Forum

Topic: Nieuwe zonnebrillen!

Anoniem's avatar

Ik weet dat ik vroeg ben, maar voor je het weet schijnt die toffe zon weer(H)dus ben ik op zoek naar zonnebrillen!:P

Nu wil ik graag weten waar jullie ze halen. Gewoon bij een kledingwinkel (welke)? of bij een opticien? Ik zoek wel beetje hippe zonnebril of course:D, maar waar kan ik het best naar toe?

Ik hoop dat jullie wat goeie tips hebben voor mij:D

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 288 XP
    jenailik's avatar

    Handig Topic! Ik zoek ook nog een leuke, hippe zonnebril ergens. Helemaal als ik over twee maanden naar Londen ga, het regent daar vaak, maar een zonnebril is gewoon hip 🙂

  2. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    ik heb mijne bij een brillezaak, maar ligt eraan wat je natuurlijk er mee wilt. Ik heb er een vooral voor het autorijden dus dat moet een goeie zijn, je kan ook gewoon op de markt brillen van 10euro kopen, zien er ook nog wel prima uit, ik heb zelf een Ray-Ban en ben er erg tevreden over.

  3. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    ik heb mijne bij een brillezaak, maar ligt eraan wat je natuurlijk er mee wilt. Ik heb er een vooral voor het autorijden dus dat moet een goeie zijn, je kan ook gewoon op de markt brillen van 10euro kopen, zien er ook nog wel prima uit, ik heb zelf een Ray-Ban en ben er erg tevreden over.

    Die van Ray Ban zijn wel relaxt ja. Maar als ik een zonnebril hoef dat niet een te zijn met polariserende glazen te zijn.. Gewoon hip:P.. Zijn er op de markt dan toffe modellen te vinden? Dan ga ik eens kijken in Utrecht ofzo:D

    Edit: Oke, verder is niemand in voor nieuwe zonnebrillen..:P

  4. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    koop gewoon shuttershades hahaha

  5. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Ik ga een Ray-ban’s halen , Aviator. Is wel gek.
    http://www.sunglasses-shop.co.uk/glasses/ray-ban-2008/3025-00359.jpg
    Dit word em. Is rond de 110 euro

  6. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    lol 110 euro voor zonnebril ? :O

    zo’n soort zonnebril heb je voor 15 euro bij zo’n merkloos winkeltje haha

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    zo’n soort zonnebril heb je voor 15 euro bij zo’n merkloos winkeltje haha

    Je betaald voor dat kleine merkje in het hoekje. xD

    Ik had altijd een Oakley M-Frame maar die is helaas overleden. 🙁

  8. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Idd maar een Ray-Ban is niet binnen een jaar kapot! ik heb mijne al 2 jaar elk jaar laat ik hem oppoetsen(gratis) tis mischien veel geld voor een zonnebril, maar als ik autorijd heb ik gewoon een goeie nodig :D. maar idd op de markt ofzo heb je zulke monturen voor 10euro.

  9. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Dit topic staat helemaal onderaan :S. kom op mensen. Hbbn er nog meer mensen ervaring met Ray-bans? Gaan lang mee toch?? Moet het wel zkr weten. Waar koop je die 10 euro monturen dan, die oakley frame m is wel gek. Ik zie die echt niet voor 10 euro bij mij in de buurt

  10. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Binnenkort maar ff de stad in voor een zonnebril:D

  11. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Je betaald voor dat kleine merkje in het hoekje. xD

    Ik had altijd een Oakley M-Frame maar die is helaas overleden. 🙁

    een ski-bril? :p

  12. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Voor 10 euro is ie wel hard voor de scoot :D.

  13. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Weet iemand misschien een goeie winkel waar ik deze kan halen :http://i2.iofferphoto.com/img/item/500/497/71/aviator-mirror234.jpg
    Het is de Ray-Ban Aviator BR 3025 silver mirror.

  14. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Als je nou eens naar de Gamma gaat. Daar hebben ze lasbrillen voor €2.50
    Niet van het echt te onderscheidenxD

  15. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik gebruik gewoon ducktape heb je nergens last van kost geen drol…. kan het vaak gebruiken alleen wel oppassen voor je wimpers en wenkbrauwen

  16. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Hahaha, xD. Even serieus. Ik wil deze hebben. En dan gaan jullie even grappig doen.

  17. 9 XP
    elwoed's avatar

    bestel op internet

  18. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Dat wil ik juist niet doen man. Liever gewoon een winkel die het voor mij bestelt.

  19. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Dat wil ik juist niet doen man. Liever gewoon een winkel die het voor mij bestelt.

    PC Hooft, Schiphol, station Utrecht… de plekken die ik ken voor die ekte ray ban

  20. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Okeej hier mijn meesterlijke tip : KRUIDVAT.
    daar heb je nu diesel zonnebrillen voor maar 25 euro ( eerst 124) Kijk in de dichtsbijzijnde folder, en dan hup naar de winkel

    ps. ik werk niet voor kruidvat:P