Forum

Topic: Nu een nieuwe PLAY live op PS3-Sense

Anoniem's avatar

Nu een nieuwe PLAY live op PS3-Sense

Het is tijd voor: Zaterdag PLAY dag. We hebben natuurlijk weer je wekelijkse portie nieuws voor je klaarliggen. En het is Valentijnsdag dus play zal een beetje in het teken staan van Valentijnsdag maar ook carnaval! Natuurlijk ook weer de Play or Stop, Stelling van de week en nog veel meer. Wacht dus niet langer en zet snel PLAY op.

Stelling:
Wat doe jij aan Valentijnsdag?

Bellen is weer mogelijk dus pak die telefoon en bel naar de PLAY Studio en vertel jouw mening of doe juist iemand de groeten. (bijna) alles mag! Het nummer is: 050-8550507. Chatten is ook mogelijk, Mocht jij een fout tegenkomen laat het dan weten door hieronder op reageren te klikken. Chatten kan hier.

Even een korte samenvatting:
Naam: PLAY
Tijd: Nu tot 21.00 uur
Telefoon: 050-8550507 voor Belgiรซ: 00-31-508550507
MSN: [email][email protected][/email]
E-mail: [email][email protected][/email]
DJ: Julian Felix
Chatbox: http://www.photomea.nl

De show zal alleen via internet te beluisteren zijn via de website www.risingflowradio.nl. De luisterlinks: Windows Media Player Winamp RealPlayer WebPlayer

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik ben er bij ๐Ÿ˜€

    Dom dat niet op FP staat ๐Ÿ˜

  2. 209 XP
    chrisnl's avatar

    ik ben optijd ๐Ÿ˜€

  3. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Kom naar de chat. Je weet zelluf

  4. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ben er ook weer bij

  5. 280 XP
    Julian's avatar

    Vanwege aantal technische problemen is de uitzending even gestopt. we proberen het zo snel mogelijk op te lossen! ๐Ÿ™‚

  6. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik merk het je praat ook niet meer op msn xD

  7. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik luister ook ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

  8. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ergset PLAY EVER AAAH

  9. 280 XP
    Julian's avatar

    Dit was play dan voor deze week.
    iets anders dan verwacht, mijn computer wertke niet meer goed mee en kon niet eens meer op msn babbelen. Helaas, volgende week werkt alles wel fatsoenlijk.

    -lock-