Forum

Topic: Het ‘ Ik heb killzone 2 YEUYYY’ Topic

Anoniem's avatar

Wie heeft hem al??

Ik heb hem vandaag(dinsdag) gehaald bij de Free record shop,steelbook editie EN ik kreeg er nog een vette pet bij:D:D:D:D

AUB Geen spoilers etc maar wat vinden jullie van de game? was het overhyped of juist niet? geef ook aan waarom..

Post fotos als je hebt:D ik ga mijne zo uploaden:D

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

56 reacties

  1. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Jups, ik heb de steelbook hier liggen, maar nog geen tijd om te spelen, aangezien ik nieuws voor jullie moet posten xD

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb hem niet. 🙁

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    heb hier ook de steelbook, zit nu te no lifen..
    alleen jammer dat de online servers er nog niet zijn:(

  4. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    nouww:P dit is zooww lullig jullie hebben hem al gewoon:'(

  5. 954 XP
    Callme's avatar

    ik wou hem eerst bij de barstmit kopen in utrecht, maar daar was killzone steelbook helemaal uitverkocht:P 500 stuks in 1 dag:P

    De mensen met de steelbook, halen jullie dat speciale hoesje eraf of laten jullie dat eromheen? dat je er hem steeds inschuift?? ik vind het wel vet..er staat zo killzone 2 limited edition collectors box op:D

  6. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Heb hem bij play.com, dus hopen dat ze nu wel snel zijn :’).

  7. 6677 XP
    Myx's avatar

    Heb hem bij play.com, dus hopen dat ze nu wel snel zijn :’).

    Dat dacht ik ook toen ik het daar besteld had. Dat gaat nog ff duren 😛 Ik wil hem ook heel graag mr ga hem nog niet kopen. Heb mezelf beloofd eerst een tv te kopen. Heb het te vaak uitgesteld.

  8. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Ik zag hem vganmiddag bij eaplaza liggen, eigenmlijk niet ik maar vinnie1234

  9. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    ik heb hem ook vanmiddag gehaald op me werk 50,- eurootjes steelbook editie blij er zeer blij mee, servers mogen snel online komen!

  10. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Ik heb hem in Utrecht gehaald er waren nog 2 steelbooks bij de bart-smit. Freerecordshop en E-plaza had ze ook gewoon liggen (normale). MM en dixons had ze nog niet.

  11. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Ik heb hem in Utrecht gehaald er waren nog 2 steelbooks bij de bart-smit. Freerecordshop en E-plaza had ze ook gewoon liggen (normale). MM en dixons had ze nog niet.

    raar, wij (mm) had hem vanmiddag al en Arnhem ook :/

  12. 18 XP
    Greenfield82's avatar

    Iemand een idee wanneer die servers online gaan? …..vrijdag pas?

  13. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Iemand een idee wanneer die servers online gaan? …..vrijdag pas?

    Jup op de 27ste.

  14. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    het grote opschep topic
    heh waarvoor hebben zoveel mensen hem al 🙁

  15. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    ik heb hem ook het is een top game ,

  16. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik ga (nog) niet kopen want heb al is een game gekocht die echt te overhyped was en niks was *kuch* GTA IV *kuch*
    Maar opzich is KZ 2 niet zo heel erg overhyped maar toch 😛

  17. 5 XP
    chev's avatar

    Heb m vandaag gekocht en even van kunnen genieten.
    Helaas is daarna mn ps3 (60 gig ) overleden en mn game zit er ook nog in.

    Nou is iemand in mn friendslist hetzelfde overkomen en iemand van een ander forum ook.
    Alle 3 waren het de 60 gig versies.

    Nou hoop ik dat het jullie niet gebeurt maar ik ben bang dat het een kwestie van tijd is.

    Ben wel blij dat ik pas nog een ps3 had gekocht en dat ik daar dan streetfighter maar op moet spelen.

  18. 754 XP
    SyncPeter's avatar

    Heb m vandaag gekocht en even van kunnen genieten.
    Helaas is daarna mn ps3 (60 gig ) overleden en mn game zit er ook nog in.

    Nou is iemand in mn friendslist hetzelfde overkomen en iemand van een ander forum ook.
    Alle 3 waren het de 60 gig versies.

    Nou hoop ik dat het jullie niet gebeurt maar ik ben bang dat het een kwestie van tijd is.

