Forum

Topic: Burnout paredise wat hebben jullie behaald

Anoniem's avatar

:prankster:ik heb net Burnout the ultimate box gekocht:prankster:

en ik wil weten wat jullie behaald hebben:joystick:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

33 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Zie mijn trophie card in mijn sig:P

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zie ook mijn Trophycard. 😉

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    39 % 😉 ben ik al

  4. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik hoef alleen nog mijn Burnout License en dan heb ik de Platinum van Burnout 😉 Heb zonet nog ff 13 overwinningen gehaald in een half uur, dus vanavond kijken of ik de Platinum kan halen.

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik hoef alleen nog mijn Burnout License en dan heb ik de Platinum van Burnout 😉 Heb zonet nog ff 13 overwinningen gehaald in een half uur, dus vanavond kijken of ik de Platinum kan halen.

    Die heb ik al:P kijk ff in mijn topic ik wil ook plantinum dus wil je mij helpen?

  6. 1268 XP
    luctheman's avatar

    39 % 😉 ben ik al

    100% 🙂

    kut10tekens

  7. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    100% 🙂

    kut10tekens

    55%:P:joystick::joystick::joystick:

  8. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    voor BP platina moet je toch die awards halen binnen BP toch?

  9. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    69%

    10tekens:@

  10. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    voor BP platina moet je toch die awards halen binnen BP toch?

    nee jeoet gewoon alle trophies halen, als het goed is staat dat ook bij die trophy zelf.

  11. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    66%, moet er nog maar een paar. + nog voor die party pack, maar die tellen niet mee toch?

  12. 591 XP
    dajez's avatar

    zie men trophycard:D

  13. 38 XP
    Adrian_Nox's avatar

    Ik heb 102% van game 😛 en een Platina. nu nog alleen trophien voor legendary cars
    ( moet nog koopen ).

  14. 102 XP
    ThijsV's avatar

    ik had 80% alleen toen ging mij ps3 storen en toen was de savedata beschadigd, ennn moest ik dus overnieuw beginnen 🙂

  15. 1268 XP
    luctheman's avatar

    ik had 80% alleen toen ging mij ps3 storen en toen was de savedata beschadigd, ennn moest ik dus overnieuw beginnen 🙂

    huh? lol je trophies woren gewoon opgeslagen op Internet hoor?:paperbag:

  16. 102 XP
    ThijsV's avatar

    huh? lol je trophies woren gewoon opgeslagen op Internet hoor?:paperbag:

    mijn trophies heb ik nog van die vorige savegame, maar this nog wel balen :'(

  17. 107 XP
    Rahzer's avatar

    :prankster:ik heb net Burnout the ultimate box gekocht:prankster:

    en ik wil weten wat jullie behaald hebben:joystick:

    Ik heb vorige week de Ultimate Box aangeschaft voor E 27.95 (incl. verzendkosten) bij 12game.com

  18. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik heb alles cars gekocht bij playstation store echt gaaf

  19. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Me to, zien er egt super vet uit!

  20. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Damn. BURNOUT OWNED. Ik heb van de week ook ff zitten spelen en echt verslavende game. Ik zit nu op 32% ,maar waarom is Burnout van de Games lijst verwijderd???

  21. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Omdat niemand het meer speelt:P

  22. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Omdat niemand het meer speelt:P

    Ik ga het weer spelen als Big Surf Island DLC er komt… maar nu weet ik het niet meer zeker want je moet er voor betalen maar er is geen Pre-Paid cards :[

  23. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Lol, Ik speel em nu echt kapot veel.

  24. 38 XP
    Adrian_Nox's avatar

    Omdat niemand het meer speelt:P

    Ben ik niet met je eens. Er zijn nog steeds veel mensen die het spelen.
    Ik speel net nog steeds, misschien niet zo veel als vroegen maar toch veel.
    En ik ga die zeker kapot spelen als BigSurfIsland uit komt 😀 en niet vergeten Cops and Robs word ook leuk.

  25. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Adrian_Nox ik voeg je toe, als je het goed vind. Maar eh. Hoe moet je platinum halen :S.

    Ik heb al die offline trophies al en nu moet ik nog die timed trophies, iets met stadium, road rage(blue en red team).

    En dan hb ik ook nog trophies met bikes en die autos die je moet kopen.

    Weet iemand hoe ik die aller bovenste kan halen en weet iemand ook of ik die “speciale(kopen dus)” ook moet halen, hb namelijk ultimate box gekocht. Dus moet ik ook die bike challenges?

  26. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Alle auto’s heb ik:D
    + platina 😀
    + legendary’s cars 🙂

    Zegt genoeg neem ik aan xD

  27. 213 XP
    Bart013's avatar

    Platinum
    Criterion Elite License
    Alles tot the max, behalve met de DLC die vond ik het niet waard. (Ik wacht op het eiland)

  28. 38 XP
    Adrian_Nox's avatar

    Adrian_Nox ik voeg je toe, als je het goed vind. Maar eh. Hoe moet je platinum halen :S.

    Ik heb al die offline trophies al en nu moet ik nog die timed trophies, iets met stadium, road rage(blue en red team).

    En dan hb ik ook nog trophies met bikes en die autos die je moet kopen.

    Weet iemand hoe ik die aller bovenste kan halen en weet iemand ook of ik die “speciale(kopen dus)” ook moet halen, hb namelijk ultimate box gekocht. Dus moet ik ook die bike challenges?

    Ok je mag me toevoegen als je wil.
    en dan help ik je met die trophies ( ga kijken welke je nog nodig heb voor platina)

  29. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Oke man, ik zal je dan morgen toevoegen. :D. Jij hbt al aardig wat trophies.

  30. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb ook plantinum:P nog niet alle auto’s xD komt vanzelf wel speel het op het moment niet veel…………….

  31. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Wie kan mij helpen!!. Ik moet nog 1 trophy en dat is dat je elkaar moet ontmoeten in de stadium :S. Dan heb alleen nog mugshot.

  32. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Is mugshot en smugshot verplicht voor platinum??

  33. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Yes!! Ik heb PLATINUM, Me eerste :D.