Forum

Topic: Flower

Anoniem's avatar

PSN-Game
Prijs: €7,99

De PSN game Flower wordt gemaakt door de ontwikkelaars van flOw en de game zou ontspannend moeten werken. De speler moet namelijk bloemblaadjes over een landschap laten zweven, dit kan je doen door de SixAxis of door de knoppen op je controller te gebruiken.

Prachtig spel. Heb het spel vanmiddag gekocht in de PSstore 🙂 en je raakt echt in een soort trans als je dit aan het spelen bent, helemaal als de lichten uit zijn en je alleen het geluid van het spel kan horen. Wauw!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 8815 XP
    7th-son's avatar

    inderdaad een geweldige game!
    zeker een aanrader

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ja, maar waarom maak je dit op PS3-Sense?

  3. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ja, maar waarom maak je dit op PS3-Sense.

    Hoe bedoel je? Je hebt toch ook Street Fighter en Killzone topics? Waarom dan geen Flower topic?

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hoe bedoel je? Je hebt toch ook Street Fighter en Killzone topics? Waarom dan geen Flower topic?

    Nee maar je gaat informatie geven over deze PSN game… Is niet echts iets nieuws?

  5. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ik dacht, is wel handig voor de mensen die het niet weten

    Maar even ontopic:
    Ik heb nu de eerste drie levels uit. Kort spel, binnen 2 uur kan je er helemaal door heen, maar het is wel een prachtig spel die ik zeker een aantal keer opnieuw ga spelen.

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik dacht, is wel handig voor de mensen die het niet weten

    Maar even ontopic:
    Ik heb nu de eerste drie levels uit. Kort spel, binnen 2 uur kan je er helemaal door heen, maar het is wel een prachtig spel die ik zeker een aantal keer opnieuw ga spelen.

    Is het echt enorm mooi?

  7. 209 XP
    chrisnl's avatar

    Ik heb deze game 😀 this echt geweldig relaxed, als je er echt goed in zit is het echt fantastich mooi :'( echt een aanrader 😀

  8. 288 XP
    jenailik's avatar

    Is het echt enorm mooi?

    Wat Chrisnl al zegt, is het spel echt fantastisch mooi als je er goed in zit. Het werkt ontspannend, het is leuk, het is verslavend en zoals ik net zei erg mooi. Vooral de zonsondergang aan het einde van het derde level, WAUW!

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik dacht, is wel handig voor de mensen die het niet weten

    Maar even ontopic:
    Ik heb nu de eerste drie levels uit. Kort spel, binnen 2 uur kan je er helemaal door heen, maar het is wel een prachtig spel die ik zeker een aantal keer opnieuw ga spelen.

    De eerste 3 levels? Ik heb nu al 6 levels open gemaakt! Vind hem nog best lang…

  10. 288 XP
    jenailik's avatar

    Het spel kent maar zes levels toch?

  11. 8815 XP
    7th-son's avatar

    en de aftiteling nog die je ook kunt spelen…
    dus eigenlijk 7 levels

    ga kijken of ik al de trophies kan halen in de game
    als je levels goed speelt is je bloem kompleet gebloeit

    zelf al alle levels gehaald, en ook 6 trophies geloof ik

  12. 66 XP
    sneezle's avatar

    vanmorgen Flower ook gekocht best tof. heb inmiddels bijna alle trophies. moetalleen nog ongedeerd de stadbereiken en een week niet flower spelen om een trophie te krijgen dan heb ik ze allemaal. Dus ik houd ff een weekje flower rust. en dan de laatste 2 trophies:ok:

  13. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    vanmorgen Flower ook gekocht best tof. heb inmiddels bijna alle trophies. moetalleen nog ongedeerd de stadbereiken en een week niet flower spelen om een trophie te krijgen dan heb ik ze allemaal. Dus ik houd ff een weekje flower rust. en dan de laatste 2 trophies:ok:

    Dat is vrij irritant als je de game een week niet spelen mag maar wel leuk vindt. 😛