    Ben wel blij dat ik pas nog een ps3 had gekocht en dat ik daar dan streetfighter maar op moet spelen.

    Die is wel hard.

  19. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb m vandaag gekocht en even van kunnen genieten.
    Helaas is daarna mn ps3 (60 gig ) overleden en mn game zit er ook nog in.

    Nou is iemand in mn friendslist hetzelfde overkomen en iemand van een ander forum ook.
    Alle 3 waren het de 60 gig versies.

    Nou hoop ik dat het jullie niet gebeurt maar ik ben bang dat het een kwestie van tijd is.

    Ben wel blij dat ik pas nog een ps3 had gekocht en dat ik daar dan streetfighter maar op moet spelen.

    Dat is zeker hard. Ik heb ook 60 GB versie maar nog geen Killzone 2 dus ik wacht af tot een aantal weken na de release zodat je te horen krijgt wie nog meer die problemen heeft. En hoe wist je dat die vriend in vriendenlijst dat ook had als je PlayStation 3 is overleden?

  20. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    ik heb hem ook gespeeld, maar ben maar even gestopt, ik heb het idee dat je er best snel doorheen bent (SP) ik heb nou 5 levels gedaan en als ik de trophy’s moet geloven die je na elk level krijgt, moet ik er nog 4, dus zijn er in totaal 9 levels. Ach jah dan speel ik hem toch gewoon nog een paar keer uit 😛

  21. 5 XP
    chev's avatar

    Dat is zeker hard. Ik heb ook 60 GB versie maar nog geen Killzone 2 dus ik wacht af tot een aantal weken na de release zodat je te horen krijgt wie nog meer die problemen heeft. En hoe wist je dat die vriend in vriendenlijst dat ook had als je PlayStation 3 is overleden?

    Telefoon:)
    Is een goeie maat van me en die andere op een forum.

    Trouwens we hebben ieder 2 playstation 3, dus had zo ook nog effe gekund.

    Heb net nog effe met m burnout gespeeld nadeel is dat ik alles opnieuw moet halen trophys en heel de mikmak.

  22. 424 XP
    Dawes's avatar

    raar, wij (mm) had hem vanmiddag al en Arnhem ook :/

    Welke MM zit je dan?
    Hier hadden ze m nog niet.

    // Dawes

  23. 280 XP
    Julian's avatar

    Verdomme. Jullie hebben geluk hier was het carnaval alle winkels dicht. 🙁 Ik ga morgen snel naar maastricht om te kijken of ik Killzone 2 ergens kan vinden :B

  24. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Welke MM zit je dan?
    Hier hadden ze m nog niet.

    // Dawes

    deventer meyn

  25. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    JAAAAAAAA ik heb ook Killzone 2. Ik vond dat de game echt zeer overhyped was etc. Maar toen speelde ik het gisteren:rofl1::ok: Het was ziek jonge. Damn. Op een LCD tv is het MAESTRO. Ik speel gelijk op veteran. Ben nu bij de 3de missie en ja ja Steelbook Edition !!! Limited Edition Collectors Box(2x maal). Vet man. En trophies zijn wel chill te halen. Tuurlijk ook nog ff de COD4 instellingen neergezet.;

  26. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    JAAAAAAAA ik heb ook Killzone 2. Ik vond dat de game echt zeer overhyped was etc. Maar toen speelde ik het gisteren:rofl1::ok: Het was ziek jonge. Damn. Op een LCD tv is het MAESTRO. Ik speel gelijk op veteran. Ben nu bij de 3de missie en ja ja Steelbook Edition !!! Limited Edition Collectors Box(2x maal). Vet man. En trophies zijn wel chill te halen. Tuurlijk ook nog ff de COD4 instellingen neergezet.;

    mooi om te horen, maar waarom 2 maal?

  27. 18 XP
    Greenfield82's avatar

    Online doet het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  28. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    mooi om te horen, maar waarom 2 maal?

    Hb een ook een broertje met ps3, en btw ik hb ook nog 60 gb versie

  29. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik heb hem alleen nog maar gepreorderd 🙁

  30. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Hij doet het online.

  31. 49 XP
    switched12's avatar

    Ik heb hem inmiddels ook
    Nog niet gespeeld ga ik vanavond doen

  32. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Hmmm killzone 2 kopen of verder sparen voor tv 😛

  33. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Wacht het nog even af..

