Forum

Topic: KZ2 vraag:

Anoniem's avatar

Hallo,
Ik wou graag weten bij play.com is die al te bestellen:ok:
maar is die dan ook in Nederland de volgende dag binnen :blush:
dat wou ik weten :wacko2:
Bedankt 🙂

Hoop dat dit bericht goed staat:$

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Hallo,
    Ik wou graag weten bij play.com is die al te bestellen:ok:
    maar is die dan ook in Nederland de volgende dag binnen :blush:
    dat wou ik weten :wacko2:
    Bedankt 🙂

    Hoop dat dit bericht goed staat:$

    Ik denk dat het de volgende dag wel binnen is alleen heb nog nooit iets besteld vanuit play.com. Er staat wel “Usually dispatched within 24 hours” Dus er kan altijd vertraging komen. En je moet ook weten dat als je hm Zaterdag besteld dat het kan dat ie pas maandag aankomt.

    PS: Het is wel een koopje. Zo rond de 40 euro

  2. 209 XP
    chrisnl's avatar

    neej, 33.19 nu :O had gekeken :O pond ligt nu egt superlaag…

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Euh dan moet hij uit Hong Kong komen toch? Dan duurt het wel een weekje voordat hij hier is. Als hij niet bij de douane word gepakt iig.

  4. 498 XP
    PkertNL's avatar

    “Usually dispatched within 24 hours” betekent dat hij binnen 24 uur wordt verzonden. Het duurt bij Play meestal 7-21 werkdagen voordat je spel binnen is. Ik spreek vanuit eigen ervaring 😉

  5. 209 XP
    chrisnl's avatar

    ”Usually dispatched within 24 hours” betekent dat hij binnen 24 uur wordt verzonden. Het duurt bij Play meestal 7-21 werkdagen voordat je spel binnen is. Ik spreek vanuit eigen ervaring 😉

    Okay bedankt:ok:
    royal mail ofzo… zkr :wacko2: duurt het overal lang 🙂
    maar dan kijk ik wel die pond licht nog steeds zo laag dus maakt lkkr niet uit(6)

  6. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Okay bedankt:ok:
    royal mail ofzo… zkr :wacko2: duurt het overal lang 🙂
    maar dan kijk ik wel die pond licht nog steeds zo laag dus maakt lkkr niet uit(6)

    Uiteindelijk moet je daar toch in euro’s afrekenen. Kijk anders eens op shopto.net of blahdvd.com 😉

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Je hoort rechtsboven op het euro vlaggetje te drukken, als je de ‘pond versie’ probeert te bestellen lukt het niet omdat ze die niet naar NL shippen.

    Hij is dus 39 euro ongeveer.. Heb ‘m gister bij Play besteld, vandaag te horen gekregen dat me order is behandeld. Dat betekent dat ze em vandaag of morgen opsturen, en vanaf dan verschillen de tijden zoals Pkert al zei enorm. Ik had midnight club in 4 dagen binnen, maar je kan ook rustig 3 weken wachten op een game. 😉

  8. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Je hoort rechtsboven op het euro vlaggetje te drukken, als je de ‘pond versie’ probeert te bestellen lukt het niet omdat ze die niet naar NL shippen.

    Hij is dus 39 euro ongeveer.. Heb ‘m gister bij Play besteld, vandaag te horen gekregen dat me order is behandeld. Dat betekent dat ze em vandaag of morgen opsturen, en vanaf dan verschillen de tijden zoals Pkert al zei enorm. Ik had midnight club in 4 dagen binnen, maar je kan ook rustig 3 weken wachten op een game. 😉

    Ik heb 1 keer echt gewoon 3 weken moeten wachten op een game, maar heb Killzone 2 Steel Edition gepro-orderd bij blahdvd. Daar heb je hem binnen 2 dagen in huis, wat ik echt een top service vind.

  9. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Hoop dat het nu niet zo lang duurt dan :p. Heb daar KZ2 en Zelda Twilight besteld.

  10. 209 XP
    chrisnl's avatar

    okay 🙂 bedankt allemaal voor de info 😀 snap het nu enzo… hoelang 🙂 kan een :lock: op 😉 vraag is beantwoord 😀

  11. 6 XP
    Killer007's avatar

    slotje slotje slotje slotje

  12. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Wat ik dan niet snap is waarom het bij anderen zo snel gaat en dat sommigen weer 2 weken moeten wachten.