Forum

Topic: Gta iv problemen

Anoniem's avatar

Oke, telkens als ik met vrienden online wil spelen krijg ik this session is no longer available, terwijl het gisteren nog wel gewoon werkte. Heb dit nog al eens gehad, maar toen heb ik een andere modem+ander internet abo genomen en toen werkte het wel, tot vandaag dus, als k nu weer van modem moet veranderen doe k die ps3 weg, want krijg er echt t schijt van o0

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ga je je ps3 wegdoen alleen omdat je niet online kan op gta 4, dat is zonde hoor xD

  2. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Voor GTA is het een vereiste dat je NAT2 heb (zoek ffies op dit forum)

  3. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Voor GTA is het een vereiste dat je NAT2 heb (zoek ffies op dit forum)

    Dat is niet waar! Ik heb NAT3 en kan gewoon online ^^
    Alleen met vrienden niet 🙁

  4. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Ik bedoel natuurlijk om GTA goed(optimaal te spelen)!!

  5. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    Dat is niet waar! Ik heb NAT3 en kan gewoon online ^^
    Alleen met vrienden niet 🙁

    als je online speelt dan speel je met mensen die net zo een slechte verbinding hebben als jou:P

  6. 103 XP
    Chipsoft's avatar

    Ga je je ps3 wegdoen alleen omdat je niet online kan op gta 4, dat is zonde hoor xD

    Als je weet dat dit mn 3de ps3 is op de 3 maanden dat k hem heb o0
    blu ray gaat steeds kapot

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dat heet simpel pecht, dit is m’n 2e laptop en deze heeft al 5 reperatie’s achter de rug. De 1ste 5, en de 6e kregen we een vergoeding. Ik weet 100% zeker dat het aan je GTA ligt als het niet bij een ander is.

  8. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    gewoon NAT 2 er van maken is best simpel.
    ik had eerst ook NAT 3 en werd er ook schijtziek van binnen uurtje ofzo had ik NAT 2 en werkte ie perfect.

    www.gooogle.nl

  9. 656 XP
    Killermen's avatar

    Dit kan liggen aan:
    1) je modem
    2) internetverbinding
    Ik had ook dit probleem, toen heb ik m’n ps3 geplaatst in DMZ op m’n modem en weg was het probleem. Je ps3 moet dan wel een statisch-IP adres(niet veranderd) hebben.