Forum

Topic: zoek media pc

Anoniem's avatar

zoek een goedkope media pc

eisen:
blu-ray speler
hdmi uitgang
5.1 geluid uitgang(groen,oranje,zwart)
rond de 500euro of lager

ps sorry dat ik dit soort vraag op een ps3 forum vraag kan geen andere goeie forum vinden ps3-sense.nl is eenmaal de beste slijm slijm

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik weet niet hoe je 500 euries een Blu-Ray media systeem kan krijgen

  2. 954 XP
    Callme's avatar

    is er niet.

  3. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Kan makkelijk.
    klik
    Stel zelf ff ergensanders samen, vervang de kast en verwijder de 2e tv-kaart. Zit je ongeveer op de 520 denk ik (kan je op tweakers.net/pricewatch checken als je alles in het winkelmandje doet.
    Haal dan nog de vervangende koeler weg, dat zou je op de 500 zitten.

  4. 656 XP
    Killermen's avatar

    Bestaat niet, een speler is nu nog €200, ga maar met je prijs naar omhoog naar ongeveer €1200

  5. 954 XP
    Callme's avatar

    Kan makkelijk.

    jah zeg dan ook waar enzo want hier heeft hij niks aan man..volgens mij kan dat neit,1stehands tenminste en als je een beetje een goed laptopje wil..

  6. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Heb m’n bericht alweer ge’edit.

  7. 954 XP
    Callme's avatar

    jah ik zie het, hou wel in gedachte dat hij 14 ofzo is..dus ik weetniet of hij daar na op zoek is..Maar ik weet wel dat je een kant en klare computer met bluray speler NOOIT voor onder de 500 kopen.

  8. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Nij zoekt ook een media pc en zegt zel max 500. Ik ben ook 15.

    Btw, de goedkoopste blu-ray laptop is de Acer Travel blablabla voor 700 :).

  9. 954 XP
    Callme's avatar

    oja verkeerd gelezen..ik hoor het wel of hij het doet.

  10. 107 XP
    Rahzer's avatar

    zoek een goedkope media pc

    eisen:
    blu-ray speler
    hdmi uitgang
    5.1 geluid uitgang(groen,oranje,zwart)
    rond de 500euro of lager

    ps sorry dat ik dit soort vraag op een ps3 forum vraag kan geen andere goeie forum vinden ps3-sense.nl is eenmaal de beste slijm slijm

    bv. de goedkoopste BluRay speler rond de 80 euro.

    Deze druk je dan weer in een budget MediaMarkt pc die tegenwoordig over de nodige hardware beschikt. Alleen de hdmi uit zul je nog niet veel als standaard optie vinden. Dus geen idee of je met zelfbouw of een MediaMarkt pc dan wel rond je budget uitkomt gezien je dan namelijk de videokaart moet vervangen voor 1 van de laatste generaties.

    Ik zag vorige week wel een Medion PC bij de Aldi voor 500 euro staan die jouw wensen allemaal in huis had. Dus misschien geduld hebben en goed de Aldi / Lidl site en krantjes in de gaten houden.

  11. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    maar ik wil in de toekomst een media pc kopen voor dvd/blu-ray’s opkijken en die wil op mijn tv aan sluiten

    deze bedoel je https://www.medionshop.nl/?areaID=43BBE61C8CF53E80E10000000A00005A&et_cid=12&et_lid=37&et_sub=startpagina

  12. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dan kan mijne toch gewoon?

  13. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    pc aanbiedingen bij de aldi in de gaten houden hebben ze al een keer zon pc gehad met ook een dikke graphische kaaart voor €700

  14. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    bouw zelf media center heb ik ook gedaan alleen was ik meer kwijt als jou:P maarja ik wou gelijk alles

  15. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    maar ik wil in de toekomst een media pc kopen voor dvd/blu-ray’s opkijken en die wil op mijn tv aan sluiten

    deze bedoel je https://www.medionshop.nl/?areaID=43BBE61C8CF53E80E10000000A00005A&et_cid=12&et_lid=37&et_sub=startpagina

    Waarom wil je dat?? je hebt toch een PS3 waarmee je Blue-ray kan afspelen en DVD’s??? beetje onnozel vind je zelf niet.
    Als je er meer mee wilt zet dat er dan bij, hoe vaak post jij niet van die vragen??? Je moet nou toch wel eens weten dat hoe meer informatie jij ons geeft hoe makkelijker wij je kunnen helpen!

  16. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    Waarom wil je dat?? je hebt toch een PS3 waarmee je Blue-ray kan afspelen en DVD’s??? beetje onnozel vind je zelf niet.
    Als je er meer mee wilt zet dat er dan bij, hoe vaak post jij niet van die vragen??? Je moet nou toch wel eens weten dat hoe meer informatie jij ons geeft hoe makkelijker wij je kunnen helpen!

    omdat ik een ps3 uit hongkong