websites en dergelijke al geprobeerd. Wie weet zit de goede ertussen (als je vaak dezelfde gebruikt). Het wachtwoord moet uit cijfers bestaan toch? Dan kan je misschien ook nog je geluksgetal/ geboortedatum / geboortedag van je vriendin/broer/ouders of iets dergelijks erachter plakken en met een beetje geluk werkt het weer ๐Ÿ˜€ En anders inderdaad even bellen of je account resetten, als er geen andere mogelijkheid meer is.

    heb ik allemaal geprobeerd

    Kun je volgens mij toch ook gewoon via de Playstation?

    hoe?????

    Jongens toch ๐Ÿ˜› typisch rginkel xD

    SSSt hou je mond:$

  15. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    JE kan je wachtwoord niet resetten robin:P
    Want dan moet je antwoord geheime vraag weten. Mischien als je Sony belt en alles uitlegt dat het lukt! Gewoon heel zielig aan die telefoon doen xD

  16. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    JE kan je wachtwoord niet resetten robin:P
    Want dan moet je antwoord geheime vraag weten. Mischien als je Sony belt en alles uitlegt dat het lukt! Gewoon heel zielig aan die telefoon doen xD

    ben ik HEEWL goed in, alleen kost me geld en tijd

  17. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Je kan gewoon op de playstation site klikken op wachtwoord vergeten en krijg je hem via de mail gestuurd:P

  18. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    als je pass vergeten bent moet je wachtwoord vergeten doen dan naar je mail sturen kan je nieuwe pass doen
    als ik goed hebt en mischien kan je ook ff peroberen via acountbeheer tegaan

  19. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Je kan gewoon op de playstation site klikken op wachtwoord vergeten en krijg je hem via de mail gestuurd:P

    Ja, echt hรจ? xD

  20. 451 XP
    Florian's avatar

    k had het ook (A):P heb het nu maar opgeschreven en op een veilige plek bewaard…:P

  21. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik heb het 6 wachtwoorden en die zijn allemaal hetzelfde, dus als ik er een vergeet, wat niet gebeurd heb ik een probleem

  22. 173 XP
    !DM!'s avatar

    is het nog goed gekomen???

  23. 537 XP
    acardipane's avatar

    https://store.playstation.com/accounts/reset/beginPasswordResetFlow.action?target=login

    Zo kun je hem wijzigen !

    Niet al te moeilijk denken…..

  24. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Heey,
    Ik heb Sony gebeld, en zij waren zo vriendelijk om even te vertellen waar ik geboren ben:P ( had fout ingetypt)

    SLOTJE

  25. 537 XP
    acardipane's avatar

    Nog even snel voor het slotje…… moet je nu je verjaardag weer verzetten ??

  26. 173 XP
    !DM!'s avatar

    Heey,
    Ik heb Sony gebeld, en zij waren zo vriendelijk om even te vertellen waar ik geboren ben:P ( had fout ingetypt)

    SLOTJE

    vergeet ik ook weleens ๐Ÿ˜‰

  27. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    haha:P
    Nu heb je mij als bac up:P

  28. 173 XP
    !DM!'s avatar

    haha:P
    Nu heb je mij als bac up:P

    ja das waar… hahaha altijd makkelijk…