Forum

Topic: Nieuwe DLC volgende maand al.

Anoniem's avatar

Er staan je nieuwe conflicten te wachten voor een van de meest intense online multiplayergames van 2008, want vandaag onthullen Activision Publishing, Inc. (Nasdaq: ATVI) en ontwikkelaar Treyarch Call of Duty®: World at War Map Pack 1. Deze uitbreiding wordt verkrijgbaar vanaf maart en neemt fans op de Xbox 360™, het PLAYSTATION®3 computer entertainment systeem en Windows® mee naar de door oorlogsgeweld verscheurde straten van Berlijn in ‘Nightfire’. Daarnaast verken je de dodelijke jungle rond een versterkte Japanse basis in ‘Knee Deep’ en een gebombardeerd metronetwerk in ‘Station’.

Call of Duty®: World at War Map Pack 1 bevat bovendien nog meer Nazizombies voor het populaire coöpspeltype Nazi Zombie voor vier spelers. De kaart ‘Verrückt’ (zombie-asiel) bevat nog meer wapens, nieuwe Perks-a-Cola-automaten, electroshock-verdediging en eindeloze horden ondoden.

Bron: Activision

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    beter! hebbe!

  2. 954 XP
    Callme's avatar

    ja ik ook zombie mode vond ik het leukst van de hele game:)

  3. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    LACHEN! 😀 :D:yahoo:

  4. 12 XP
    Macjensinator's avatar

    Moet je hier dan voor betalen of kan je het downloaden?

  5. 954 XP
    Callme's avatar

    betalen denk ik