Forum

Topic: Berekening trophies

Anoniem's avatar

Ik heb er een tijdje naar zitten zoeken maar ik kan het nog niet terug vinden.

Hoe staan de trophies in verhouding tot de lvl percentages etc.

Volgens mij moet het ongeveer zo zijn.

Brons = 1 punt
Zilver = 2 punt
Goud = 6 punten
Platinum = 12 punten

(dus 12 bronzen zijn gelijke aan 1 platinum)

Maar que percentages kom ik er nog niet uit

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

1. 2623 XP
    nis-gens's avatar

ik denk dat het wel aardig in de buurt komt maar eigenlijk moet je de webmaster van trophyhunters ff vragen die weet het wel waarschijnlijk

2. 74 XP
    steven2610's avatar

ik dacht toch bij goud maar 3 percent hoor en en ik zit level 7 en soms moet ik 2 bronze halen voor 1 percent erbij…

3. 173 XP
    !DM!'s avatar

heb het altijd een rare, ongelijke verhouding gevonden… de ene keer krijg je meer procenten dan de andere keer.. maar gemiddeld heeft Dazz-e denk ik wel gelijk…

4. 536 XP
    acardipane's avatar

Het percentage, dit is denk ik alle trophies van alle games bij elkaar opgeteld ??

Dus het is ook mogelijk dat je nu 4% heb en dan komen er een aantal nieuwe games uit, en heb je nog maar 3% voltooid…

5. 1268 XP
    luctheman's avatar

Elk level dat je hoger wordt, moet je meer trophy`s halen. ik zit bij lvl 9 en ik heb 1 bronze trophy voor 1 % nodig. En die verhouding van 12 bronze op 1 Platinum klopt niet. Denk ik dan, want dan zou ik iets van 45 platina moeten hebbenxD

6. 2623 XP
    nis-gens's avatar

Elk level dat je hoger wordt, moet je meer trophy`s halen. ik zit bij lvl 9 en ik heb 1 bronze trophy voor 1 % nodig. En die verhouding van 12 bronze op 1 Platinum klopt niet. Denk ik dan, want dan zou ik iets van 45 platina moeten hebbenxD

nee ze bedoelen
    12 bronzen staat gelijk aan 1 platina

7. 536 XP
    acardipane's avatar

Kent iemand (persoonlijk) een webmaster van een trophie site ?? want ik denk niet dat wij de oplissing zullen vinden…

Ik wil wel graag weten hoe dit nu inelkaar zit.

8. 1402 XP
    Selec1's avatar

Je kan even contact opnemen met www.trophyhunters.nl toch? Volgens mij zwerft die admin ook hier ergens rond.

9. 1077 XP
    robinginkel's avatar

Je kan even contact opnemen met www.trophyhunters.nl toch? Volgens mij zwerft die admin ook hier ergens rond.

mhm interresant:) hoop day we daar achter komen

10. 536 XP
    acardipane's avatar

Wil de echt Trophiehunters.nl Admin NU opstaan !!!

11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

Dat kan kloppen ja.

12. 526 XP
    Glennps3's avatar

ik ga proberen contact op te nemen met de admin van trophyhunters

13. 536 XP
    acardipane's avatar

En is het al gelukt ?

14. 6677 XP
    Myx's avatar

Zou het ook wel graag willen weten, mssn dat ik dan meer moeite ga doen om ze te halen 😛

15. 526 XP
    Glennps3's avatar

En is het al gelukt ?

nog niet ik ben aan het wachten op antwoord

16. 281 XP
    ZyphoX's avatar

Dit is een interessante vraag, het is steeds verschillend inderdaad. Ik zit nu bijna op 7 en met een bronze trophy ga ik geen eens 1 procent omhoog.

17. 580 XP
    GVeyron's avatar

Het is iid bij elke level verschillend hoe hoog de percentage stijgt bij een behaalde trophy. Als je bij level 1 al 3 bronzen hebt gehaald zit je al op 22% (*kijk ff naar mijn vriendlijst*). Bij level 6 ofzo komt er maar telkens 1% bij elk behaalde bronzen trophy.

Als ik nu ff kijk naar mijn behaalde trophy’s
    0 – Platinum
    11 – Goud (goud->zilver= x3), (goud -> brons = x18)
    33 – Zilver (zilver -> brons= x6)
    197 – Brons

Bij mij is 1 gouden net zoveel waard als 3 zilveren of 18 bronzen :happy:

18. 173 XP
    !DM!'s avatar

ik ga proberen contact op te nemen met de admin van trophyhunters

misschien weet iemand het bij ps ???

19. 454 XP
    desauzenman's avatar

ik zit al in level 6 of zo maar eigelijk 12 bronse is het zelfde als platium waarom is die platium dan 12 punten waard ?

20. 1268 XP
    luctheman's avatar

Ik ben nu lvl 10 en ik krijg nog steeds 1% voor een bronzen trophy hoor:)

21. 414 XP
    Milkyray's avatar

Ik ben nu level 14 en ik krijg voor twee zilvere trophies ongeveer 1% erbij… Niet atijd… Dus wordt wel degelijk moeilijker.