Forum

Topic: Wat voor game zou jij verzinnen?

Anoniem's avatar

Ik kreeg zomaar ineens iets een idee….

Wat ze van mij wel mogen maken……. een goede Superman game voor de PS3 met alle vrijheid van GTAIV.

Dus wil de moedige uitgever aub even een balletje opwerpen ergens? ๐Ÿ™‚

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

44 reacties

  1. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ik zou nog zo’n game willen zoals psi-opsxD dat je van die psychische krachten hebt, waarmee je ventjes en zo op kan tillenxD alleen dan veel uitgebreider

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    GTA V met alles wat maar kan in het echt. Dus jetpacks, parachutes. :ok:

  3. 108 XP
    Ratakira's avatar

    ik zou wel eens graag een realistisch RC game willen

    maar dan off road met alle wagens die er op de markt zijn en zijn geweest

    beginnend met de oudere wagens van vroeger en zo opbouwend racen naar de nu modernere rc wagens

    voor de pc heb je al vrc racing maar dat is on road
    vb: http://www.virtualrc.com/default.aspx

    en wat ze weer mogen maken is zoals het vroegere roadrash

    meer uitgewerkt
    meer motoren ( merken ) die je kan uitbouwen naar streetfighters enz
    en dat je een bende moet vormen (moet je verdienen uiteraard )

    en er weer lekker stevig op los knuppelen zoals de goede oude tijd

  4. 93 XP
    Rowin268's avatar

    Gewoon de hele wereld in 1 spel:P. Gewoon de graphics zoals we nu met het oog zien. EN dan Mirrors Edge er in proppen:P. Of misschien wel zon beetje alle poppetjes ooit gemaakt. Dat je kan kiezen wat je doet:P

  5. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Een western. Bestaat geen 1tje van bijna (letterlijk).

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    hmm… Een MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game). Zowiets als world of warcraft dus. Maar dan in deze tijd, met auto’s ipv mounts etc..etc… Dat zou mij supervet lijken. ๐Ÿ™‚

  7. 108 XP
    heuyerjans's avatar

    Een shooter in palentina,;P

  8. 591 XP
    dajez's avatar

    ik zou wel eens graag een realistisch RC game willen

    maar dan off road met alle wagens die er op de markt zijn en zijn geweest

    beginnend met de oudere wagens van vroeger en zo opbouwend racen naar de nu modernere rc wagens

    voor de pc heb je al vrc racing maar dat is on road
    vb: http://www.virtualrc.com/default.aspx

    en wat ze weer mogen maken is zoals het vroegere roadrash

    meer uitgewerkt
    meer motoren ( merken ) die je kan uitbouwen naar streetfighters enz
    en dat je een bende moet vormen (moet je verdienen uiteraard )

    en er weer lekker stevig op los knuppelen zoals de goede oude tijd

    amai ds maar een duur spel ze diee virtualrc

  9. 118 XP
    RJetli's avatar

    Een shooter in palentina,;P

    Ja gelukkig bedoel je geen palestina, hรจ

    Ik zou heel graag ook GTA V willen maar dan wat in het echt ook kan, met Boeings vliegen enz. ๐Ÿ˜›

  10. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Sim City nieuwe:P Alleen dan dat je een hele aarbol ziet xD en zo ๐Ÿ˜›
    en dat je met goede kwaliteit en zo door de stad kan lopen ๐Ÿ˜› Als Burger meester ๐Ÿ˜€

  11. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Sim City nieuwe:P Alleen dan dat je een hele aarbol ziet xD en zo ๐Ÿ˜›
    en dat je met goede kwaliteit en zo door de stad kan lopen ๐Ÿ˜› Als Burger meester ๐Ÿ˜€

    het is burgemeester toch(A):P??? en dat lijkt me ook wel vet, en dan in de stijl van godfather of gta

  12. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Sim City nieuwe:P Alleen dan dat je een hele aarbol ziet xD en zo ๐Ÿ˜›
    en dat je met goede kwaliteit en zo door de stad kan lopen ๐Ÿ˜› Als Burger meester ๐Ÿ˜€

    Nou, richt je eigen studio op xD

  13. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Nou, richt je eigen studio op xD

    Weetje. Ik ga wel die kant op in mijn studie:P met nog een paar. Dus zo gek idee is niet:P
    maar eerst evaring op bouwen xD

  14. 442 XP
    rwss's avatar

    Een hele realistiche combat flight sim,
    of een game waar je je eigen voertuig
    zonder beperkingen kunt ontwerpen
    en bouwen en er dan mee racen of
    vliegen.

