Forum

Topic: KZ2 al veel verkocht

Anoniem's avatar

In mijn PSN lijst spelen NU 6 mensen KZ2:O (4X NL & 2X EN)
Hij moet dus aal te koop zijn 😐

Meer mensen hier last van :O EN waar is die dan al te koop:O De winkel hebben tog nog niet binnen ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

35 reacties

  1. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    raar, MM heeft hem nog niet, sprak vandaag een kerel van bart shit die hebben hem ook nog niet.

  2. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    probeer import winkels

  3. 954 XP
    Callme's avatar

    play.com heb hem al….

  4. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    play.com heb hem al….

    …als ik dat eerder had geweten(6):$:depressed:

  5. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Had ik ook wel eerder mogen weten :’).

  6. 8837 XP
    7th-son's avatar

    maat van me speelde em 2 weken geleden al 😛

  7. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Bij bcc hebben ze em al binnen, een vriend van me zei dat hij em al in bcc had gespeeld. Veel winkels hebben em al maar mogen em nog niet verkopen.

    Sommige winkels hebben daar gewoon schijt aan zo te zien,

    PS: Ik was gisteren naar een “winkel” gegaan en zei zeiden dat ze em waarschijnlijk al maandag gaan verkopen. Ik dus gelijk gepreorderd.

  8. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    lame ik wil hem ook snel

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Omg, hij komt binnen een week, who cares of er iemand hem al heeft.

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    Omg, hij komt binnen een week, who cares of er iemand hem al heeft.

    Wat is dat nou voor zinloze reactie?

  11. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    play.com heb hem al….

    KLopt binnen 24 uur in huis 🙁

  12. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    pff lame beter hebben wij hem morgen of dinsdag binnen

  13. 954 XP
    Callme's avatar

    bij dr.games ga ik hem morgen al halen in utrecht, voor 10 euro extra verkopen ze hem onder de toonbank

  14. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    mwa 10 euro extra om de game 1of 2 dagen eerder te spelen, stelletje mafkezen 😛

  15. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    mwa 10 euro extra om de game 1of 2 dagen eerder te spelen, stelletje mafkezen 😛

    Wat maakt het jou uit…
    10 Euro valt wel mee hoor.. Bij eplaza kan je em voor 60 halen en ze zouden em misschien morgen al verkopen.

  16. 954 XP
    Callme's avatar

    mwa 10 euro extra om de game 1of 2 dagen eerder te spelen, stelletje mafkezen 😛

    wat is 10 euro nou

  17. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    In deze dagen van crisis is 10euro al een hele boel jongeman:prop:

  18. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb em van de week al geordered op play.com, nu maar kijken wanneer hij binnen komt. :p

  19. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    eplaza zei dat ze em vandaag wss zouden verkopen. Ik bel al de hele ochtend 😀

  20. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    tis maandag ouwe, winkels gaan meestal pas om 13.00uur open 😛

  21. 3 XP
    SatanHimself's avatar

    JA vette poep ik heb hem ook al. Spellen komen inderdaad meestal maandag bij de gamewinkels binnen. ff zorgen dat je vaste klant bent bij de gamewinkel krijg je hem wel mee, maar niet online gaan dat moet je pas doen op de release date, wel zo aardig voor de makers.
    Bij killzone kun je nu nog niet eens online.

    WEL HEEL DIK SPEL IEDEREEN KOPEN IS GEWELDIG

    mis alleeen wel een coop modes voor de campagne (trutjes zijn ze vergeten ofzo haha)

  22. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    IK HEB em ook :D. Steelbook ook nog 😀 yes.

  23. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    wat is 10 euro nou

    5 euro per dag, 1/7 van de hele prijs, 3 pakken brood, 1/3 PSP game, soms net te veel om voor een game te betalen, het geld dat een WII SD 1GB kaartje van SanDisk kost.

  24. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Lol xD . Hele analyse hiero. Oke is niet weinig maar toch.

  25. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    hij is in Utrecht al overal te koop.

  26. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik heb hem net binnen gekregen van Free record shop online bestellen pre-order. 🙂

  27. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    ik heb hem pf wat een spel damn

  28. 18 XP
    Greenfield82's avatar

    klopt het dat de online mode nog niet beschikbaar is?

  29. 954 XP
    Callme's avatar

    5 euro per dag, 1/7 van de hele prijs, 3 pakken brood, 1/3 PSP game, soms net te veel om voor een game te betalen, het geld dat een WII SD 1GB kaartje van SanDisk kost.

    een halfuur werken:)

  30. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Voor mij 4 uur.

  31. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    damn wat een spel, pff lekkere trophies

  32. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Zekers man. Ik had die challenge van 5 man in 15 seconden gelijk gehaald met 1 granaat :D. Vet man echt. Kz2 Powned nu al

  33. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Jammer dat je hem binnen 7uur hebt uitgespeeld als je er normaal doorheen gaat, als je egt snel bent (ben je gek) en ben je er in een kleine 6 uur wel doorheen.

  34. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Jammer dat je hem binnen 7uur hebt uitgespeeld als je er normaal doorheen gaat, als je egt snel bent (ben je gek) en ben je er in een kleine 6 uur wel doorheen.

    Ik hb em in 10 uur uitgespeeld. Je hbt em zkr wel in 6 uur uitgespeeld als je op easy gaat. Ik ging veteraan spelen :D. En ja gehaald. Is wel moeilijk. Zal wss op Elite echt heel moeilijk gaan.

    On: Ik begrijp echt niet waarom mensen die hem heel graag willen het nog niet hbbn kunnen halen in NL(dan bedoel ik niet de mensen die moeten werken etc.)? Hij is echt overal te krijgen.

  35. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    VANMIDDAG 4 uur Killzoneeee spelen

    sony heeft goed geld met killzone