Forum

Topic: AV kabels

Anoniem's avatar

Ik heb een vraagje, ik heb nog een beeldbuis dus geen hd tv , maar wat is qua kabels beste wat je kan hebben?

Scart? orginele kabels van sony?

wat er nu bij zit is volgens mij niet veel

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Ligt er aan welke aansluitingen je achter op je TV hebt. maar de kabel die je bij je PS3 krijgt is prima hoor.

  2. 954 XP
    Callme's avatar

    je werkt bij de mediamarkt man:P vraag het daar zou ik zeggen.

  3. 163 XP
    Dazz-e's avatar

    Heb je idd wel een punt

  4. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    je werkt bij de mediamarkt man:P vraag het daar zou ik zeggen.

    dude dit kwam gewoon in me op :/ was gewoon benieuwd hoef je niet zo bij de hand te gaan doen en te zeggen moet je bij mm vragen :dizzy:

  5. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    dude dit kwam gewoon in me op :/ was gewoon benieuwd hoef je niet zo bij de hand te gaan doen en te zeggen moet je bij mm vragen :dizzy:

    hij doet ook niet bijdehand hij geeft je een tip

  6. 954 XP
    Callme's avatar

    dude dit kwam gewoon in me op :/ was gewoon benieuwd hoef je niet zo bij de hand te gaan doen en te zeggen moet je bij mm vragen :dizzy:

    hoe kan jij dit nou opvatten als bijdehand?!?!?!

    JIJ WERKT BIJ DE MEDIAMARKT, die zullen er tog wel meer verstand van hebben dan bijna iedereen die hier komt? jezus gast jij bent echt ruzie aan het zoeken in veel topics:S?

    het was maar een tip maja..

  7. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    hoe kan jij dit nou opvatten als bijdehand?!?!?!

    JIJ WERKT BIJ DE MEDIAMARKT, die zullen er tog wel meer verstand van hebben dan bijna iedereen die hier komt? jezus gast jij bent echt ruzie aan het zoeken in veel topics:S?

    het was maar een tip maja..

    kill ik zoek geen ruzie, ik vraag iets normaals, als je bij mm werkt weet je niet alles kill.

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Rustig aan guys.

  9. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    klopt bij de mm weten ze niet alles en vaak ook niet een klein beetje :whack:

  10. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Gewoon scart… volgens mij zit er niet echt verschil verder… je ziet wel veel verschil tussen SD en Ful HD:D dus koop anders een monitor van full HD ben je net 150-250 kwijt dacht ik of zelfs minder:P

  11. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Gewoon scart… volgens mij zit er niet echt verschil verder… je ziet wel veel verschil tussen SD en Ful HD:D dus koop anders een monitor van full HD ben je net 150-250 kwijt dacht ik of zelfs minder:P

    dacht ik ook al aan inderdaad, maar ik ga na vakantie kijken voor een full hd scherm maar wil tot die tijd wel redelijk beeld hebben.

  12. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Met een SD tv heb je altijd een beperking. De enige kabel die daar ook geschikt voor is, is de standaard die je erbij gehad hebt, dit is een kabel met 3 tulp stekkers en een los scart blokje, hoe je hem dan aansluit (tulp/scart) maakt verder niks uit voor de kwaliteit.

  13. 954 XP
    Callme's avatar

    kill, de standaard kabels zijn de beste kill veel verschill zie je niet

    kill

  14. 8837 XP
    7th-son's avatar

    Met een SD tv heb je altijd een beperking. De enige kabel die daar ook geschikt voor is, is de standaard die je erbij gehad hebt, dit is een kabel met 3 tulp stekkers en een los scart blokje, hoe je hem dan aansluit (tulp/scart) maakt verder niks uit voor de kwaliteit.

