Forum

Topic: Hoe screenshots nemen van ps3

Anoniem's avatar

weet er iemand hoe ik dit doe ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    dat kan niet

  2. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Met een toetsenbord door op Printscreen te drukken.

  3. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    Met een toetsenbord door op Printscreen te drukken.

    wat moet je dan doen

  4. 656 XP
    Killermen's avatar

    Zeer simpel, eerst moet de game dit aankunnen. Zo ja, ga dan in-game naar je XMB naar de categorie Foto, daar zal dan een knop zitten “schermafdruk maken” en zie zo, je hebt een screenshot!

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Zeer simpel, eerst moet de game dit aankunnen. Zo ja, ga dan in-game naar je XMB naar de categorie Foto, daar zal dan een knop zitten “schermafdruk maken” en zie zo, je hebt een screenshot!

    VET!!!!! Wist ik nieteens. :O
    Ik dacht “Printscreen”.
    Gelijk proberen. 😛

  6. 6 XP
    Killer007's avatar

    Zeer simpel, eerst moet de game dit aankunnen. Zo ja, ga dan in-game naar je XMB naar de categorie Foto, daar zal dan een knop zitten “schermafdruk maken” en zie zo, je hebt een screenshot!

    welke games ondersteunen dat

  7. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Lol, kan dit echt? nooit aan gedacht…

    Kan iemand uitleggen hoe je kan filmen , ik weet je hbt een videokaart nodig , maar is er een specifiek merk dat veel mensen gebruiken?

  8. 74 XP
    steven2610's avatar

    heb het gezocht bij afbeelding maar heb precies geen game die dat kan ! eigenlijk wou ik weten hoe je zo iets opneemt heb wel een camera maar dan moet je echt stil zitten bv als je een moeilijke trofee gaat halen dat je dat kan opnemen en dan laten zien op you tube ofzo

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    heb het gezocht bij afbeelding maar heb precies geen game die dat kan ! eigenlijk wou ik weten hoe je zo iets opneemt heb wel een camera maar dan moet je echt stil zitten bv als je een moeilijke trofee gaat halen dat je dat kan opnemen en dan laten zien op you tube ofzo

    Als je mooi iets wilt kan je een TV kaart in je PC laten bouwen en die met je TV verbinding aansluiten of je hebt een camcorder met S-Video In. Dan kan je filmpen op je camera van je TV af.

    Succes!

  10. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Als je mooi iets wilt kan je een TV kaart in je PC laten bouwen en die met je TV verbinding aansluiten of je hebt een camcorder met S-Video In. Dan kan je filmpen op je camera van je TV af.

    Succes!

    Heeft de ps3 een S-video ingang dan ? En weet iemand dan nog de games waar je screenshots bij kan maken? Volgens mij is dat bla

  11. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    De meeste TV’s over het algemeen heb een S-video ingang.

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heeft de ps3 een S-video ingang dan ? En weet iemand dan nog de games waar je screenshots bij kan maken? Volgens mij is dat bla

    Ja je moet dan nog tulpstekkertjes regelen die je via via aan je TV kaart hangt! Of gebruik een DVD Speler maar helaas moeten die (op sommige TV’s) op een ander kanaal gezet worden waardoor je beelden van je PlayStation 3 dan groots vertraging oplopen. (zoals bij mijn neef.)