  34. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Paar jaar geleden was er niemand die het over Killzone 2 had of fan ervan was misschien ik alleen en nu is iedereen fan. Kan je zien wat een hype doet.

  35. 34 XP
    wtmtk2's avatar

    IK HEB EM OWK AL SINDS VANOCHTEND! JEEEEEEEEEEEEEEUHH!!! Was net 88e van europa volgens de ranglijst xd

  36. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Ik sta 180ste nu xD. Momenteel zijn ze bezig met de servers ,omdat er problemen zijn met het zoeken naar een game. Voeg me toe PSN: ZyphoX.

  37. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hmmm killzone 2 kopen of verder sparen voor tv 😛

    Wat denk je zelf? Deze game moet je hebben (Ookal ben je Belg. :P) die TV kan wachten!

  38. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Wat denk je zelf? Deze game moet je hebben (Ookal ben je Belg. :P) die TV kan wachten!

    Toch ga ik wachten, ik wil niet meteen de eerste zijn op de ranglijst 😉 😀

  39. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Toch ga ik wachten, ik wil niet meteen de eerste zijn op de ranglijst 😉 😀

    Ik heb hem ook nog niet. xD

  40. 442 XP
    rwss's avatar

    Ik heb ‘m vandaag binnen gekregen, Killzone 2 Special collectors edition box (Steal book.)
    Jammer dat ik hem nog niet heb kunnen testen.

  41. 954 XP
    Callme's avatar

    Paar jaar geleden was er niemand die het over Killzone 2 had of fan ervan was misschien ik alleen en nu is iedereen fan.

    Je verdiend een medaille

  42. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Paar jaar geleden was er niemand die het over Killzone 2 had of fan ervan was misschien ik alleen en nu is iedereen fan.

    emo kid on the block

  43. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    Mischien kan je een nieuw topic maken:

    Ik heb killzone 2 uitgespeelt YEUYYY

    haha

  44. 49 XP
    vinni-boy's avatar

    Ik heb killzone 2 yeuyyy:D vanmiddag gehaald:)

  45. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Ik heb hem heb hem heb hem

  46. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Net je haalt vanmiddag pas xDxD

    Ik heb hem :D:D
    Alleen mag pas 4 maart spelen :'(

  47. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Net je haalt vanmiddag pas xDxD

    Ik heb hem :D:D
    Alleen mag pas 4 maart spelen :'(

    correctie je oom heeft hem, en jij krygt hem op je verjaardag, ik haal hem idd na school

    ik vergeet wat : YEAHHHHYEAHHYEAHH^^

  48. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Ik heb hem gisteren gehaald.
    Alleen om de een of andere reden kan ik online niet lekker in het spel komen 🙁
    Ik heb denk iets teveel cod4&5 gespeeld.
    Offline heb ik me al flink vermaakt 😉

  49. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Iedereen heeft em nu al :D. Ik heb em al op veteraan uitgespeeld. xD Ja 😀

  50. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    JAJA ik heb hem ook gister middag ontvangen van de bart smit, de steelcase/steelbook (hoe je het noemen wilt ) voor de eerste 200 bestellers en daar hoorde ik gelukkig bij .
    Echt een top game maakt voor mij de verwachtingen helemaal waar zowel online als offline

  51. 954 XP
    Callme's avatar

    JAJA ik heb hem ook gister middag ontvangen van de bart smit, de steelcase/steelbook (hoe je het noemen wilt ) voor de eerste 200 bestellers en daar hoorde ik gelukkig bij .
    Echt een top game maakt voor mij de verwachtingen helemaal waar zowel online als offline

    je kon hem ook gewoon halen als je niet besteld had hoor:P

    leuk dat je hem hebt:D

  52. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb hem nog steeds niet. Ga wel een aantal PS2 games inruilen bij Gamemania, maar me moeder wil niet dat ik alweer een spel koop. Laatst Fallout 3 aangeschaft.

  53. 288 XP
    jenailik's avatar

    Woehoe! OMG! Yeah! YeuH! Ik heb m! Woehoe, spelen maar 😀

    (alleen waren de petjes op :P)

  54. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Das lullig:P ik heb hem ook hoor^^ vanaf dinsdag voor de release:D

  55. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb hem al sinds zaterdag. xD

  56. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik heb hem sinds zondag en hij is echt vet 😀