    Je hebt ook de RGB kabel, dus zonder losse tulp stekkers
    dat is 1 dikke kabel naar je tv met scart aansluiting
    die geeft een stuk beter beeld aan dan die je standaard bij de ps3 krijgt

    tevens heb ik ook ooit es een topic aangemaakt over kabels voor de ps3
    maar die is verdwenen?

    kan iemand die niet in een sticky zetten in de hardware afdeling ofzo?

  15. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    tevens heb ik ook ooit es een topic aangemaakt over kabels voor de ps3
    maar die is verdwenen?

    je bedoelt deze: De kabels voor de PS3

    binnen 2 tellen gevonden raar dat jij zegt dat hij is verdwenen, misschien moet je hier eens kijken: Discussies gestart door: 7th-son^^

  16. 8837 XP
    7th-son's avatar

    hehe
    dank je 🙂

    is het niet handig om dat als sticky te hebben in het hardware gedeelte?

  17. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    tja er zijn wel meer topics die sticky mogen worden, maarja dan heb je straks 1 pagina met alleen sticky’s.

  18. 8837 XP
    7th-son's avatar

    true..

    mja er zijn altijd zoveel vragen over, vandaar

  19. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    ik heb vandaag van speedlink RGB kabel gehaald, je ziet echt wel het verschil tussen deze kabel en kabel die van sony die je erbij krijgt heerlijk beeld nu

  20. 8837 XP
    7th-son's avatar

    vga kabel?
    plaatje?

  21. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    vga kabel?
    plaatje?

    excuses ik bedoel RGB.

    Maar het verschil is echt super groot!.

    http://www.powerdrive-computers.com/Gallery/product/speed-link_products/SL-4412-SBK_1Product.jpg

    deze 15euro ofzo

  22. 2 XP
    Donndiablo's avatar

    Dit komt doordat je met de bijgeleverde PS 3 kabel alle beeldsignalen door 1 kabel stuurde en audio gesplitst,mocht je het willen weten.
    En de scart splitst je beeldsignaal uit in Red,Green,Blue en zwart/wit daardoor zijn de kleuren “strakker”te zien en heb je geen kleurlijnen in de zwart/wit gedeeltse en anders om.
    Dit alles was natuurlijk ter info(zie Wiki)

  23. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Dit komt doordat je met de bijgeleverde PS 3 kabel alle beeldsignalen door 1 kabel stuurde en audio gesplitst,mocht je het willen weten.
    En de scart splitst je beeldsignaal uit in Red,Green,Blue en zwart/wit daardoor zijn de kleuren “strakker”te zien en heb je geen kleurlijnen in de zwart/wit gedeeltse en anders om.
    Dit alles was natuurlijk ter info(zie Wiki)

    Dat klopt, maar paar users zeiden dat het niet zou helpen.

  24. 8837 XP
    7th-son's avatar

    excuses ik bedoel RGB.

    Maar het verschil is echt super groot!.

    http://www.powerdrive-computers.com/Gallery/product/speed-link_products/SL-4412-SBK_1Product.jpg

    deze 15euro ofzo

    dat is een rgb kabel, een vga kabel is van oudere monitors voor pc’s

  25. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    dat is een rgb kabel, een vga kabel is van oudere monitors voor pc’s

    als je goed leest zeg ik dat ook RGB kabel.

  26. 8837 XP
    7th-son's avatar

    sorry, had ik overheen gelezen!

    in ieder geval, voor een tijdelijke oplossing eer je een flatscreen hebt is het een mooie oplossing, geeft ook veel beter kwaliteit inderdaad

    ik gebruik al een rgb kabel sinds de PS1

  27. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    sorry, had ik overheen gelezen!

    in ieder geval, voor een tijdelijke oplossing eer je een flatscreen hebt is het een mooie oplossing, geeft ook veel beter kwaliteit inderdaad

    ik gebruik al een rgb kabel sinds de PS1

    Jup daarom ik wil na de vakantie een leuke Full HD’tje halen :$

    heb maar 10euro gegeven aan kabel dus dat maakt ook niet uit