Forum

Topic: [GFX] PS3-Sense Logo Blueprint (high res)

Anoniem's avatar

Ik verveelde me, dus ik dacht ik ga weer eens wat proberen in photoshop. Nu heb ik een soort van blueprint van het ps3-sense logo gemaakt, althans, dat moet het voorstellen. xD
Feedback? 🙂 Wil graag weten wat jullie vinden. (Fouten? Verbeterpunten?)

Klik! (Waarschuwing: Hoge resolutie, 3000*1750)

Dit heb ik ook nog in elkaar geflanst met een tutorial als basis. Geen idee wat ik ervan moet denken, dus mocht je daar een uitgesproken mening over hebben hoor ik ’t wel. xD

Klik! (Hoge resolutie: 2200*600)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    het ps3-sense logo vind ik goed gedaan maar die van je eigen naam niet zo goed

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    zelfde mening als die van nis-gens

  3. 85 XP
    pwvd's avatar

    Een Blueprint heeft toch vaak zo’n vierkant raster als achtergrond.. Misschien leuk als je zoiets ook toevoegt.. Misschien ook leuk om het een echt papieren effect te geven, door er bijvoorbeeld vouwen in te maken d.m.v. schaduw..

    EDIT: Ik zou het aantal pixels en de lijnen even scherp maken, dus niet de pixels scherp en de lijnen vaag.. maar das mijn mening:P

  4. 266 XP
    Yorz's avatar

    ik vind ze bijde wel netjes!

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik vind ze ook allebei netjes.

  6. 288 XP
    jenailik's avatar

    Ik vind ze ook allebei netjes.

    Vooral die tweede vind ik wel wat hebben :happy:

  7. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik vind ze heel goed gemaakt (dat krijg ik niet voor mekaar :P)

  8. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    haha vet die tut heb ik gezien op internet hoe je zo iets maak:D wel mooi gemaakt

  9. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ik zou het je niet na kunnen doen:P maar vind het meer een beetje nutteloosxD waar wil je het voor gebruike dan??

  10. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    hij word nergens voor gebruikt hij verveelde zich

  11. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Eerste is echt echt mooi. En je naam vindt ik ook vet man. Ken tut staat op zo’n site met beste 25 text effects.

    Hb je tut van de eerste?