Forum

Topic: Probleem Heart of the Reich

Anoniem's avatar

Ik zit weer met een probleem in COD5:| HotR lukt totaal niet. Ben al uren bezig met de laatste 2 flaks maar kom niet eens in de buurt! Teveel duitsers, ze blijven maar komen en daardoor kan mijn team niet oprukken..:| de 3 (links) is voor mij veel te ver weg. Het is me 1 keer gelukt in het huisje rechts te komen, maar ging toen ook dood:(

Anyone die weet hoe ik dit kan aanpakken?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Eerst moet Flank 3 kapot en die is links.

  2. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Kom ik gewoon niet in de buurt:( áltijd ga ik dood op het pleintje ervoor..

  3. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    wachten totdat er ff geen zijn en dan heel snel gaan rennen en in cover gaan liggen , dan schuiven je teammates een linie op en dan gauw terugrennen, als je blijft komen ze steeds maar terug , en verder : ga zo ver mogelijk van de flank afzitten en ga achter iets zitten en probeer ze dan neer te schieten dan concentreren die duitsers zich niet zo op jouw maar meer op je teammates

  4. 98 XP
    Ely's avatar

    Haha ik heb nu ook juist alle flaks gedaan.
    1 tip: BAZOOKA’s!

  5. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik zie er maar 1 liggen met 1 ‘bullet’:( bij een tank tussen de eerste 2..

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik zie er maar 1 liggen met 1 ‘bullet’:( bij een tank tussen de eerste 2..

    Bij Flank 3, daarvoor is een 5 treden trap loop daar op en kijk meteen naar rechts en je zult naast de volgende trap omhoog nog een Panzershreck zien liggen. Maar ik heb het zonder ze gedaan. Maar succes!

  7. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Echt geen idee wat jullie goed doen en wat ik doe:(. Ik kom namelijk nooit van mn leven het trappetje op na de eerste 2.

  8. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    nja wat ik al is eerder schreef in dit topic zo heb ik het precies gedaan.. als je trouwens die 3de flak kapot wilt maken moet je je soldaten eerst laten opschuiven dan heel snel er na toe rennen, bom plaatsen en hard wegrennen en dan nummer 4

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    heart of the reich is voor mij juist 1 vd makkelijkste missies op veteran:P
    vind die andere veel moeilijker, alleen ben de naam kwijt..
    ’t enigste wat ik kan zeggen is;
    pas oprukken als je zeker weet dat iedereen dood is. dus in principe gewoon blijven staan waar je staat[wel achter wat dekking natuurljik] aangezien er genoeg dekking is in die map

  10. 451 XP
    Florian's avatar

    Bij Flank 3

    *flak…^^:unsure:

  11. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Kijk op youtube, filmpjes van kill3rcomando, ik hd die gebruikt. Al moet je ook geluk hebben en dan zie je ook waar die bazooka’s zijn. Ik ben nu bij Downfall, en die lukt gewoon echt niet :(. Het is me laatste dan heb ik me tweede platinum..

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Kijk op youtube, filmpjes van kill3rcomando, ik hd die gebruikt. Al moet je ook geluk hebben en dan zie je ook waar die bazooka’s zijn. Ik ben nu bij Downfall, en die lukt gewoon echt niet :(. Het is me laatste dan heb ik me tweede platinum..

    Downfall is beter te doen dan Heart of the Reich vond ik.

  13. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    sniperen met vendetta lukt mij niet 🙁

  14. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    sniperen met vendetta lukt mij niet 🙁

    Sorry hoor, maar dan ben je gewoon slecht in CoD.

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Gewoon héél veel schuilen.

    Wachten tot de MG’s aan het herladen zijn. (MG’s zijn die grote machine geweren met 100 of 200 rounds.)

    Kom dan omhoog en schiet , zodra je word geraakt, meteen weer dekking zoeken.

    Met optrekken moet je het rustig aan doen. Ga dekking voor dekking naar voren, en ren niet in een keer honderden meters vooruit, dat is je dood.

    Zo heb ik CoD helemaal gespeeld op Veteran. Alleen heb ik die savegame niet meer, en moet ik em opnieuw doen. >.<

  16. 1268 XP
    luctheman's avatar

    je moet ook die Panzershrek sparen totdat je 2 kogels hebt en dan gewoon vanuit dat huisje op die flak 88`s schieten