Forum

Topic: Oblivion IV

Anoniem's avatar

k zag in ut media markt krantje Oblivion voor 20 euro mar is het nog de moeite om deze te halen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Zeker kopen. Ik heb hem op PC. En hij is egt SUPERR

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zeker kopen het was mijn derde PS3 spel en nog steeds niet 100% uitgespeeld! Nog mooi ook en er zijn zoveel verhaallijnen! Ga je met die tovenaar praten en dan moet je daarheen en dan word je erin geluisd door één van je beste vrienden of ze helpen je juist. Zulke dingen allemaal!

  3. 6677 XP
    Myx's avatar

    Hou je van echte vrijheid fking grote wereld en RPG. Dan JAAA 😛

  4. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ga hem ook halen 😀 als de maar 20 euri is koopje voor zoon top game

  5. 704 XP
    Boemtje's avatar

    BTW waneer zag je hem in het krantje?

  6. 65 XP
    VanHeesch's avatar

    Afgelopen dinsdag in krantje van media markt eindhoven mar ik weet niet of ze per regio waren of heel nl. kunt op hun site van mediamarkt per regio zien volgens mij;)

  7. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Pfff net naar media markt was uiitverkocht:S SNap het niet

  8. 65 XP
    VanHeesch's avatar

    Dat ie uitverkocht was of mijn uitleg:P

  9. 790 XP
    Robbert's avatar

    Pfff net naar media markt was uiitverkocht:S SNap het niet

    Hehehe dat is balen…
    Ik wilde Guitar Hero 3 + 2 Gitaartjes voor 66 euro bij Mediamarkt 3 weken geleden, was ook zo’n actie. Was ook uitverkocht, dus ik weet hoe het voelt… Zit nu nog steeds zonder Guitar Hero en dat nog wel in mijn vakantie 🙁

  10. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ja doet media markt maar 10 games inkopen ofso -_- zo snel uitverkocht raaar

  11. 790 XP
    Robbert's avatar

    Mwha, er komen daar gewoon heel veel mensen… bij de Mediamarkt is het altijd druk…

  12. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ja maar tog blijf het raar krantje is dinsdag uitgekomen en donderdag waren alle oblivions uitverkocht xD

  13. 580 XP
    GVeyron's avatar

    [stof weg blazen]

    Ik ben ook van plan om het spel te kopen. Zag net op een engelse site dat de game een platinum game is geworden en nu voor €20,- te koop is.

    Even vraagje aan de mensen die het spel bezitten. Kun je het personage ook upgraden dmv een beter kostuum kopen, skills, etc. ?