Forum

Topic: Teveel PS3 op 1 account?

Anoniem's avatar

hallo iedereen,

Ik heb in het verleden wel is wat dingen met mensen geshared, in de veronderstelling dat het eenmalig was..maar nu wou ik gister een nieuw(nog niet geshared met iemand anders) spel met me broer sharen, en toen lukte het niet..hij zegt dat het al bij 5 ps3’s staat ingeschreven..mijn vraag is..hoe krijg ik dat weg? dus hoe deactiveer ik dat bij die andere mensen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 257 XP
    Joost's avatar

    Is niet mogelijk volgens mij

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Kan inderdaad niet. Deze content zou je opnieuw moeten kopen.

  3. 442 XP
    rwss's avatar

    Dat moeten de andere mensen zelf doen, zich af melden.

  4. 954 XP
    Callme's avatar

    Kan inderdaad niet. Deze content zou je opnieuw moeten kopen.

    Het IS nieuwe content:P heb hem gister gekocht…alleen de ps3 staat ingeschreven bij 5 mensen staat er..moeten hun dan de account verwijderen ofzo?

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Het IS nieuwe content:P heb hem gister gekocht…alleen de ps3 staat ingeschreven bij 5 mensen staat er..moeten hun dan de account verwijderen ofzo?

    Ja, dan moet je mensen het laten verwijderen. Het account bedoel ik dan hรจ.

  6. 954 XP
    Callme's avatar

    okej, kga het proberen..thanks.

  7. 656 XP
    Killermen's avatar

    Je moet bij de personen dat je hebt geshared inloggen en je ps3 deactiveren, dan kunnen zij de gesharede dingen niet meer spelen maar kan jij wel nog door sharen met iemand anders

  8. 954 XP
    Callme's avatar

    ja maar het zijn vooral mensen op sense, die ik in het echt niet ken..dus hopen dat ze zo aardig zijn om het effe te doen.

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    ja maar het zijn vooral mensen op sense, die ik in het echt niet ken..dus hopen dat ze zo aardig zijn om het effe te doen.

    Ik heb het account al verwijderd. ๐Ÿ˜‰

  10. 280 XP
    Julian's avatar

    Ik heb het account al verwijderd. ๐Ÿ˜‰

    Goedzo, maar je moest volgens mij eerst wel op deactiveren klikken anders blijft Callme het probleem houden.

    En callme je moet nooit en dan ook nooit zelf op deactiveren klikken. Hierdoor zullen je trophies niet meer werken. Tenminste dat had ik ondertussen is er wel weer een nieuwe firmware update die dat probleem zou oplossen, al zou ik het risico niet lopen.. :rolleyes: Mensen die dus ooit met je hebben geshared moeten op jouw account en vervolgens op deactiveren klikken.

  11. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Goedzo, maar je moest volgens mij eerst wel op deactiveren klikken anders blijft Callme het probleem houden.

    En callme je moet nooit en dan ook nooit zelf op deactiveren klikken. Hierdoor zullen je trophies niet meer werken. Tenminste dat had ik ondertussen is er wel weer een nieuwe firmware update die dat probleem zou oplossen, al zou ik het risico niet lopen.. :rolleyes: Mensen die dus ooit met je hebben geshared moeten op jouw account en vervolgens op deactiveren klikken.

    Je blijft het mij invrijven he ! ๐Ÿ˜ aah :$ SPIJT ME !

    Zoals je kan horen hebben mensen hem al verwijdert ๐Ÿ™‚ (respect hoor sjoerd!:))
    En zoals JULIAN ZEGT NOOIT ZELF DOEN!

  12. 954 XP
    Callme's avatar

    Hey sjoerd bedankt:P wist niet eens dat ik iets met jou had geshared lol

  13. 39 XP
    HC-Terrror79's avatar

    deactiveer op een andere ps3 dat acount en hem dan niet zomaar met iedereen wat je kunt delen alleen mensen die je kunt of echt kunt vertouwen dat ie het deactiveert als je dat vraagt als ie ge deactiveert is kan die persoon geen gedownloade spellen meer spelen ik hoop dat het je lukt ander moet je een nieuwe ID aan maken greetings

  14. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Als iemand anders je account verwijderd , dan word zijn content wss ook verwijderd. Dat had ik een keer ,toen ik iets kocht op me broertjes ps3 en op die van mij wilde zetten.

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Even bellen naar de Sony helpdesk. Die kunnen dat limiet resetten voor je. ๐Ÿ˜‰

    Zijn alst goed is tot 11 uur s’avonds open.
    Sony helpdesk tel: 0495 574 817

  16. 954 XP
    Callme's avatar

    thanksss nll error

  17. 954 XP
    Callme's avatar

    Even bellen naar de Sony helpdesk. Die kunnen dat limiet resetten voor je. ๐Ÿ˜‰

    Zijn alst goed is tot 11 uur s’avonds open.
    Sony helpdesk tel: 0495 574 817

    Heb gebeld, die gast zei dat dat niet kon:(