Forum

Topic: Nog een poging.

Anoniem's avatar

Ik heb nog steeds die trophys nog niet dat ik met 3 andere vrienden moet spelen en moet nog 1 level om alle prijs bubbles te verzamelen, de laatse level dat ik moet is De schuilplaats van de verzamelaar. Ik probeer wel steeds die level te halen moet veel mensen kunnen niet wachten op 4 spelers… als je mij helpt help ik je ook terug met andere 2 speler opdrachten of iets anders.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Over de trophy Gegroepeerd hebben we eerder een topic over gemaakt.

    In dat topic heb ik ook geplaatst dat NL-M4rc0 en DikkeD de trophy ook nog moeten. Stuur hen ff een PM of ze die nog moeten doen, dan help ik jullie wel:)

    Is dat level met de schuilplaats het level met die enorme cirkel? dat is de enige die mij niet lukt alle anderen wel. Laat het maar weten!:)

  2. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Over de trophy Gegroepeerd hebben we eerder een topic over gemaakt.

    In dat topic heb ik ook geplaatst dat NL-M4rc0 en DikkeD de trophy ook nog moeten. Stuur hen ff een PM of ze die nog moeten doen, dan help ik jullie wel:)

    Is dat level met de schuilplaats het level met die enorme cirkel? dat is de enige die mij niet lukt alle anderen wel. Laat het maar weten!:)

    Nee, dat is die level dat je alle bewoners van Littlebigplanet moet redden.

  3. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Oke, ik kan je helpen! Zeg maar wanneer..

  4. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Nu als het mogelijk is maar moeten dan nog 2 bij.

  5. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    We kunnen wel ‘de schuilplaats….’ spelen

  6. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Moet je wel online komen.

  7. 38 XP
    Adrian_Nox's avatar

    ik kan julie well helpen ( heb die ook nodig )

    Mijn PSN: Adrian_Nox
    stuur een mesage en we geen spelen.