Forum

Topic: [TK] LBP en Motorstrom 2

Anoniem's avatar

[TK] LBP en Motorstorm 2

LBP bijna nooit gespeeld ————- 40
Motorstorm 2 100% :laughbounce: —————40

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 49 XP
    switched12's avatar

    wat is LBP ??

  2. 257 XP
    Joost's avatar

    wat is LBP ??

    LittleBigPlanet

  3. 303 XP
    l3on2's avatar

    kope 🙂 ???? xD

  4. 954 XP
    Callme's avatar

    lbp kan ik voor 20 euro kopen en moterstorm ook, deze prijzen zijn belachelijk hoog

  5. 790 XP
    Robbert's avatar

    lbp kan ik voor 20 euro kopen en moterstorm ook, deze prijzen zijn belachelijk hoog

    Tja, dan heb je het wel over import vanuit Engeland, dus dat is niet echt een goede vergelijking. In Nederland zijn deze spellen gewoon nog duurder dan 40 euro…
    Neemt niet weg dat er misschien een paar euro’s af kunnen ja, maar niet geschoten is altijd mis 😉

  6. 303 XP
    l3on2's avatar

    pfff 20 euro :S

  7. 954 XP
    Callme's avatar

    Tja, dan heb je het wel over import vanuit Engeland, dus dat is niet echt een goede vergelijking. In Nederland zijn deze spellen gewoon nog duurder dan 40 euro…
    Neemt niet weg dat er misschien een paar euro’s af kunnen ja, maar niet geschoten is altijd mis 😉

    je kan LPB 2 gwn INSEAL vinden op marktplaats voor 23 euro..

    Ontopic: ik hebb dus geen interesse vanwege de prijs, volgens mij weetje zelf ook wel dat deze veelste hoog is.

  8. 148 XP
    chasinaapjuh's avatar

    je kan killzone 2 gwn INSEAL vinden op marktplaats voor 23 euro..

    Ontopic: ik hebb dus geen interesse vanwege de prijs, volgens mij weetje zelf ook wel dat deze veelste hoog is.

    LOL dan mag jij mij best even die link sturen , killzone 2 voor 23 euro :O

  9. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    je kan killzone 2 gwn INSEAL vinden op marktplaats voor 23 euro..

    Ontopic: ik hebb dus geen interesse vanwege de prijs, volgens mij weetje zelf ook wel dat deze veelste hoog is.

    Ja heb al gezocht op Marktplaats. Het laagste wat ik kon vinden was €39,95 in een winkel. (Advertentie op Marktplaats van een internetwinkel.)

  10. 954 XP
  11. 85 XP
    pwvd's avatar

    je kan killzone 2 gwn INSEAL vinden op marktplaats voor 23 euro..

    Ontopic: ik hebb dus geen interesse vanwege de prijs, volgens mij weetje zelf ook wel dat deze veelste hoog is.

    dan kan jij echt niet zoeken
    http://link.marktplaats.nl/224244901

    http://link.marktplaats.nl/232515674

    Zoals je zelf al kan zien zijn dat links naar Little Big Planet en niet naar Killzone 2..
    Maar inderdaad, Little Big Planet kan wel een stuk goedkoper en van Motorstorm 2 mag ook wel wat af.. btw, geen interesse:happy:

  12. 954 XP
    Callme's avatar

    heb het al geedit, bedoelde natuurlijk LPB

  13. 303 XP
    l3on2's avatar

    Kope nog iemand ??

  14. 265 XP
    AT!SS69's avatar

    heb je pm 🙂