Forum

Topic: XP bij zombie-mode?

Anoniem's avatar

Kun je XP verdienen bij de zombie mode? zo ja? hoe dan? of is het alleen voor de lol? :prop:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Kun je XP verdienen bij de zombie mode? zo ja? hoe dan? of is het alleen voor de lol? :prop:

    je kan het winnen door ze te killen en zo lang mogelijk door gaan enige wat je in het begin niet kan doen is gelijk goeie wapen kopen want je moet eerst killen dan kan je het pas maar is wel leuk
    en je kan het beter doen met vrienden ook online

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    je kan het winnen door ze te killen en zo lang mogelijk door gaan enige wat je in het begin niet kan doen is gelijk goeie wapen kopen want je moet eerst killen dan kan je het pas maar is wel leuk
    en je kan het beter doen met vrienden ook online

    Nee je verdient geen XP alleen als je Challenges complete.

  3. 18 XP
    Greenfield82's avatar

    Nee je verdient geen XP alleen als je Challenges complete.

    Ja dat zag ik. alleen had je bijv 1 challenge: 100 doden met pistool. En ik heb het al een paar keer gedaan maar er staat nog steeds dat ik nog 0 kills heb van de 100….?????????:bruce_h4h:

  4. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ja dat zag ik. alleen had je bijv 1 challenge: 100 doden met pistool. En ik heb het al een paar keer gedaan maar er staat nog steeds dat ik nog 0 kills heb van de 100….?????????:bruce_h4h:

    Moet dan in een potje denk ik:P

  5. 18 XP
    Greenfield82's avatar

    Moet dan in een potje denk ik:P

    hmmm ok ff proberen dan maar haha