  15. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Weetje. Ik ga wel die kant op in mijn studie:P met nog een paar. Dus zo gek idee is niet:P
    maar eerst evaring op bouwen xD

    Game Industrie of bedrijfseconomie :P?

  16. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    hmm… Een MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game). Zowiets als world of warcraft dus. Maar dan in deze tijd, met auto’s ipv mounts etc..etc… Dat zou mij supervet lijken. ๐Ÿ™‚

    Fallout 3:P?

  17. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dat is geen MMORPG :’).

  18. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Gewoon GTA 4 , met de aim engine van COD4. Dan moet je zeg maar van fps kunne switche naar third person. Dat zou vet zijn en dan ook nog dat je allemaal dingen kan gaan leren enz(mirrors edge, MGS 4) . Ook een mogelijkheid dat je bv in het leger kan of bij de politie.

    Maar opzich is COD4 en MGS4 al genoeg. Warhawk is een voorbeeld van een soort GTA shooter..

  19. 85 XP
    StefanRSW's avatar

    Een hele realistiche combat flight sim,
    of een game waar je je eigen voertuig
    zonder beperkingen kunt ontwerpen
    en bouwen en er dan mee racen of
    vliegen.

    Little Big Planet misschien:shrug:

  20. 434 XP
    JoeyNL's avatar

    Een game zoals GTA, maar dan nog uitgebreider en hier in Nederland/Eindhoven ofzo

  21. 8837 XP
    7th-son's avatar

    ik zou een leuke mooie en coole game verzinnen ๐Ÿ˜›

    maargoed, even serieus, ik laat het games ontwerpen wel aan de pro’s over
    ben zelf ooit eens bezig geweest met een vernieuwde versie van SD Snatcher (dit is een spel van hideo kojima uit 1990), maar wegens tijdgebrek ben ik er mee gestopt

  22. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Heb wel een paar ideetjes in m’n hoofd waarvan ik denk dat ze serieus (indien goed uitgewerkt) wat kunnen worden. Eens kijken of ik daar ooit eens zin in heb om uit te werken.

  23. 454 XP
    desauzenman's avatar

    en gta game maar de game moet in nederland afspelen dat zal echt wel lauw zijn:P

  24. 536 XP
    Glennps3's avatar

    ik zou iets maken dat need for speed combineerd dus nfs underground2 carbon en undrecover o ja en most wanted niet de vergeten en dat in combinatie met gta4

  25. 1 XP
    ThaGAntony's avatar

    het zou mij wel vet lijken om een waterpolo gamen te hebben =D die heb je helemaal niet ๐Ÿ˜›

  26. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    hmm… Een MMO (Massive Multiplayer Online Role Playing Game). Zowiets als world of warcraft dus. Maar dan in deze tijd, met auto’s ipv mounts etc..etc… Dat zou mij supervet lijken. ๐Ÿ™‚

    All Point Bulletin?

  27. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Ik zou een game voor de PS3 verzinnen

  28. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik zou een game voor de PS3 verzinnen

    Echt ik had er 1 voor de SNES verzonnen zoeiets als MW2 maar dan in quad HD :rofl1:

  29. 871 XP
    -Sander's avatar

    hmm… Een MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game). Zowiets als world of warcraft dus. Maar dan in deze tijd, met auto’s ipv mounts etc..etc… Dat zou mij supervet lijken. ๐Ÿ™‚

    Zoiets komt er al! (ben de naam kwijt)

    Ik zou een spel willen.. Zoals Skate/Skate 2, alleen dan dat je ook een step kan kiezen, een bmx, op ’t strand ook ff je surfplank kan kiezen etc.

