Forum

Topic: De grond

Anoniem's avatar

Heey,

Ik ben GTA IV voor 2e keer aan uitspelen. Nu zit ik in dat Level dat ze roman hebben. Nou ik ga hem redden. Ben ik in dat gebouw. En dan loop ik trap op naar de 2e verdieping. Ben ik boven. Loop naar zo’n paal om dekking te zoekken. En iets voor die paal zak ik door de grond. Ben ik tot middel in grond. Loop ik stukje verder. zak ik er helemaal door. 1 min wachten. Valt die ergens op 3e eiland dood neer op grond xD. En dat al 3X achter elkaar xD

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

1. 1749 XP
    Shmet's avatar

Ja die glitch is al lang bekend, weer een topic voor niets.

2. 3771 XP
    vinnie1234's avatar

Ow :O Waarom wist ik er niks van :'(

3. 1843 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

Nog nooit iets over gehoord lol… Was ook nog niet bekend bij mij.

Heb die missie gelukkig al behaald lols..

4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

Ik ken hem ook nog niet maar heb toch al bijna 100% GTA IV en in 12 uur uitgespeeld het verhaal! Ik zit nu op 87% van de game.

5. 1843 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

Ik ken hem ook nog niet maar heb toch al bijna 100% GTA IV en in 12 uur uitgespeeld het verhaal! Ik zit nu op 87% van de game.

LOL! volgens mij zei je dat 2 weken terug ook al. Dan ga je toch ”ietsje” over je 12 uur heen. :p

6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

LOL! volgens mij zei je dat 2 weken terug ook al. Dan ga je toch ”ietsje” over je 12 uur heen. :p

Nee 12 uur het verhaal uitspelen, nee zit nu op 26 uur! xD

7. 1749 XP
    Shmet's avatar

Checkt youtube dan hé -.-

8. 561 XP
    Stefz0r's avatar

Wist het ook niet hor:P heb het zelf ook niet meegemaaktxD

9. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

Je hebt ook nog ergens in het water een under-map glitch. Vlak bij 1 van de bruggen :p. Waar precies wee’k ff niet.