    Bij Tony Hawk hadden ze dat je bmx kon kiezen, maar Tony Hawk is onrealistisch en ik wil het met het realisme van de skate-serie dus.

  30. 580 XP
    GVeyron's avatar

    – Een gigantisch groot free roaming game (zoals GTA IV)
    – Een spel waar echt alles kapot kan (zoals Battlefield BC en Red Faction)
    – Een mogelijkheid tot mmorpg waar je met nog een paar duizend man in 1 wereld rond zwerft (zoals WoW)
    – Een spel waar je speler bijzondere krachten heeft (zoals InFamous)
    – Een spel met de grafisch beelden van Crysis, de nieuwe Crytek Engine.

    Als dit allemaal in รฉรฉn spel zit heb je echt een gruwelijke game, denk ik ๐Ÿ˜›

  31. 88 XP
    Downtrust's avatar

    een spel zoals GTA. Met 100 verschillende verhaallijnen die je kan kiezen in het begin van het spel. Ben je zo’n 1000 uur zoet mee. Maar elk verhaallijn is enorm uniek dus je gaat je nooit vervelen

  32. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Een MMO moet niet realitische graphics hebben dan wordt het niet mooi ๐Ÿ˜‰

  33. 1562 XP
    dikked's avatar

    een reallife spel waarin je allerlei dingen kunt doen als gewoon door de stad lopen,fitesen.rennen enz. tot racen net als in GT 5 of vliegen zoals in een vliegspel (ken er geen :dizzy: ) waar je alles kunt worden en doen wat je wil zonder beperkingen ๐Ÿ˜€

  34. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    een reallife spel waarin je allerlei dingen kunt doen als gewoon door de stad lopen,fitesen.rennen enz. tot racen net als in GT 5 of vliegen zoals in een vliegspel (ken er geen :dizzy: ) waar je alles kunt worden en doen wat je wil zonder beperkingen ๐Ÿ˜€

    Dat is echt gay man……….. Speel je eerst 3th person en omdat je in een oorlog wil is het ineens 1sth person…………. Beetje gaar wordt dat

  35. 871 XP
    -Sander's avatar

    oorlog kan ook 3th person, gast.

  36. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    oorlog kan ook 3th person, gast.

    Maar das gay………….

  37. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Maar das gay………….

    Bardfielt let op je taalgebruik.

    En 3th person kan zeker wel tof zijn, kijk maar eens naar Rainbow Six Vegas en Army of Two

  38. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    3th person shooter is gewoon gaar vindt ik! Neem SOCOM daar is geen zak aan! Alleen spellen als red faction of GTAIV zijn leuk in 3th person ๐Ÿ˜‰

  39. 871 XP
    -Sander's avatar

    dat socom niet leuk is ben ik met je eens, maar dat is niet omdat het 3th person is.

  40. 536 XP
    Glennps3's avatar

    voor mij zou het perfecte spel zijn zoals need for speed underground gecombineerd met het tunen van alle andere need for speeden met de vrijheid van gta dus eigenlijk een need theft auto ๐Ÿ˜€

  41. 871 XP
    -Sander's avatar

    Wat wil je nog meer in zo’n spel doen?

    Gewoon GTA met auto’s tunen?

  42. 60 XP
    JS2000's avatar

    Een nieuwe test drive unlimited alleen dan een veel grotere wereld en meer auto`s en realistischer.En dan veel verschillende omgevingen,bijv met een soort lange autobahn achtige weg waar je lekker hard kan rijden,een paar mooie berg weggetjes,wat woestijn gebieden enz… ๐Ÿ˜›

  43. 454 XP
    desauzenman's avatar

    een gta die over de hele wereld gaat dus ook nederland enzo dat lijkt me zo gaaf

  44. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Een handels spel,
    Zie het als een zeer uitgebreid monopoly zoals die nu op internet staat, alleen dan met auto handelaren kleren enz. Alles wat je in real life tegen komt.
    Eigenlijk een super deluxe sims